The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Calla darktimes karakterskema I_vote_lcapCalla darktimes karakterskema I_voting_barCalla darktimes karakterskema I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Calla darktimes karakterskema I_vote_lcapCalla darktimes karakterskema I_voting_barCalla darktimes karakterskema I_vote_rcap 
Alma (1559)
Calla darktimes karakterskema I_vote_lcapCalla darktimes karakterskema I_voting_barCalla darktimes karakterskema I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Calla darktimes karakterskema I_vote_lcapCalla darktimes karakterskema I_voting_barCalla darktimes karakterskema I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Calla darktimes karakterskema I_vote_lcapCalla darktimes karakterskema I_voting_barCalla darktimes karakterskema I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Calla darktimes karakterskema I_vote_lcapCalla darktimes karakterskema I_voting_barCalla darktimes karakterskema I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Calla darktimes karakterskema I_vote_lcapCalla darktimes karakterskema I_voting_barCalla darktimes karakterskema I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Calla darktimes karakterskema I_vote_lcapCalla darktimes karakterskema I_voting_barCalla darktimes karakterskema I_vote_rcap 
amiana (903)
Calla darktimes karakterskema I_vote_lcapCalla darktimes karakterskema I_voting_barCalla darktimes karakterskema I_vote_rcap 
Kayla (861)
Calla darktimes karakterskema I_vote_lcapCalla darktimes karakterskema I_voting_barCalla darktimes karakterskema I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Calla darktimes karakterskema I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Calla darktimes karakterskema I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Calla darktimes karakterskema I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Calla darktimes karakterskema I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Calla darktimes karakterskema I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Calla darktimes karakterskema I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Calla darktimes karakterskema I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Calla darktimes karakterskema I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Calla darktimes karakterskema I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Calla darktimes karakterskema

2 deltagere

Go down

Calla darktimes karakterskema Empty Calla darktimes karakterskema

Indlæg  Calla Ons Jul 25, 2012 11:51 am

Navn : (din vampyrs navn) Calla Darktime

kælenavn : Cal

Alder : 14

Rank : (lærer, elev o.s.v..) elev,yngling.

Seksuelle Orientering : intreserrret i mænd

Status : (single o.s.v..) singel

Køn : pige

Øjnene : (beskriv dine øjne og ikke kun øjenfarve) små runde,tætte mørke øjnvipper,smalle øjnbryn. øjnefarve grå-grøn.

Højde : 1.75

Vægt : 50kg

Udseende (Inkl. tøj) :smalt bygget, tøj- t-shrit,rød negllak,grå nedderdel med et lille hul i,mørkebrunt tykthår,grå-grønne øjne,tætte vipper


Mærket (Er man en vampyr yngling er mærket IKKE fyldt ud og det er heller ikke så stort som en voksens) :halvmåne ikke fyldt ud,yngling.

Bor :Nattens hus,Tulsa,før Danmark.

Hvordan Han/hun har det med andre personer :har det godt med dem hun kender, er meget nervøs og genert over for andre, men venlig.

Personlighed : meget pålidelig og venlig for dem hun kender, meget nervøs og usikker samt genert når hun er sammen med fremmede.men meget flink og sjov når man lære hende at kende.

Fortid/Baggrundshistorie : blev misbrugt,og udnyttet, har aldrig haft nogle venner,forældre døde kort efter hun blev født,har boet hos mosteren og onklen siden da.

Forældrenes Navne :mor Isabella far Zack.

Mors Job : ukendt

Fars Job :ukendt

Søskene evnt. : ingen

Hvad kan han/hun lide :kan lide at læse,være sammen med veninder, at man er ærlig.

Hvad kan han/hun ikke lide :falskedhed,bedrageri,løgne.
Calla
Calla
Yngling

Nye navn : Calla Dakrtime
Url Alder : 14
Antal indlæg : 284
Vampyr Erfaring : 9033
Respekt : 0
Skoleuniformen : sort t-shirt, yndlings nederdel, kul sort med et lille hul i, små sorte øreringe, søde små ballerinaer, mørkebrunt hår sat op i hestehale.
Join date : 06/06/12
Geografisk sted : for det meste ved hestene,biblioteket eller ydre mur med en eller flere bøger

Tilbage til toppen Go down

Calla darktimes karakterskema Empty Sv: Calla darktimes karakterskema

Indlæg  Ciel Ons Jul 25, 2012 6:34 pm

Dit skema er godkendt. Men jeg vil nu gerne bede dig skrive dit trin oppe ved "Rank" og skrive ved "Mærket" om du er rød eller blå yngling ...

Pudsigt, hvordan to elever i træk har forældre ved navn Isabella og Zack men er forældreløse ... Der var måske et lille plot der.

Velkommen i Nattens Hus.
Vær velsignet.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11052
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Calla darktimes karakterskema Empty Re: Calla darktimes karakterskema

Indlæg  Calla Tors Jul 26, 2012 3:43 am

takker og må Nyx være med dig.
Calla
Calla
Yngling

Nye navn : Calla Dakrtime
Url Alder : 14
Antal indlæg : 284
Vampyr Erfaring : 9033
Respekt : 0
Skoleuniformen : sort t-shirt, yndlings nederdel, kul sort med et lille hul i, små sorte øreringe, søde små ballerinaer, mørkebrunt hår sat op i hestehale.
Join date : 06/06/12
Geografisk sted : for det meste ved hestene,biblioteket eller ydre mur med en eller flere bøger

Tilbage til toppen Go down

Calla darktimes karakterskema Empty Sv: Calla darktimes karakterskema

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum