The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Karakterskema for Mynthe' I_vote_lcapKarakterskema for Mynthe' I_voting_barKarakterskema for Mynthe' I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Karakterskema for Mynthe' I_vote_lcapKarakterskema for Mynthe' I_voting_barKarakterskema for Mynthe' I_vote_rcap 
Alma (1559)
Karakterskema for Mynthe' I_vote_lcapKarakterskema for Mynthe' I_voting_barKarakterskema for Mynthe' I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Karakterskema for Mynthe' I_vote_lcapKarakterskema for Mynthe' I_voting_barKarakterskema for Mynthe' I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Karakterskema for Mynthe' I_vote_lcapKarakterskema for Mynthe' I_voting_barKarakterskema for Mynthe' I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Karakterskema for Mynthe' I_vote_lcapKarakterskema for Mynthe' I_voting_barKarakterskema for Mynthe' I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Karakterskema for Mynthe' I_vote_lcapKarakterskema for Mynthe' I_voting_barKarakterskema for Mynthe' I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Karakterskema for Mynthe' I_vote_lcapKarakterskema for Mynthe' I_voting_barKarakterskema for Mynthe' I_vote_rcap 
amiana (903)
Karakterskema for Mynthe' I_vote_lcapKarakterskema for Mynthe' I_voting_barKarakterskema for Mynthe' I_vote_rcap 
Kayla (861)
Karakterskema for Mynthe' I_vote_lcapKarakterskema for Mynthe' I_voting_barKarakterskema for Mynthe' I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Karakterskema for Mynthe' I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Karakterskema for Mynthe' I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Karakterskema for Mynthe' I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Karakterskema for Mynthe' I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Karakterskema for Mynthe' I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Karakterskema for Mynthe' I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Karakterskema for Mynthe' I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Karakterskema for Mynthe' I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Karakterskema for Mynthe' I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Karakterskema for Mynthe'

4 deltagere

Go down

Karakterskema for Mynthe' Empty Karakterskema for Mynthe'

Indlæg  Mynthe Fre Mar 30, 2012 3:14 pm

Navn: Mynthe Camille
Før mærket: Mynthe Camille Tomlinson
Efter mærket: Mynthe Camille Tomlinson

Kælenavn: Mynth, Mille og Cami.

Alder: 17

Rank: 3. trins elev

Seksuelle Orientering: Til modsatte køn

Status: I et forhold med mennesket, Niall.

Køn: Hunkøn

Øjnene: Dådyrsøjne, mørkebrune. Omkranset af lange sorte øjenvipper.


Højde: 174 cm.

Vægt: Pt. 60 kg.

Udseende: Hun har et aflangt ansigt med markerede træk, især hendes kindben er markeret. Hendes hår er brunt med lette krøller. Hun er lys i huden, men med en lille glød af sommerbrun, som hun har det meste af året. Hun er lang og slank, trods hun intet motion dyrker. Hun har lette former, men ikke noget særligt. Derudover bruger hun briller; brune, lidt for store panto formede briller.
Hendes tøjstil følger moden, og er meget fleksibel.

Tøj stil: Hendes stil er meget enkel, og følger den nyeste mode. Hun syer selv det meste af sit tøj.

Mærket: Mærket er nyt og blåt. Som alle andres ynglinge kan man kun se omridset af månen.

Bor: Hun har altid boet i den samme by, tæt liggende på Tulsa. Nu bor hun i Nattens Hus i Tulsa.

Hvordan hun har det med andre personer: Hun er altid stille og genert i nærheden af fremmede personer, men hun har bestemt intet imod andre folk. Hun er imødekommende og vil gerne lære andre at kende, hun har bare ikke altid modet til at starte en samtale.

Personlighed: Mynthe er en 17årig pige med interesserne indenfor syning, sangskrivning, guitar og læsning. Udefra vil hun ligne en enspænder, men faktisk har hun slet ikke noget imod selskab, hun har bare sjældent modet til at sætte en snak igang. Mynthe er meget genert, og langt fra en fest-abe. Hun er stille af sig, og tør først rigtig vise sit snaksaglige-jeg til folk hun stoler på. Hun er en dejlig og godmodigt, meget hjælpsom og betænksom pige, så snart man lærer hende at kende. Hun har det fint med at være alene, men hun elsker også de socialestunder med de nærmeste.

Fortid/Baggrundshistorie: Mynthe er vokset op i trygge hænder, hun har altid været omgivet af kærlighed, og har haft en fantastisk barndom, trods de få venner hun har knyttet sig til. Hun har et meget tæt bånd med sin mor, som også er kendt som hendes bedsteven. Hun har en del tilfælles med sin far, hvilket også udgør et særligt bånd mellem dem. Hun har det godt med sin famile, og savner dem hverdag i sin nye livsstil som yngling. Hendes forældre har det fint med at hun er blevet mærket, og støtter hende fuldt ud. Mynthe elsker sin hund, Leo, mere end noget andet. Leo har været hos familien siden Mynthe blev født, og er en af Mynthes bedste 'legekammerater'. Mynthe har boet i en by tæt på Tulsa hele sit liv, og har gået på den lokale skole altid. Hun var ikke populær, men havde heller ikke behov for at være det. Hun fandt kun få venner hun svingede med og dem har hun stadig stærk kontakt til, trods udfordringen som kommende vampyr.
Mynthe blev kæreste med Niall Garibay da hun var otte år, det har siden hen været on-off, men til sidst fandt han og Mynthe sammen som et lykkeligt par der nu består af menneske og vampyr.

Familie;
Mors navn:
Sommer Tomlinson.
Fars navn: Michael John Tomlinson.
Mors Job: Designer tøj.
Fars Job: Michael arbejder indenfor musikken, bla. som sangskriver. Han er gammel sanger, og spiller stadig enkelte koncerter på de lokale pubs.
Søskende: Hun er enebarn.

Hvad kan hun lide?: Mynthe elsker at lade sin fantasi indenfor design få frit løb. Træde sømmet i bund og lade nål og snor sno sig gennem stoffet. Hun er vild med at designe sit eget tøj, og hvis ikke det var musikken der lå på første prioritet, så skulle hun være tøj designer. Mynthe Camille har derudover lært sig selv, at spille guitar, og det er virkelig noget hun kan lide. Hun er efter mange, mange års øven ved at nå et dygtig niveau, selvom der mangler en del finpudsninger i hendes spil. Mynthe skriver, ligesom sin far, også sine egne sange, hvilket hun også er vild med. Hun kan godt lide at synge dem, men at synge er ikke under hendes stærke sider, derfor synger hun aldrig offentligt. Hun er også en rigtig læsehest, og bliver nemt opslugt af en god bog.

Hvad kan hun ikke lide?: Bagtalene og sladrende folk, samt personer der nedgøre andres meninger, holdninger og interesser!

//Mynthe Camille Smile


Sidst rettet af Mynthe Søn Apr 01, 2012 3:34 pm, rettet 1 gang
Mynthe
Mynthe
Yngling

Nye navn : Mynthe Camille Tomlinson
Url Alder : 17
Antal indlæg : 28
Vampyr Erfaring : 8885
Respekt : 1
Skoleuniformen : Lårkort sort nederdel, sort tanktop, sort læderjakke, sorte converse & hestehale.
Join date : 30/03/12
Geografisk sted : Tulsa, Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Karakterskema for Mynthe' Empty Sv: Karakterskema for Mynthe'

Indlæg  Wodtcagt Lør Mar 31, 2012 2:10 pm

Velkommen til Nattens Hus. Håber du en masse gode oplevelser på siden Very Happy
Wodtcagt
Wodtcagt
Yngling

Nye navn : Wodtcagt Dark Moon
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1326
Vampyr Erfaring : 11411
Respekt : 7
Skoleuniformen : Hun har ikke en bestemt stil. Mrn hun har et 6. Trin imblem på sit tøj.
Join date : 29/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus ¤ Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Karakterskema for Mynthe' Empty Sv: Karakterskema for Mynthe'

Indlæg  Mynthe Lør Mar 31, 2012 2:12 pm

Mange tak, Wodtcagt!
Mynthe
Mynthe
Yngling

Nye navn : Mynthe Camille Tomlinson
Url Alder : 17
Antal indlæg : 28
Vampyr Erfaring : 8885
Respekt : 1
Skoleuniformen : Lårkort sort nederdel, sort tanktop, sort læderjakke, sorte converse & hestehale.
Join date : 30/03/12
Geografisk sted : Tulsa, Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Karakterskema for Mynthe' Empty Sv: Karakterskema for Mynthe'

Indlæg  Wodtcagt Lør Mar 31, 2012 2:16 pm

Det var kun så lidt XD
Wodtcagt
Wodtcagt
Yngling

Nye navn : Wodtcagt Dark Moon
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1326
Vampyr Erfaring : 11411
Respekt : 7
Skoleuniformen : Hun har ikke en bestemt stil. Mrn hun har et 6. Trin imblem på sit tøj.
Join date : 29/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus ¤ Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Karakterskema for Mynthe' Empty Sv: Karakterskema for Mynthe'

Indlæg  Nefertari Man Apr 02, 2012 4:26 am

Velkommen Mynthe. Du lyder som en cool person.
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9585
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Karakterskema for Mynthe' Empty Sv: Karakterskema for Mynthe'

Indlæg  Mynthe Man Apr 02, 2012 5:28 am

Tak, Nefertari! Hæhæh, er jeg glad for at høre.. :3
Mynthe
Mynthe
Yngling

Nye navn : Mynthe Camille Tomlinson
Url Alder : 17
Antal indlæg : 28
Vampyr Erfaring : 8885
Respekt : 1
Skoleuniformen : Lårkort sort nederdel, sort tanktop, sort læderjakke, sorte converse & hestehale.
Join date : 30/03/12
Geografisk sted : Tulsa, Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Karakterskema for Mynthe' Empty Sv: Karakterskema for Mynthe'

Indlæg  Clary Fre Sep 06, 2013 7:12 am

Dit karakterskema er godkendt - jeg har set nu at det ikke er blevet tjekket igennem. Velkommen til Nattens hus ^^

Vær velsignet
Clary
Clary
Clary
Ypperpræstninde

Nye navn : Clarissa Nightmare
Url Alder : 22, og 30 år i sindet
Antal indlæg : 245
Vampyr Erfaring : 10734
Respekt : 4
Skoleuniformen : Hun har for det meste en ypperpræstines sorte halvlange kjole på der kan ses på billedet i profilen - den hun mest går med, går normalt kun lige over knæende.
Join date : 24/02/10
Geografisk sted : Nattens Hus

http://thehouseofnight.niceboards.net

Tilbage til toppen Go down

Karakterskema for Mynthe' Empty Sv: Karakterskema for Mynthe'

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum