The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Izza`s karakter I_vote_lcapIzza`s karakter I_voting_barIzza`s karakter I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Izza`s karakter I_vote_lcapIzza`s karakter I_voting_barIzza`s karakter I_vote_rcap 
Alma (1559)
Izza`s karakter I_vote_lcapIzza`s karakter I_voting_barIzza`s karakter I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Izza`s karakter I_vote_lcapIzza`s karakter I_voting_barIzza`s karakter I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Izza`s karakter I_vote_lcapIzza`s karakter I_voting_barIzza`s karakter I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Izza`s karakter I_vote_lcapIzza`s karakter I_voting_barIzza`s karakter I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Izza`s karakter I_vote_lcapIzza`s karakter I_voting_barIzza`s karakter I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Izza`s karakter I_vote_lcapIzza`s karakter I_voting_barIzza`s karakter I_vote_rcap 
amiana (903)
Izza`s karakter I_vote_lcapIzza`s karakter I_voting_barIzza`s karakter I_vote_rcap 
Kayla (861)
Izza`s karakter I_vote_lcapIzza`s karakter I_voting_barIzza`s karakter I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Izza`s karakter I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Izza`s karakter I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Izza`s karakter I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Izza`s karakter I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Izza`s karakter I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Izza`s karakter I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Izza`s karakter I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Izza`s karakter I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Izza`s karakter I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Izza`s karakter

2 deltagere

Go down

Izza`s karakter Empty Izza`s karakter

Indlæg  Izza Ons Jun 06, 2012 12:57 pm

Navn : (din vampyrs navn) Izza

kælenavn : Izz

Alder : 14

Rank : (lærer, elev o.s.v..) elev,yngling på 3.trin.

Seksuelle Orientering : interaserret i mænd

Status : (single o.s.v..) singel

Køn : pige

Øjnene : (beskriv dine øjne og ikke kun øjenfarve) små runde,tætte mørke øjnvipper,smalle øjnbryn. øjnefarve grå-grøn.

Højde : 1.75

Vægt : 50kg

Udseende (Inkl. tøj) :smalt bygget, tøj- t-shrit,rød negllak,grå nedderdel med et lille hul i,mørkebrunt tykthår,grå-grønne øjne,tætte vipper


Mærket (Er man en vampyr yngling er mærket IKKE fyldt ud og det er heller ikke så stort som en voksens) :halvmåne ikke fyldt ud,blå,yngling.

Bor :Nattens hus,Tulsa,før Danmark.

Hvordan Han/hun har det med andre personer :har det godt med dem hun kender, er meget nervøs og genert over for andre, men venlig.

Personlighed : meget pålidelig og venlig for dem hun kender, meget nervøs og usikker samt genert når hun er sammen med fremmede.men meget flink og sjov når man lære hende at kende.

Fortid/Baggrundshistorie : blev misbrugt,og udnyttet, har aldrig haft nogle venner,forældre døde kort efter hun blev født,har boet hos mosteren og onklen siden da. hendes moster og onkel besluttede at flytte til Tulsa med Izza, da Izza så blev mærket sendte de hende hen til Nattens hus, hvorefter de flyttede tilbage til Danmark hvor de ikke vil kendes ved hende.

Forældrenes Navne :mor Isabella far Zack.

Mors Job : ukendt

Fars Job :ukendt

Søskene evnt. : ingen

Hvad kan han/hun lide :kan lide at læse,være sammen med veninder, at man er ærlig.

Hvad kan han/hun ikke lide :falskedhed,bedrageri,løgne


Sidst rettet af Izza Ons Jun 13, 2012 6:16 am, rettet i alt 2 gange
Izza
Izza
Yngling

Nye navn : Izza Freeday
Url Alder : 14
Antal indlæg : 6
Vampyr Erfaring : 8751
Respekt : 0
Skoleuniformen : sort t-shirt,rød negellak,grå nederdel, sorte stilleter, røde øreringe.
Join date : 06/06/12
Geografisk sted : mest staldene og biblioteket.

Tilbage til toppen Go down

Izza`s karakter Empty Sv: Izza`s karakter

Indlæg  Ciel Tirs Jun 12, 2012 6:58 am

Du mangler at skrive hvilket trin, din karakter er på. Du skal også skrive i baggrundshistorien hvorfor din karakter flyttede fra Danmark til Tulsa.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11076
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum