The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Azazel Black - Karakterskema I_vote_lcapAzazel Black - Karakterskema I_voting_barAzazel Black - Karakterskema I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Azazel Black - Karakterskema I_vote_lcapAzazel Black - Karakterskema I_voting_barAzazel Black - Karakterskema I_vote_rcap 
Alma (1559)
Azazel Black - Karakterskema I_vote_lcapAzazel Black - Karakterskema I_voting_barAzazel Black - Karakterskema I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Azazel Black - Karakterskema I_vote_lcapAzazel Black - Karakterskema I_voting_barAzazel Black - Karakterskema I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Azazel Black - Karakterskema I_vote_lcapAzazel Black - Karakterskema I_voting_barAzazel Black - Karakterskema I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Azazel Black - Karakterskema I_vote_lcapAzazel Black - Karakterskema I_voting_barAzazel Black - Karakterskema I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Azazel Black - Karakterskema I_vote_lcapAzazel Black - Karakterskema I_voting_barAzazel Black - Karakterskema I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Azazel Black - Karakterskema I_vote_lcapAzazel Black - Karakterskema I_voting_barAzazel Black - Karakterskema I_vote_rcap 
amiana (903)
Azazel Black - Karakterskema I_vote_lcapAzazel Black - Karakterskema I_voting_barAzazel Black - Karakterskema I_vote_rcap 
Kayla (861)
Azazel Black - Karakterskema I_vote_lcapAzazel Black - Karakterskema I_voting_barAzazel Black - Karakterskema I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Azazel Black - Karakterskema I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Azazel Black - Karakterskema I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Azazel Black - Karakterskema I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Azazel Black - Karakterskema I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Azazel Black - Karakterskema I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Azazel Black - Karakterskema I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Azazel Black - Karakterskema I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Azazel Black - Karakterskema I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Azazel Black - Karakterskema I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Azazel Black - Karakterskema

2 deltagere

Go down

Azazel Black - Karakterskema Empty Azazel Black - Karakterskema

Indlæg  Azazel Black Man Maj 21, 2012 4:41 am

Navn : Azazel Black

kælenavn :Aza

Alder : 16

Rank : Trin 5

Seksuelle Orientering :Hetro

Status : Single

Køn : Kvinde

Øjnene : Azazels øjne er blå som havet og man ser dem ikke så meget da hun for det meste har sin kappe på men ellers når man ser dem er de i normal størelse og kan for det meste se lidt bedrøvet ud.

Højde : 160 cm

Vægt : Ved det ikke

Udseende: Azael har mellem kort hår det er sort med lilla striper hun har for det meste sin uniform på men ellers har hun en top som går til navlen (den er sort) så har hun en sort nederdel samt en lilla kappe hvor hendes ski med sit trin nummer står på og en amulet som har fik af sin storebror.

Mærket : Lilla men ikke færdig udviklet halv-måne

Bor : I Nattens Hus

Personlighed : Azazel kan med tiderne være meget barsk men vis du når ind til hendes og begynd af kende hende mere og mere vil hun med tiden lukke op og vhun vil være rigtig flink, hun har lidt svært med af være åben over for andre men er en rigtig sød person som tager sig godt af andre

Fortid/Baggrundshistorie : Azazel havede nogel forældre der var ret ligegalde med hende hun fik lov til af passe sig selv og det gjord hun fint. Azazel har også en bror som besæger hende vær gang han kan få lov de var de eneste som holdte sammen da forældrene ikke gad af ha' noget med dem af gøre. Hun brugte meget af sin tid med sine venner og sin bror, hun havede mange venner so kunne lide hende og respekterede hende, men de endred sig efter hun blev yndling.

Forældrenes Navne : Jayden og Sara

Mors Job : Ved ikke

Fars Job : Ved ikke

Søskene evnt. : Storebror Niko

Hvad kan han/hun lide : Musik, fester og danse sammen med vennerne. Azazel ellsker musik hun synger også rigtig meget men kan ike lide af synge ver for andre.

Hvad kan han/hun ikke lide : folk som hader musik og sjov (hendes mor og far)
Azazel Black
Azazel Black
Yngling

Nye navn : Azazel Black
Url Alder : 16
Antal indlæg : 16
Vampyr Erfaring : 8790
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort læder tøj og en kappe hvor hendes skilt med årgang står på samt en blå amulet (fra sin bror)
Join date : 19/05/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Azazel Black - Karakterskema Empty Sv: Azazel Black - Karakterskema

Indlæg  Ciel Ons Jun 06, 2012 10:16 am

Dit skema er godkendt. Velkommen til Nattens Hus.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11076
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum