The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_lcapØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_voting_barØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_lcapØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_voting_barØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_rcap 
Alma (1559)
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_lcapØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_voting_barØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_lcapØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_voting_barØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_lcapØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_voting_barØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_lcapØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_voting_barØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_lcapØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_voting_barØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_lcapØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_voting_barØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_rcap 
amiana (903)
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_lcapØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_voting_barØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_rcap 
Kayla (861)
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_lcapØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_voting_barØhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Clary Fray Ons Mar 14, 2012 1:39 pm

Sted: Ved drengenes opholdsstue.
Tid: Midt på dagen (eller det vil jo sige natten)
Omgivelser: Nogle fyre der sidder rundt omkring.
Vejr: Aner det ikke.
Påklædning:Klik for at se tøjet

Clary kom gående ned ad gangen og kiggede lidt rundt. Hun var vist faret en smule vild. Desværre. Men nu havde hun jo også kun været her i næsten en uge. Hun gik lidt tøvende ind af en dør og kom så ind til et rum fyldt med drenge. Hun kunne se at det lidt lignede pigernes opholdsstue, ved sovesalen, men bare en smule anderledes. Hun gættede sig hurtigt til at det måtte være drengenes sovesal. Hun stod lidt og trippede. Hun vidste ikke helt hvad hun nu skulle gøre. Efter en uge på skolen her var hun stadig ikke helt sikker på hvad de forskellige lokaler hed og hvor de lå. Hun smilte en smule genert til de fyre der sad rundt omkring. Hun kendte stadig ikke andre end Mira, Katy, Elizabeth og Perceval. Så lige nu ønskede hun bare virkelig at Perceval ville komme og redde hende. Det var nemlig ret pinligt at stå her og ikke vide hvem de fyre var, og hvor hun helt præcist var henne på skolen.. Hun kiggede rundt i håb om at kunne se ham et eller andet sted i rummet. Men han var der desværre ikke. I hvert fald ikke endnu.. Men det var jo også weekend så han kunne være overalt..
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9098
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Perceval Tors Mar 15, 2012 8:20 am

Påklædning: Gammel T-shirt, joggingbukser og ingen sko.

Efter hvad der føltes som lang tid, havde Perceval endelig taget sig sammen, og var nu kommet ned i opholdsstuen. Så langt så godt. Men det var kun for at hente flere colaer og chipsposer. Han havde været meget nede her på det sidste - det fungerede ikke med Elizabet, og de var nu ikke sammen mere. Det havde været lidt af et chok og føltes som et slag i maven. Men han prøvede at undgå at tænke for meget på det - det ville bare gøre alting værre.

Mens han fyldte sig favn med diverse madvarer, lod han mærke til, at en del af drengene havde vendt deres opmærksomhed fra fjernsynsskærmene. Automatisk fulgte han deres blikke og fik nu øje på... Clary? Hvad lavede hun her?

Han skyndte sig over til hende, da hun så rimelig lost ud, og spurgte forundret: "Hvad laver du her? Skal du mødes med én?" Hans smil blev en smule drillende, men han blev dog hurtig alvorlig igen. Hans smilemuskler lod til at være døde.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10414
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Clary Fray Tors Mar 15, 2012 9:56 am

Clary vendte sig hurtigt om. Yes! Perce var kommet. Ligesom hun havde håbet på. Hun smilte lidt til ham. Så gav hun ham et venligt kram. "Perce! Godt at du kom. Jeg er vist faret en smule vild.." Hun smilte lidt mere genert og flovt. "Og nej da. Hvem skulle det dog være. Jeg kender jo ikke andre fyre end dig." Hun smilte til ham og kiggede lidt rundt. Så betragtede hun ham med et lidt spørgende udtryk i ansigtet. Han så ikke ud til at være helt på toppen. Hun kiggede bedrøvet på ham. "Hmm. Det er jeg altså meget ked af." Hun så på ham med meget sørgmodige øjne, og man kunne tydeligt se at hun mente hvad hun sagde. Hun gav ham et trøstende kram. Hun vidste godt hvad der var sket. Eller det troede hun da at hun gjorde. Hun havde jo mødt Elizabeth for et par dage siden. Hun havde sagt at de næsten havde slået op, så Clary gik ud fra at det var det de nu havde fået gjort. Clary tænkte lidt på hvordan Elizabeth mon havde det. Hun havde ellers set ud til virkelig at holde af 'Percie'. Clary hadede at se folk nedtrykte og ked af det. Specielt fordi det påvirkede hende meget. Selvom hun ikke kendte personen blev hun lige så ked af det som ham/hende og følte med ham/hende. Og det var nu altså ikke specielt fedt. For hvis en pige hun ikke kendte - f. eks. - havde et knust hjerte, følte Clary også at hun havde det. Plus at hun tit havde virkelig meget lyst til at gå hen og trøste hende..
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9098
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Perceval Tors Mar 15, 2012 11:30 am

Han smilede skævt af hendes lettelse og gengældte hurtigt knuset. Hun måtte have været i panik, sådan så det i hvert fald ud.
Så kløede han sig dovent i nakken og mumlede: "Det kunne da godt være... De er ellers meget flinke." Han begyndte at grine, mens han kiggede rundt på flokken, som efterhånden igen havde fundet fjernsynene.
Da hun så kom ind på hans lille 'krise', trak han på skuldrene og sagde: "Det er okay..." Så gav han hende endnu et kram, hvorefter han en smule forvirret spurgte: "Men... Hvorfra ved du, hvad der er sket?" Men på den anden side - det var der mange, der gjorde. Det havde aldrig været et godt tegn, når Perceval blev på sit værelse og tømte skabene for chips og køleskabet for cola. Drengene vidste godt, hvad det betød - Perce var deprimeret. Og de kunne jo godt lægge to og to sammen. Men hvorfra vidste Clary om det? Hun havde vel ikke snakket med Eli, havde hun?
Så kiggede han sig omkring og spurgte så: "Kan vi ikke snakke om det et andet sted?" Han var ikke så vild med at få sat rygter i gang, og mange af drengene havde endnu engang vendt deres øjne i deres retning - frisk på sladder.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10414
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Clary Fray Tors Mar 15, 2012 2:12 pm

Clary grinte også. "Ja det kan da sagtens være, men det betyder jo ikke at jeg kender dem vel?" Hun daskede let til ham. Clary så indgående på ham. "Er du sikker? For du ved vel godt at jeg altid er lige i nærheden ikke?" Hun så på ham med et opmuntrende smil på læben. Så tøvede hun lidt. Hun smilte en smule genert til ham. Bange for at gøre det endnu værre for ham end det allerede var.. Så hviskede hun lidt det næste.. "Jo altså.. Her for et par dage siden snakkede jeg lidt med Elizabeth. Jeg gættede mig hurtigt frem til hvem hun var, og hun fortalte mig så at i havde været oppe og skændes ret meget for tiden. Og at hun troede at jeres forhold var ved at være ovre.." Hun så op på ham med store bedrøvede øjne. "Det øhm.. Det havde vel ikke noget med mig at gøre vel? For hvis det havde - eller har - så er jeg altså frygtelig ked af det!!" Hun så undskyldende op på ham. Hun havde virkelig frygtelig dårlig samvittighed.. Hun var næsten sikker på at det havde noget at gøre med hende. Måske også fordi Elizabeth havde sagt lidt om at det havde det.. Hun så sig lidt omkring. Så smilte hun venligt til alle de fyre der sad rundt omkring og kiggede på dem med nysgerrige blikke. Bagefter kiggede hun så igen over på Perceval. "Jo da. Men hvorhenne?" Hun så en smule spørgende på ham..
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9098
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Perceval Tors Mar 15, 2012 2:41 pm

Han sukkede lidt og turde næsten ikke tænke på, hvordan det møde måtte have været. Forhåbenlig havde Elizabet været rimelig kølet ned.
Da hun så spurgte, om det havde noget at gøre med hende, skyndte han sig at ryste på hovedet. "Overhovedet ikke. Vi skændtes en del allerede inden jeg mødte dig. Det var vel bare hele jalousi-processen, der fik sat skub i tingene," sagde han og fortrød med det samme. Det skulle han ikke havde sagt - det lød helt forkert. Som om det var Elizabets skyld, hvilket ikke var tilfældet. De havde begge været lige gode om det. Lige stædige.

Så trak han på skuldrene og vendte tilbage til sit neutrale humør. "Tja, vi kan godt gå op til mig, hvis du har lyst. Med jeg må advare dig imod en masse coladåser og chipsposer," sagde han så og smilede skævt. Det var ikke engang en underdrivelse, og han havde ikke tænkt sig at rydde op. Ikke forløbig i hvert fald. Først når det blev totalt umuligt at bo der.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10414
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Clary Fray Tors Mar 15, 2012 4:48 pm

Clary kunne se på ham at han var lidt nervøs over hvordan hendes møde med Elizabteh havde været så hun skyndte sig at sige, "Elizabeth var faktisk ret sød. Måske en smule mere jaloux end du havde sagt meen.." Hun smilte lidt til ham..Så åndede hun lettet op, men var ikke helt sikker på at han fortalte hende hele sandheden.. "Det var godt! Altså at det ikke var min skyld.. Skam ikke at i har slået op! Men jeg ville bare have såå dårlig samvittighed hvis jeg vidste at det var min skyld. Selv om jeg allerede vil være ret nede over dette.. Jeg har jo fortalt om min 'særlige evne' ikke?" Hun så på ham med et sarkastisk smil. Hun kunne ikke rigtig lide den 'evne'. I hvert fald ikke særlig tit..

Clary nikkede med et lille smil på læben. "Det kan vi da godt! Så kan jeg jo endelig få set om du er en større Colaholiker end mig!" Hun blinkede drillende til ham. Hun huskede tydeligt at de havde talt om det da de havde spist frokost sammen. Hun smilte stort. Han kunne jo nok også huske det. Og ellers skulle hun nok minde ham om det. Hun kiggede på de fyre der stadig sad og kiggede på dem - eller nok mest på hende.. Så mumlede hun til Perce, "2 sek." Hun gik hen til et bord med ret mange drenge siddende ved. De kiggede smilende og flirtende på hende da hun kom hen til dem. Hun smilte til dem og sagde så med en sukkersød stemme, "Hey.. Jeg tænkte bare på om i mon ikke kunne vende jer om..? Man må vel gerne have lidt privatliv ikke? Og jeg skal skam nok gå hvis det er et problem for jer at jeg er her.." Hun så på dem med store uskyldige øjne. Så mumlede de undskyldende i munden på hinanden at hun skam ikke behøvede at gå nogen steder.. De vendte sig tøvende om og sendte et par stjålne blikke til hende. Hun smilte tilfredst da hun gik tilbage til Perceval. "Så."
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9098
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Perceval Fre Mar 16, 2012 9:03 am

Nu når han tænkte over det, havde Eli jo også indrømmet, at hun var jaloux anlagt. Han havde vel bare valgt at vende ryggen til det og håbet på det bedste. Men han kunne virkelig ikke se, hvad det var han havde gjort galt - det var jo ikke fordi, han stod og flirtede med Clary. De snakkede jo bare som alle andre venner ville have gjort.
Da hun så kludrede lidt i sine ord, smilede han skævt og sagde beroligende: "Jeg forstår, hvad du mener. Don't worry." Han kendte selv alt til at have problemer med at formulere sig korrekt. Hvad der lød godt i hovedet, lød måske ikke nær så godt, når de havde forladt stemmebåndet.

Han skulle lige til at gå op på sit værelse, da Clary pludselig henvendte sig til nogle af de andre drenge. Åh nej - det var ikke godt! Da hun kom tilbage, kiggede han skrækslagent på hende og spurgte en smule anklagende: "Hvorfor gjorde du det?" Hun skulle aldrig have brugt ordet 'privatliv'. Det var bare et spørgsmål om minutter, før de næste rygter var på banen. Men det var der jo ikke noget at gøre ved nu.

Med et suk, gjorde han tegn til at hun skulle følge med ham op på værelset.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10414
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Clary Fray Lør Mar 17, 2012 2:47 pm

Clary kiggede indgående og undrende på ham. Hun vidste at han sagtens ville kunne på bare at sige det for at få hende til at få det bedre. Selvom hun havde fortalt ham om hendes særlige 'evne' vidste han jo stadig ikke helt præcist hvordan den var og var kraftfuld den var.. Men hun smilte nu bare til ham og sukkede en smule lettet. "Godt. For nogle gange er jeg en smule svær at forstå.." Hun smilte skævt til ham. Og det var nu altså rigtigt nok det hun sagde. Hun var en lidt underlig pige. Altså hun skilte sig altid ud fra de andre piger på hendes alder - og det var ikke kun på grund af hendes højde og hårfarve..

Clary kiggede lidt spørgende på ham. Hun forstod først lidt efter hvad han mente. Så sukkede hun irriteret. "Undskyld. Det tænkte jeg ikke på. Jeg kan sagtens ordne det lige om lidt." Hun smilte opmuntrende til ham. Hun brød sig i den grad ikke om rygter. Men på den anden side; hvis nogen startede rygter om hende vendte hun bare ryggen til dem. Hun vidste jo godt selv at de ikke var sande. Og hvis folk troede på dem, var det deres eget problem. Hun kiggede over på fyrene. Så kiggede hun hen på Perce. Hun fulgte tøvende med ham op på værelset. Hun ville ellers lige have haft ordnet det med de fre inden hun forsvandt. Hun havde lyst til at sige at de skulle blive hvor de var. Men det ville de nok bare misforstå..
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9098
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Perceval Søn Mar 18, 2012 5:49 am

Han rystede bare på hovedet, da hun forsikrede ham om, at hun nok skulle fikse det - det var der ingen grund til. Det skulle helst bare ikke ske igen. Folk var så gode til at snakke, om det så passede eller ej.
Så forsatte han mod sit værelse, og kiggede en smule undskyldende på hende, da de kom indenfor. Der var mange tomme coladåser. Men når man så kiggede forbi dem, var det hans guitarer, der fangede blikket. Han havde fire stående, men mange flere derhjemme. Derudover var der også en masse billeder - billeder af hans familie, gamle venner og bekendtskaber, billeder af steder med en speciel betydning og så videre. Han kunne godt lide at hans værelse var personligt, og at man rent faktisk kunne se, at det var hans.
"Undskyld for roderiet," sagde han dovent og smilede skævt, hvorefter han begyndte at smide dem ud.
Så gik han hen og åbnede vinduet og satte sig så i vindueskarmen. "Nåh... Hvad var det så du var ved at sige?" Spurgte han så, mens han fandt en smøg frem. "Gør det noget?" Spurgte han så hurtigt, inden han nåede at tænde den. Det kunne godt være at hun var hys omkring det. Men i det mindste sad han ved det åbne vindue.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10414
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Clary Fray Søn Mar 18, 2012 3:19 pm

Clary smilte stort da hun gik ind af døren til Perceval's værelse. Det mundede hende meget om hvordan hun selv var. Okay.. Hun var godt nok ikke helt et lige så stort rodehoved men når det kom til at drikke Cola'er var de vist omtrent lige gode om det. Hun kiggede hen på ham. "Okay. Du har godt nok flere Coladåser liggende og flyde, men det er måske bare fordi at jeg oftere rydder op end dig.." Hun blinkede til ham. Det var jo nok sådan det var. Måske skulle hun give ham en hånd med at rydde op herinde på et tidspunkt. Hun så smilende på ham. Det var faktisk - hvis man altså lige så bort fra alle de Coladåser der lå rundt omkring - et utrolig hyggeligt værelse. Han havde helt klart sat sit eget specielle præg på værelset. Og det kunne hun skam godt lide. Så vidste man da at det var hans og ikke en eller anden tilfældig fyrs. Hun kiggede lidt rundt og fik så øje på nogle guitarer. "Spiller du tit på guitar?" Hun så på ham med et spørgende og lidt nysgerrigt blik. Det var da fedt hvis han gjorde. Hun elskede også selv musik. Selvom hun nu mere sang end hun spillede på nogle instrumenter. Hun kunne nu godt finde ud af at spille på guitar og klaver. Dog ikke særlig meget. Og hun gjorde det ikke specielt tit. Hun smilte skævt til ham. "Det er skam helt okay. Skal du bruge noget hjælp til at få ryddet lidt op herinde?" Hun så spørgende på ham. Så begyndte hun at hjælpe ham med at få smidt nogle ar alle de tomme Coladåser ud. Hun smilte så til ham. "Det kan jeg faktisk ikke rigtig huske.." Hun så en smule undskyldende på ham. Så kiggede hun en smule undrende på ham. Hun havde egentlig ikke forestillet sig at Perce var typen der røg. Men okay. "Nej nej. Men det er nu altså ikke særlig sundt for dig." Hun så på ham med et blik der sagde at hun havde ret i hvad hun sagde. Og at hun vidste at hun havde ret.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9098
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Perceval Man Mar 19, 2012 9:53 am

Han grinede lidt og trak på skuldrene; det kunne sagtens være. Perce var i hvert fald ikke særlig glad for at rydde op; det blev kun gjort, når gulvet begyndte at forsvinde i roddet. Han var ikke meget for folk, der bestemte, hvornår han skulle rydde op, men måtte desværre indrømme, at det somme tider var nødvendigt. Doven var han jo også.
Da hun så spurgte ind til guitarerne, nikkede han pludselig ivrigt, og et ukendt passioneret skær kunne skimtes i hans øjne. "Spørgsmålet er, om jeg overhovedet laver andet," sagde han med et stort smil. At spille var hans ynglingsting i hele verden. Det eneste, der kunne få ham til at slappe af og kunne gøre ham glad. Ej, det var måske en overdrivelse, men han elskede virkelig at spille. Det kunne næsten ikke beskrives.
Da hun så gav ham lov til at ryge, grinede han, mens han fandt en lighter. "Som om jeg aldrig har hørt dén før," sagde han klukkende, hvorefter han tog et sug. Han vidste jo godt, at det var usundt, men han skulle vel dø på en eller anden måde. Det var jo ikke fordi han tog særlig meget hensyn til sit helbred - han var i en bekymrende dårlig form, spiste storset alt usundt han kunne få fat i. Og så røg han selvfølgelig.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10414
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Clary Fray Man Mar 19, 2012 11:45 am

Clary smilte stort til ham. Det var da fedt at han havde noget som han var passioneret om. Og det kunne hun tydeligt se på ham - både på hans udstråling og i hans øjne - at han var. Hun lo lidt. "Så må du da være ret god!" Hun blinkede til ham. "Det vil jeg da meget gerne høre en dag." Hun smilte opmuntrende til ham. Og det var ikke kun noget hun sagde. Det ville hun virkelig gerne. Det glædede hende meget endelig at finde noget som Perce godt kunne lide. Hun havde jo spurgt ham om hans talent, hvortil han havde svaret at han ikke havde noget. Og hun havde jo allerede dér vidst at alle havde et særligt talent - med mindre man altså var god til alt.. Så hun havde sagt at det bare gjaldt om at finde frem til ens særlige talent. Selvom hun godt vidste at det kunne være meget svært nogle gange.. Hun smilte lidt til ham og blev ved med at rydde op. Hun havde virkelig ikke noget imod det. Og noget sagde hende at Perce ikke var typen der gad at gøre det selv.. Så når nu hun alligevel var her var der vel ingen grund til at hun ikke skulle kunne hjælpe ham med at kunne komme til at se, i det mindste noget af, gulvet igen. Så kiggede hun alvorligt på ham. "Hmm. Der må da være noget vi kan gøre for at få ændret lidt på dit synspunkt omkring din egen sundhed. For hvad nu hvis jeg overlever forvandlingen og du ikke gør på grund af din manglende sundhed? Så bliver jeg jo helt alene.." Hun kiggede på ham med store triste øjne. Så begyndte hun at synge lidt fra 'All By Myself' af Celine Dion.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9098
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Perceval Tors Mar 22, 2012 11:21 am

Han klukkede lidt af hendes kommentar og tog endnu et sug. Man kunne ikke sige, at han var dårlig til at spille, men han kunne bestemt ikke lide at blære sig, så derfor trak han på skuldrene. "Tja... Der er mange, der er bedre en mig," sagde han så og smilede skævt. Det var jo sandt nok, men Perceval spillede ikke for at være den bedste, men fordi han elskede det fantastiske instrument. Han lød måske en smule mærkelig, når det blev beskrevet sådan, og det var måske rigtigt nok. Guitaren fyldte alt for stor en del i hans liv.
"Det er virkelig ikke noget specielt," forsikrede han hende undvigende om. Mærkeligt nok havde han aldrig brudt sig om at spille for andre og undgik det helst.
Han blev færdig med smøgen og smed skoddet væk, hvorefter han kom på benene og begyndte at hjælpe hende. Af en eller anden grund blev han en smule forlegen. Men det var nu ikke noget tog sig særlig meget af.
Da hun begyndte at snakke om hans sundhed, smilede han drillende og modstod fristelsen til at rulle med øjnene. Det var bestemt ikke første gang han fik foredraget om, hvor vigtigt det var, at han levede sundt.
"Ja, du ville få det forfærdeligt uden mig!" sagde han alvorligt med et drillende glimt i øjnene.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10414
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Clary Fray Fre Mar 23, 2012 12:48 am

Clary smilte stort til ham. "Ja det kan da godt være, men det betyder jo ikke at du ikke er god." Hun kunne som sædvanlig mærke hvad han følte. Han ville ikke prale. Og så følte han sig en smule forlegen. Hun så på ham. Så klukkede hun lidt. "Ja ja. Hvis du siger det. Men jeg vil nu stadig gerne høre det en dag.." Hun smilte opmuntrende til ham. Så fik hun en idé. Ikke en specielt god en, men det var da stadig en idé. "Og hvis du en dag beslutter dig for at ville vise nogle folk dit talent, kan jeg jo synge til." Hun blinkede til ham. Men hun mente det nu. Hun elskede at synge. Og hun var nu også ret god til det. Eller det sagde folk i hvert fald til hende hele tiden. Så noget måtte der jo være om det. Clary smilte skævt til ham da han kom og hjalp hende med at rydde op. Så gik hun over til hans guitarer. Der lå også en masse skrald ved dem. Men dog ikke helt så meget. Men det var jo nok fordi han passede på dem. Og muligvis også fordi han brugte dem tit. Hun fjernede de dåser der var og kiggede så lidt på guitarerene. Hun kunne godt selv lide at spille på nogle få instrumenter. Men hun sang dog mest. De eneste instrumenter hun kunne spille på var guitar og klaver. Altså både et almindeligt klaver og et flygel. Hun foretrak dog flygelet, hvis hun altså skulle vælge mellem klaver og flygel. Men hun kunne også godt lide at spille guitar. Så kiggede hun alvorligt over på Perce. "Det ville jeg da! Du er jo en af mine eneste venner!" Hun nikkede til ham.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9098
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Perceval Fre Mar 23, 2012 12:11 pm

Han kunne ikke undgå at forblive forlegen, men ignorerede det, så godt han kunne. Så smilede han skævt og trak på skuldrene. Hun måtte da gerne høre ham spille en dag, hvis hun havde lyst. Det ville nok bare ikke blive særlig meget, da han virkelig ikke brød sig om at spille for andre.
Da hun så foreslog, at hun kunne synge til, voksede hans smil, og han nikkede begejstret. "Det kunne være fedt!" Udbrød han. "Men jeg tror ærlig talt ikke, at vi har sammen musiksmag, hvis vi skal finde ud af, hvad der skal spilles." Han havde en meget anderledes musiksmag end de fleste unge; The beatles, John Mayer, Queens og så videre. Det var i hvert fald ikke mange, der delte denne passion.
Han hjalp hende forsat med at rydde op på alle hans ting, og lidt efter lidt begyndte gulvet langsomt at blive synligt igen.
"Tja, du får vel forhåbentlig snart nogle flere venner," sagde han så smilende. Det var han sikker på, at hun gjorde, men et tog jo sin tid. Og viljen til at lægge tid i venskabet.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10414
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Clary Fray Lør Mar 24, 2012 9:56 am

Clary kørte fingrene hen over strengene på guitaren med meget forsigtige fingre. Hun ville jo ikke ødelægge noget. Så gik hun igen igang med at rydde op på værelset. Nu var der faktisk snart nogenlunde pænt. Man kunne se gulvet igen. Og der lå kun et par tomme Coladåser rundt omkring. Hun smilte tilfredst til Perce. Det havde de da gjort ret godt. "Ja ikke!" Hun smilte stort til ham. "Vi kunne nok finde ud af noget.." Hun lo. Så nikkede hun forhåbningsfuldt. "Det håber jeg da i hvert fald. Men hvis jeg ikke gør, bliver jeg nødt til at plage dig hele tiden. Få dig til at overleve forvandlingen sammen med mig. Og jeg kan som sagt være ret så irriterende. Det er vist noget der kommer med at være lille." Hun smilte lidt trist. Hun hadede faktisk at hun var så lille. Og rødhåret. Hun syntes ikke selv at hun var særlig køn. Overhovedet. Og det var hun ret sikker på at alle fyrene heller ikke gjorde. Eller jo måske. I hvert fald de psykopatiske fyre. Men det var måske bare fordi hun lignede et let offer..
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9098
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Perceval Søn Mar 25, 2012 5:27 am

Han betragtede hende lidt, da hun forsigtigt strøg sine fingre over strengene. "Den går altså ikke i stykker af det der," grinede han. Når han spillede, gik det skam heller ikke stille fra sig, og det forklarede at han normalt ikke spillede så meget på værelset; han ville nødig vække de andre. Eller det var han egentlig ligeglad med - han gad bare ikke deres gnavenhed. Men sådan ville han også selv have været, hvis det var omvendt.
Så smilede han skævt og sagde: "Ja, det skal vi nok. Men du bliver nødt til at minde mig på det." Han var så dårlig til at huske - det var virkelig slemt.
Så ændrede hans smil sig til et mere selvsikkert smil, mens han sagde: "Bare rolig - du skal nok få mange venner." Og det mente han virkelig - hun virkede som typen, der kom godt ud af det med de fleste.
"Du er da overhovedet ikke irriterende," forsikrede han hende om. Det var tvært imod meget sødt af hende, at hun ville hjælpe ham med sit kaotiske værelse.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10414
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Clary Fray Søn Mar 25, 2012 12:44 pm

Clary smilte til ham. "Nej, men jeg vil ikke risikere at ødelægge et smukt instrument. Jeg kan godt være lidt klodset nogle gange." Hun rødmede en smule. Men ikke så meget. Så nikkede hun. "Det skal jeg skam nok.. Hvis jeg ellers selv kan huske det.." Hun så på ham med et skævt smil. Så smilte hun taknemmeligt til ham. "Tak. Lad os nu bare blive ved med at håbe det." Hun så lidt ned på sine hænder. Det håbede hun virkelig at hun ville få. Ellers ville hun jo være så ensom. Så lo hun lidt af ham. "Tusinde tak Perce. Men det er alle nok ikke enige med dig i.." Hun blinkede til ham.

//Ikk så meget Krea Sad
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9098
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Perceval Søn Mar 25, 2012 1:32 pm

Han smilede stort, da hun kaldte instrumentet for smukt. Så var det altså ikke kun ham, der kunne finde på at sige sådan noget. Det var faktisk rart at vide.
Han lagde en trøstende hånd på hendes skulder og sagde: "Bare rolig... Du skal nok finde flere venner. Men du snakker vel allerede med en del, ikke sandt?" Han havde da hørt lidt hist og her, men selvfølgelig var sådanne kilder ikke altid til at regne med.
Han grinede lidt og sagde: "Jamen det er ej... Trods alt bedre end ingenting."

//Same story..//
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10414
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Clary Fray Man Mar 26, 2012 6:55 am

Clary smilte også stort. Hun kunne ikke lade være. Perce's smil smittede af på hende. Så kiggede hun ned på hans smil. Hun klappede den taknemmeligt. "Tak. Og okay. Hvis du siger det må jeg vel bare stole på dig ikke?" Hun smilte skævt til ham. Så trak hun lidt på skuldrene. "Øhm.. Det ved jeg ikke rigtig. Ikke specielt.." Hun så undrende på ham. Så smilte hun til ham. "Jep. Det er det da selvfølgelig." Hun nikkede. Så kiggede hun lidt rundt på værelset. Der var næsten ikke rodet mere..

// Sad
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9098
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Perceval Man Mar 26, 2012 9:46 am

Han nikkede glad, og var faktisk selv overrasket over sit gode humør. Det var længe siden, at han havde smilet så meget, så det føltes faktisk meget forkert. Men alligevel var det rigtigt rart, da alt hans negativitet tog hårdt på ham.
"Uha, sikke et ansvar jeg får!" Drillede han og puffede hende for sjovt i siden. Så tog han de sidste par dåser i affaldssækken og kiggede sig tilfreds omkring. Det så rimelig pænt ud, faktisk.
"Jeg går lige ud og smider sækken ud," sagde han halvvejs ude af døren. Så måtte hun følge med eller lade være, han skulle nok komme tilbage.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10414
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Clary Fray Man Mar 26, 2012 3:05 pm

Clary nikkede. "Jep. Om du gør!" Hun lo lidt. Så sagde hun en meget mærkelig lyd. Det var en blanding af et lille grin, et fnys og et piv. Hun var nemlig ret så kilden. Og da Perce puffede hende i siden kildede det en smule. Hun puffede ham drillende på skulderen. "Ikke kilde mig! Jeg er altså meget kilden!" Hun lød beklagende da hun sagde det. Så nikkede hun til ham. "Jeg bliver bare her.." Da han var gået ud af døren kiggede hun sig lidt omkring. Hun kunne se hele værelset meget bedre nu. Altså nu hvor gulvet ikke var propfyldt med tomme Sodavandsdåser rundt omkring..
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9098
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Perceval Fre Mar 30, 2012 4:57 am

Han forlod det nu pæne værelse, og gik ned i opholdsstuen og videre udenfor ved gårdspladsen, hvor der stod nogle containere. Hurtigt smed han sætte ud, mens han holdt vejret - skraldets lugtende gasser skulle han ikke nyde noget af - og derefter gik han tilbage til værelset, hvor Clary stadig ventede.
"Tusind tak for hjælpen!" Udbrød han glad, mens han satte sig i sengen og kiggede rundt i rummet. Det lignede sig selv igen, og her var meget dejligere at være. Så forlod han sengen og satte sig endnu engang på vindueskarmen og tændte en smøg.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10414
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Clary Fray Fre Mar 30, 2012 10:11 am

Clary havde sat sig på hans seng, da hun så ham komme ind af døren igen. Hun smilte stort og meget venligt til ham. "Det var da virkelig så lidt! Og det mener jeg. Du siger bare til hvis du har brug for hjælp til at rydde op en anden gank ikke?" Hun smilte opmuntrende, og en smule spørgende til ham. Hun havde virkelig ikke haft noget imod at hjælpe ham. Og det var jo helller ikke så svært vel? Hun kiggede rundt. der var faktisk ikke en eneste Coladåse tilbage på hans værelse nu. Hun sukkede lidt da han tændte endnu en smøg. Det var virkelig ikke godt for ham. Hun huskede endnu en gang sig selv på aldrig at begynde at ryge..

//Ikk så meget Krea.. Sorry Sad
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9098
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval Empty Sv: Øhm.. Faret en smule vild..? - Perceval

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum