The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
I stalden efter skole - Fierra I_vote_lcapI stalden efter skole - Fierra I_voting_barI stalden efter skole - Fierra I_vote_rcap 
Rosa (1572)
I stalden efter skole - Fierra I_vote_lcapI stalden efter skole - Fierra I_voting_barI stalden efter skole - Fierra I_vote_rcap 
Alma (1559)
I stalden efter skole - Fierra I_vote_lcapI stalden efter skole - Fierra I_voting_barI stalden efter skole - Fierra I_vote_rcap 
Ciel (1525)
I stalden efter skole - Fierra I_vote_lcapI stalden efter skole - Fierra I_voting_barI stalden efter skole - Fierra I_vote_rcap 
kattriona (1467)
I stalden efter skole - Fierra I_vote_lcapI stalden efter skole - Fierra I_voting_barI stalden efter skole - Fierra I_vote_rcap 
Perceval (1358)
I stalden efter skole - Fierra I_vote_lcapI stalden efter skole - Fierra I_voting_barI stalden efter skole - Fierra I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
I stalden efter skole - Fierra I_vote_lcapI stalden efter skole - Fierra I_voting_barI stalden efter skole - Fierra I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
I stalden efter skole - Fierra I_vote_lcapI stalden efter skole - Fierra I_voting_barI stalden efter skole - Fierra I_vote_rcap 
amiana (903)
I stalden efter skole - Fierra I_vote_lcapI stalden efter skole - Fierra I_voting_barI stalden efter skole - Fierra I_vote_rcap 
Kayla (861)
I stalden efter skole - Fierra I_vote_lcapI stalden efter skole - Fierra I_voting_barI stalden efter skole - Fierra I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
I stalden efter skole - Fierra I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
I stalden efter skole - Fierra I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
I stalden efter skole - Fierra I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
I stalden efter skole - Fierra I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
I stalden efter skole - Fierra I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
I stalden efter skole - Fierra I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
I stalden efter skole - Fierra I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
I stalden efter skole - Fierra I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
I stalden efter skole - Fierra I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


I stalden efter skole - Fierra

2 deltagere

Go down

I stalden efter skole - Fierra Empty I stalden efter skole - Fierra

Indlæg  Silke Fre Feb 03, 2012 11:21 am

T: 04:14
S: Stalden
O: Prustende og gumlende heste. Lyden af trippende hove. Staldting og enkelte ynglinge.
V: Isende koldt udenfor, men inde i stalden er der dejligt lunt.
P: Påklædningen på Silke består af et par mørkebrune behagelige læder ridebusker, samt en varm grå sweater. På fødderne har hun et par sorte ballerinaer - ikke just det smarteste, at have på i stalden, men hvad pokker!

Forbeholdt til Fierra.

Silke lod sin hånd stryge ind under Sugarfoots man. Han var en lille brun pony, med masser af gåpåmod og et frækt glimt i øjet. Han prustede fornøjet op i Silkes ansigt. Silke holdt meget af den lille gut, og havde tilbragt megen tid hos ham. Hun havde endda fået lov af staldmesteren, til at trække en tur med ham. Hun kyssede ham på mulen, mens hun lod sine fingre filtre hans rodede man ud. Han stod helt stille og nød opmærksomheden. Silke smilede og kløede ham i panden. Hun fiskede en gulerodsstump op af lommen, og rakte den til ham. Han gumlede den glædeligt i sig. Da han var færdig med at spise den, begyndte han straks at tigge på mere. Han puffede blidt til Silke, og så på hende med sine bedene hvalpeøjne. Silkes latter rungede i den næsten ynglingetomme stald. Sugarfoot blev ved med at plage hende, indtil hun opgivende fandt endnu en gulerod. Han så så tilfreds ud, at Silke næsten ikke kunne holde op med at grine. Hun kørte en hånd igennem sit hår, mens hun hurtigt tjekkede sin mobil for sms'er. Hun smilede bredt. Hendes veninde Blair havde netop sendt hende en besked. ,,Kan vi snart mødes? Please! Møs.'' Silke smilede for sig selv, og skyndte sig, at svare Blair.
Sugarfoot skubbede opmærksomskrævende til hende, så hun nær var snublet. "Din Bølle!" grinede hun muntert.
Silke
Silke
Yngling

Nye navn : Silke
Url Alder : 16 år
Antal indlæg : 28
Vampyr Erfaring : 9162
Respekt : 3
Skoleuniformen : Hun bære for det meste sin skotskternede nederdel. Den går til lidt over knæene, hvilket gør at man kan se hendes brune ben. På overkroppen har hun for det meste en sort stropløs trøje, med Nyx symbolet på højre bryst. Trøjen er tætsiddende og fremhæver hendes flotte figur. På fødderne har hun sine trofaste converse, som engang imellem bliver udskiftet med hendes grå doc martens. Håret hænger for det meste løst over hendes skuldre, med et par enkelte spænder i. På sin uniform hører der også altid et lækkert, charmerende smil med.
Join date : 22/11/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

I stalden efter skole - Fierra Empty Sv: I stalden efter skole - Fierra

Indlæg  Fierra Ons Feb 15, 2012 3:16 am

Påklædning: Fierra bærer læder ridebukser i farven sort, en mørkerød sweater samt ganske almindelige sorte converse. Ikke noget med nogen vinterjakke, for hun fryser jo ikke.

Duften af hø, frost og heste mødte straks Fierra da hun trådte ind i stalden. Her duftede altid så velkendt! Et bredt smil spillede på hendes læber, da hun fik øje på Demetra. Navnet stammede vistnok fra den gamle græske gudinde 'Demeter', som var kornets gudinde. Men Demetra var altså temmelig høj og hendes pels helt gylden, ligesom honning eller korn. Så snart at Fierra gik ind til hende, fik hendes tanker frit afløb. Hun lyttede ikke engang til dem, men strøg bare blidt den gyldne hest gennem manen. Derfor var hun ved at hoppe op i loftet af bar forskrækkelse, da hun hørte en stemme. Og stemmen var faktisk overraskende tæt på! Forsigtigt tittede hun ud fra boksen og fik øje på en velkendt pige med lyst hår. Eller Fierra kunne i hvert fald huske navnet på pigen, der nu stod grinede. "Hej, Silke," Hun talte højt, men blidt så Silke ikke skulle blive forskrækket. Silke og hesten stod faktisk diagonalt overfor Demetra og hende selv. Mærkværdigt at de ikke havde opdaget hinanden før nu. Og da Fierra fik Silkes opmærksomhed, vinkede hun muntert.
Fierra
Fierra
Yngling

Nye navn : Fierra Lavasprings
Url Alder : 16 år
Antal indlæg : 10
Vampyr Erfaring : 9138
Respekt : 0
Skoleuniformen : Fierra Lavasprings bærer for det meste en sort bluse - hvor 3. trins emblemet sidder på brystet - med dyb udskæring i ryggen. Stramme, sorte jeans, samt høje ankel støvletter. Håret er oftest løst hængende eller sat op i en stram hestehale.
Join date : 21/11/11
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum