The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Efter Skole *Veronica* I_vote_lcapEfter Skole *Veronica* I_voting_barEfter Skole *Veronica* I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Efter Skole *Veronica* I_vote_lcapEfter Skole *Veronica* I_voting_barEfter Skole *Veronica* I_vote_rcap 
Alma (1559)
Efter Skole *Veronica* I_vote_lcapEfter Skole *Veronica* I_voting_barEfter Skole *Veronica* I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Efter Skole *Veronica* I_vote_lcapEfter Skole *Veronica* I_voting_barEfter Skole *Veronica* I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Efter Skole *Veronica* I_vote_lcapEfter Skole *Veronica* I_voting_barEfter Skole *Veronica* I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Efter Skole *Veronica* I_vote_lcapEfter Skole *Veronica* I_voting_barEfter Skole *Veronica* I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Efter Skole *Veronica* I_vote_lcapEfter Skole *Veronica* I_voting_barEfter Skole *Veronica* I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Efter Skole *Veronica* I_vote_lcapEfter Skole *Veronica* I_voting_barEfter Skole *Veronica* I_vote_rcap 
amiana (903)
Efter Skole *Veronica* I_vote_lcapEfter Skole *Veronica* I_voting_barEfter Skole *Veronica* I_vote_rcap 
Kayla (861)
Efter Skole *Veronica* I_vote_lcapEfter Skole *Veronica* I_voting_barEfter Skole *Veronica* I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Efter Skole *Veronica* I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Efter Skole *Veronica* I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Efter Skole *Veronica* I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Efter Skole *Veronica* I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Efter Skole *Veronica* I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Efter Skole *Veronica* I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Efter Skole *Veronica* I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Efter Skole *Veronica* I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Efter Skole *Veronica* I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Efter Skole *Veronica*

2 deltagere

Go down

Efter Skole *Veronica* Empty Efter Skole *Veronica*

Indlæg  Alma Tirs Mar 29, 2011 12:01 pm

Sted: Gangen.
Tid: Efter skole.
Omgivelser: Andre elever.
Vejr: Skyfrit.
Påklædning: Kig på Avatar.

Alma gik stille ned ad gangen, hun havde lige haft Spansk. Hun havde altid ønsket at lære det, men hvor var det bare forvirrende. Hun lænede sig op af muren, og lod sig glide ned så hun kunne sætte sig ned. Hun var udmattet, men osse spændt, da de snart skulle holde en filmaften, Elliot, Wodtcagt, Niroka, Andy, hende selv og måske osse nogle andre. Hun smilte lidt ved tanken. Elliot havde opfordret hende til at invitere Magnus, hendes barndomsven, og hun havde tænkt sig at gøre det, hun var bare lidt nervøs, da hun ikke havde snakket med ham i over fire månder... Hun lænede hovedet mod væggen, Bare livet kunne havde været lettere.. Tænkte hun stille.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11474
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Efter Skole *Veronica* Empty Sv: Efter Skole *Veronica*

Indlæg  Rosaleen Tirs Mar 29, 2011 2:10 pm

Veronica, som var navnet på kvinden der kom roligt ned af gangen havde sin sine sorte jeans på og en hvid skjorte, hvor ærmerne var smøget op til albuerne, og den lille løse hat hun havde på som passede både til jeansene og skjorten, havde en sort kant hvor den derudover var hvid. Det hele gjorde hendes krop som var det en supermodels, formerne sad der, og der var ikke for lidt. Hun havde nogle høje sorte stiletter på.
Veronica havde altid si pandehår sat fra højre hen mod venstre. De skjulte så hendes mærke, som endnu ikke var så stort. Hendes lange blege arme svingede roligt frem og tilbage, mens hendes hofter svingede fra side til side. Hun lignede en model der gik på catwalken, men hun var ikke model eller gik på en catwalk, men derimod en skolegang.
Veronica havde et lille smil på læberne og slikkede sp roligt med sin tunge spids sin underlæbe og støtte på sit snakebite som sad i begge sider.

Veronica var dog ikke den snoppede type som gerne ville blive lagt mærke til, hun blev bare lagt mærke til. Hun ville enlig bare være den der lagde mærke til folk, og derfor så hun en pige der sad op ad væggen og virkede lidt irriteret, eller stresset?
Veronica gik hen til hende og satte sig i huk foran hende mens hun smilede. Hun satte sine hænder på sine knæ for at holde bedre balance.
"Er der noget galt?" spurgte hun med en roligt, hjælpsom og en smule bekymret stemme...
Rosaleen
Rosaleen
Yngling

Nye navn : Rosaleen Abigail Garnet Morana Scarlet
Url Alder : 17
Antal indlæg : 31
Vampyr Erfaring : 9685
Respekt : 5
Skoleuniformen : Skjorte, sorte jeans/lårkort nederdel/shorts, måske et slips, converse.
Join date : 18/02/11

Tilbage til toppen Go down

Efter Skole *Veronica* Empty Sv: Efter Skole *Veronica*

Indlæg  Alma Ons Mar 30, 2011 4:10 am

Alma kiggede op, med sine røde og blå øjne, og s på en pige hun ikke havde set før, hun rystede svagt på hovdet, "Jeg er bare udmattet", Sagde hun stille, "Har haft en udmattende dag", Hun rystede stille på hovedet, og smilte stille til hende.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11474
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Efter Skole *Veronica* Empty Sv: Efter Skole *Veronica*

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum