The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
What is this? - Page 2 I_vote_lcapWhat is this? - Page 2 I_voting_barWhat is this? - Page 2 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
What is this? - Page 2 I_vote_lcapWhat is this? - Page 2 I_voting_barWhat is this? - Page 2 I_vote_rcap 
Alma (1559)
What is this? - Page 2 I_vote_lcapWhat is this? - Page 2 I_voting_barWhat is this? - Page 2 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
What is this? - Page 2 I_vote_lcapWhat is this? - Page 2 I_voting_barWhat is this? - Page 2 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
What is this? - Page 2 I_vote_lcapWhat is this? - Page 2 I_voting_barWhat is this? - Page 2 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
What is this? - Page 2 I_vote_lcapWhat is this? - Page 2 I_voting_barWhat is this? - Page 2 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
What is this? - Page 2 I_vote_lcapWhat is this? - Page 2 I_voting_barWhat is this? - Page 2 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
What is this? - Page 2 I_vote_lcapWhat is this? - Page 2 I_voting_barWhat is this? - Page 2 I_vote_rcap 
amiana (903)
What is this? - Page 2 I_vote_lcapWhat is this? - Page 2 I_voting_barWhat is this? - Page 2 I_vote_rcap 
Kayla (861)
What is this? - Page 2 I_vote_lcapWhat is this? - Page 2 I_voting_barWhat is this? - Page 2 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
What is this? - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
What is this? - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
What is this? - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
What is this? - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
What is this? - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
What is this? - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
What is this? - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
What is this? - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
What is this? - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


What is this?

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

What is this? - Page 2 Empty Sv: What is this?

Indlæg  Silke Man Feb 06, 2012 9:21 am

Hun smilede, og var glad for, at han forstod hendes valg af ord. Hun kørte langsomt en hånd igennem sit hår, og lænede sig endnu mere tilbage i lænestolen. Gad vide hvor længe de havde været på biblioteket? Hun slog ligegyldigt tanken væk, og kiggede Perceval i øjnene. Hendes blik fulgte hans mund, mens han talte. "Åh," hun slog sit blik ned, men inden længe kiggede hun igen op på ham. Hun mente hverken genre eller kunstner.. "Hvilken sang eller melodi, kan du aller bedst lide at spille?" spurgte hun. Hendes øjne strålede af den interesse hun brændte inde med. Hun ventede spændt, og utålmodig, på hans svar. Hun havde længe, ikke fået snakket med nogle der delte den samme interesse som hende. Musik.
Silke
Silke
Yngling

Nye navn : Silke
Url Alder : 16 år
Antal indlæg : 28
Vampyr Erfaring : 9136
Respekt : 3
Skoleuniformen : Hun bære for det meste sin skotskternede nederdel. Den går til lidt over knæene, hvilket gør at man kan se hendes brune ben. På overkroppen har hun for det meste en sort stropløs trøje, med Nyx symbolet på højre bryst. Trøjen er tætsiddende og fremhæver hendes flotte figur. På fødderne har hun sine trofaste converse, som engang imellem bliver udskiftet med hendes grå doc martens. Håret hænger for det meste løst over hendes skuldre, med et par enkelte spænder i. På sin uniform hører der også altid et lækkert, charmerende smil med.
Join date : 22/11/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

What is this? - Page 2 Empty Sv: What is this?

Indlæg  Perceval Man Feb 06, 2012 9:50 am

Han kiggede tålmodigt på hende, da hun slog blikket ned, og kendte udmærket de tidspunkter, hvor man lige havde brug for en tænkepause.
Han kløede sig kort i nakken og overvejede, hvad han skulle svare. Det var ikke så ligetil, da han virkelig ikke kunne vælge.
"Det kan jeg desværre ikke svare på. Der er så mange jeg godt kan lide," svarede han så med et undskyldende smil.
"Hvad med dig?" Spurgte han så, for at samtalen ikke kun skulle handle om ham. "Har du nogle favouritter?"
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10382
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

What is this? - Page 2 Empty Sv: What is this?

Indlæg  Silke Fre Feb 10, 2012 3:25 pm

Hun nikkede forstående, og kendte det kun alt for godt selv. "Det er forstående nok," sagde hun og smilede venligt. Hun trak let på skuldrene med et smil. Hun kiggede genert ned i gulvet, mens hun svarede: "Ligesom dig har jeg mange favoritter og yndlings, men jeg kan i sær godt lide 'I wish I was a punk rocker'," hun kiggede Perceval ind i øjnene. "..den er ret gammel, men den er dejlig opmuntrende og jeg har selv den følelse hun synger om engang i mellem," forklarede hun. Sangen var rimelig gammel, så det ville undre hende lidt, hvis han kendte den. Selv hørte hun den tit og elskede at synge den - hun kunne den udenad !
Silke
Silke
Yngling

Nye navn : Silke
Url Alder : 16 år
Antal indlæg : 28
Vampyr Erfaring : 9136
Respekt : 3
Skoleuniformen : Hun bære for det meste sin skotskternede nederdel. Den går til lidt over knæene, hvilket gør at man kan se hendes brune ben. På overkroppen har hun for det meste en sort stropløs trøje, med Nyx symbolet på højre bryst. Trøjen er tætsiddende og fremhæver hendes flotte figur. På fødderne har hun sine trofaste converse, som engang imellem bliver udskiftet med hendes grå doc martens. Håret hænger for det meste løst over hendes skuldre, med et par enkelte spænder i. På sin uniform hører der også altid et lækkert, charmerende smil med.
Join date : 22/11/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

What is this? - Page 2 Empty Sv: What is this?

Indlæg  Perceval Lør Feb 11, 2012 3:34 am

Han smilede stort, da det lod til, at hun forstod det. Smilet voksede dog, da hun hørte, hvad hendes ynglingssang var.
"Den kender jeg godt," forsikrede han hende om, hvorefter han forsatte: "Den er god. Og den er vel ikke særlig gammel, når man sammenligner den med nogle sanger jeg stadig lytter til." Han lyttede og spillede stadig meget til Beatles og The Rolling Stones. Alt sammen noget, der var smittet af fra sin far. Det havde jo en stor rolle, hvilke sange ens forældre lyttede til, da man var lille.
"Synger du?" Spurgte han interesseret. Han havde mødt en anden på denne skole, som også gik meget op i at synge. Selv var sang ikke det, an gik mest op i, og det var bestemt heller ikke det, han var bedst til. Men man kunne vel heller ikke det hele.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10382
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

What is this? - Page 2 Empty Sv: What is this?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum