The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_lcapKarakterskema for James Samuel Stark.. I_voting_barKarakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_lcapKarakterskema for James Samuel Stark.. I_voting_barKarakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_rcap 
Alma (1559)
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_lcapKarakterskema for James Samuel Stark.. I_voting_barKarakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_lcapKarakterskema for James Samuel Stark.. I_voting_barKarakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_lcapKarakterskema for James Samuel Stark.. I_voting_barKarakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_lcapKarakterskema for James Samuel Stark.. I_voting_barKarakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_lcapKarakterskema for James Samuel Stark.. I_voting_barKarakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_lcapKarakterskema for James Samuel Stark.. I_voting_barKarakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_rcap 
amiana (903)
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_lcapKarakterskema for James Samuel Stark.. I_voting_barKarakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_rcap 
Kayla (861)
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_lcapKarakterskema for James Samuel Stark.. I_voting_barKarakterskema for James Samuel Stark.. I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Karakterskema for James Samuel Stark.. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Karakterskema for James Samuel Stark..

2 deltagere

Go down

Karakterskema for James Samuel Stark.. Empty Karakterskema for James Samuel Stark..

Indlæg  James Tirs Jan 17, 2012 10:14 pm


Navn : James Samuel Stark.

kælenavn : Stark, Sam.

Alder : 20.

Rank : Elev, ( har ansøgt om 5.trin ).

Seksuelle Orientering : Hetro.

Status : Single.

Køn : Mand.

Øjnene : Sammenknebne Havblå Øjne.

Højde : 1,90.

Vægt : 47.

Udseende (Inkl. tøj) : En lang spinkel men muskuløs krop, Hans ansigt er meget stramt i det og kæben træder tydeligere frem. Hans hår er mørkebrunt og hans læber er perfekt formede og let lyserøde.


Mærket : En Rød halvmåne.
Bor : Nattens Hus I Tulsa.

Hvordan Han har det med andre personer : Han kan sagtens være sammen med andre men foretrakker uanset hvad at være alene, en enspænder. Han har det rigtig godt sammen med dem der kender ham og han føler for det meste at han kan stole på de fleste selvom han måske ikke ligefrem viser det.

Personlighed : James kan virke ganske kold og det er ikke noget han faktisk gør med vilje, Han har bare et eller andet med at være kold overfor dem han ikke kender. Han er dog en meget venlig vampyr når man først lærer ham rigtigt at kende, via han har haft en dårlig dag er det dog nok bedst at lade ham være.

Fortid/Baggrundshistorie : James har levet hele st liv hos sin rige familie, han havde det selvfølgelig godt der men hans forældre ignorerede ham hele tiden, det eneste de gjorde var at give ham penge. Han blev derfor ikke ked af det da han blev mærket, da han var færdig på 3.trin døde han, Han gennemstod dog igen som en rød vampyr, som en rød vampyr følte han hverken sorg eller noget andet. Han følte sig til gengæld stærk og uovervindelig..

Forældrenes Navne : Daniella Jules og Thor Stark.

Mors Job : Direktør på et kendt modeblad.

Fars Job : Laver film.

Søskene evnt. : En (lille)søster ved navn Catherine.

Hvad kan han/hun lide : Gode venner/veninder, en hygge aften med dem han holder af osv.

Hvad kan han/hun ikke lide : Ikke ret meget. Men han hader når folk lyver ham op i ansigtet

PS: Er en rød vampyr.
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9072
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Karakterskema for James Samuel Stark.. Empty Sv: Karakterskema for James Samuel Stark..

Indlæg  Ciel Man Jan 30, 2012 3:26 am

Jeg tror altså tyve år er for gammelt for en 5. trins yndling. Har du tjekket efter i alderskravene?

Og jeg vil gerne lige minde dig om, at selvom du er medlem af gruppen Røde Vampyre, så er din karakter stadig kun en rød yndling.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11074
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum