The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Frustration - ingen specielt... I_vote_lcapFrustration - ingen specielt... I_voting_barFrustration - ingen specielt... I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Frustration - ingen specielt... I_vote_lcapFrustration - ingen specielt... I_voting_barFrustration - ingen specielt... I_vote_rcap 
Alma (1559)
Frustration - ingen specielt... I_vote_lcapFrustration - ingen specielt... I_voting_barFrustration - ingen specielt... I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Frustration - ingen specielt... I_vote_lcapFrustration - ingen specielt... I_voting_barFrustration - ingen specielt... I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Frustration - ingen specielt... I_vote_lcapFrustration - ingen specielt... I_voting_barFrustration - ingen specielt... I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Frustration - ingen specielt... I_vote_lcapFrustration - ingen specielt... I_voting_barFrustration - ingen specielt... I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Frustration - ingen specielt... I_vote_lcapFrustration - ingen specielt... I_voting_barFrustration - ingen specielt... I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Frustration - ingen specielt... I_vote_lcapFrustration - ingen specielt... I_voting_barFrustration - ingen specielt... I_vote_rcap 
amiana (903)
Frustration - ingen specielt... I_vote_lcapFrustration - ingen specielt... I_voting_barFrustration - ingen specielt... I_vote_rcap 
Kayla (861)
Frustration - ingen specielt... I_vote_lcapFrustration - ingen specielt... I_voting_barFrustration - ingen specielt... I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Frustration - ingen specielt... I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Frustration - ingen specielt... I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Frustration - ingen specielt... I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Frustration - ingen specielt... I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Frustration - ingen specielt... I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Frustration - ingen specielt... I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Frustration - ingen specielt... I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Frustration - ingen specielt... I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Frustration - ingen specielt... I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Frustration - ingen specielt...

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Frustration - ingen specielt...

Indlæg  Elizabet Man Jan 16, 2012 1:50 pm

T: sen eftermiddag (meget tidlig morgen i vores dagligdagsrutine)
S: staldene.
O: staldene er ret så kolde i betragtning af at vi er i januar måned. Hestene står i deres bokse og slapper af mens lyden af kosten blandes med lyden af en radio der spiller pop fra 2011.
V: køligt, dog afslappende taget vejret i betragtning.
P: påklædningen er sådan set ret enkel, ridebukser der er gamle og slidte med få hulle hist og her. En trøje, med et logo fra et børnehjem på ryggen. Skoene er converse i sort sm altid. Håret er i en stram, glat hestehale med forskellige fjer i. Som altid er det karismatiske par solbriller for øjnene.

Elizabet sukkede mens hun så på kosten. Hun så mod boksen med en hest, der tilsyneladende ikke havde overvejet at der blev fejet. Den gumlede bare videre ud på gulvet, hvor havren klistrede til fliserne.
Endnu et tag med kosten, og endnu et. Det var tydeligt at hun udarbejdede sine frustrationer.
Efter en god halv time med Colbie Caillat i radioen og fejning af stalden sattehun sig på en balle halm. Tavs. Hun lyttede til radioen der annoncerede at de nu ville komme med eftermiddagsnyhederne om endnu flere mord iden indre by.
Hun bed sig i læben, trak vejret tungt, og rejste sig så. Hun spadserede hen og begyndteat vaske biddende. Hun bed sammen.
Hun overvejede om hun nu engang kunne drukne sig selv i spanden med vand, da hun hørte en lyd ved stalddørende og vendte sig om..


Sidst rettet af Elizabet Tirs Jan 17, 2012 12:18 pm, rettet 1 gang
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11132
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  James Tirs Jan 17, 2012 11:02 am

James gik hen mod staldene med en sort kat lige i hælende. Hans kat. Han kiggede på den med et utålmodigt blik ” Gå Samuel ” Sagde Han i et varmt tonefald og katten strejfede hans ben før den hoppede afsted. Han rystede kærligt på hovedet af den søde kat men efter det kom hans kolde facade tilbage, hans ansigt blev koldere og hans øjne glimtede ikke så meget. Han trådte ind i stalden og kom til at ramme en spand med foden så det skramlede ret kraftigt. Han fik øje på en ung pige stå og feje men han gik bare forbi hende og direkte hen til hesten der stod i et hjørne. Den hest der ikke ville have fejet sin boks. Han gik hen til den med en roligt lyd og den vendte sig om mod ham med en vrinsken. ” Midnat ” Hviskede Han blidt og lod sin hånd glide hen over hestens blanke sorte hals. Han klappede den på halsen og gik hen for at hente en børste. Han var en af de få der nogensinde havde haft et godt tag på midnat..
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9058
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  Elizabet Tirs Jan 17, 2012 12:18 pm

hun så efter ham, undret. Hvad lavede han ved Midnat? Den uregerelige krikke!
Hun satte sig tilbage på halmballen og betragtede ham kort. Hans kolde holdning tydede på at han ikke ønskede kontakt.
Hun så lidt på hans kropsbygning, men blev så enig med sig selv om at du ikke ville udsætte hverken ham eller sig selv for mere pjat med følelser.
Hun rejste sig og blandede en foddermix til hestene. Efter at have gjort det delte hun den ud, men stoppede ved Midnat. Hun stillede spanden med foddermixen ved siden af ham. Hun vidste jo ikke om han havde ejerfølelser for Midnat.

Derefter valgte hun, som noget af det sidste hun ville gøre i den slags rutiner om morgenen, at skrue op for musikken i radioen. Sara Bareilles spillede gladeligt på klaver, med sangen Lovesong.
Mens tonerne fyldte rummet fik hun ryddet op efter sig og begyndte at feje gulvet for sidste gang.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11132
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  James Tirs Jan 17, 2012 9:40 pm

James blev færdig med at børste midnat og gav den et æble for at stå stille så længe. Han klappede den på halsen og lænede sig op af væggen imens han roligt betragtede Pigen. Han kiggede på hende i alt stilhed, hans blik kiggede på hendes ansigt, hendes øjne, hendes mærke og til sidst hendes smukke og yndefulde krop. Han forstod ikke helt hvorfor han havde gjort det men det havde han så. Han gik ikke hen mod hende men blev hvor han var. ” Godaften” Sagde Han roligt, den kolde klang forlod hans stemme og efterlod den charmerende del..
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9058
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  Elizabet Tirs Jan 17, 2012 10:15 pm

hun lyttede mere til sangen end til ham i et kort sekund.
så opfattede hun at han havde talt til hende. *godaften?* tænkte hun undret.
''Jamen, godaften til Dem også, Sir.'' svarede hun stille. Ikke koldt, nærmere forsigtigt. Hun vendte sig, og så på ham. Hun var ikke vant til at folk faktisk talte direkte til hende, uden overlæg.

Hun bed sig i læben. Efterklangen på hans stemme hang stadig i hendes hoved. Så charmerende...
Hun rystede indvendigt sine kuldegysning af. Så begyndte hun at feje videre. I lette tag, bare for ikke at stirre på ham for længe ad gangen..
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11132
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  James Tirs Jan 17, 2012 10:19 pm

James så på hende men lod så sit blik strejfe hen imod midnat der bare gnaskede havre. Han gik en smule hen mod pigen. ” Må jeg få æren af dit sikkert smukke navn? ” Spurgte Han roligt og betragtede hende bare stille. Han ville gerne kende denne smukke piges navn. Han kiggede hen mod midnat, ” Jeg kan forresten lære dig at få midnat til at gå når du skal feje i boksen ” Sagde Han med en let latter, Midnat vendte sig om mod dem ved lyden af sit navn men begyndte så at spise igen..
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9058
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  Elizabet Tirs Jan 17, 2012 10:26 pm

Hun så på ham, da han nærmede sig. Hun bed sig i læben, kunne hun overhovedet stole på at han ikke angreb hende når hun havde åbnet sig bare en smule?
Hun trak vejret kort, men dybt.
''Mit navn er Elizabet Nowren. og Deres?'' hun så kort på Midnat. Den krikke!
Hun fejede videre, tavs. Hun regnede ikke med et svar.
Egentlig, så regnede hun med at nu da han kendte hendes navn, så ville han enten gå tilbage til at snakke med sin hest, eller forlade stalden som alle andre gjorde. For hvem snakkede jo med en staldpige?..
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11132
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  James Tirs Jan 17, 2012 10:35 pm

James kunne af en eller anden grund godt se et eller andet i hendes ansigt. ” Du skal bare give hende et æble ” Sagde James roligt. Han vidste egentligt godt at de fleste ikke snakkede med en staldpige men Han var ligeglad om man var alt eller ingenting. Det var ikke hvad man lavede men hvem man var der gjorde at han var nysgerrig angående hende. ” Mit navn er James ” Sagde Han Roligt og et svagt charmerende smil satte sig på hans læber. ” Jeg har ikke set dig før, hvor længe har du været her på skolen? ” Spurgte Han roligt og med en svag antydning af nysgerrighed. Han betragtede hendes smukke ansigt, de øjne fangede ham...
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9058
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  Elizabet Tirs Jan 17, 2012 10:41 pm

hun så på ham. Hun kunne ikke lide at kommenterer Midnat. Hun havde en tendens til at bide hårdt.
Da han sagde sit navn, blev hun blot endnu mere fænget af ham. Så charmerende en yngling havde hun aldrig mødt.
''jeg aner det ikke.. Jeg har ikke rigtig lyst til at huske det der var før mit liv her..'' mumlede hun og så lidt ned på kosten. Hun stillede den fra sig og gik ind til en isabella-farvet hoppe. Hun lod fingrene glide gennem hoppens man inden hun flettede dem i små indianske fletninger. ''og Dem? Hvor længe har De været her?'' spurgte hun forsigtigt. Med et lille smil, mest af alt fordi han talte til hende..
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11132
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  James Tirs Jan 17, 2012 10:47 pm

James betragtede hende med en del nysgerrighed i blikket. ” Jeg har været her i et par år, jeg døde på 3.trin og nu er jeg så her, en rød vampyr. ” Sagde Han roligt, hans mærke skilte sig ud, det lyste en dyb rød farve, samme farve som blod. Han betragtede hende stadig men han tænkte ikke helt, hun erobrerede nærmest hans sind. Han lukkede øjnene før han igen kiggede på hende, hendes krop så yndefuld ud men stadig smidig og stærk. ” Undskyld hvis jeg forstyrrer dit job, jeg vil gerne gå hvis det er ” Sagde Han roligt men den charmerende klang blev tydeligere, han ville ikke gå men altså, han kunne jo godt se at hun ikke fik lavet så meget når han var der og snakkede til hende..
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9058
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  Elizabet Tirs Jan 17, 2012 10:54 pm

hun så op på ham, stivnet. En rød vampyr?
Hun så roligt på hesten. ''jeg foretrækker at De bliver her. Jeg snakker sjældent med nogen, specielt når man tilbringer hele sin 'dag' herinde med at passe hestene.'' svarede hun.

Hun havde flettet hele manken og forlod så hestens boks.
Hun gik lidt tættere på ham, uden egentlig at tænke over det. Hendes hofte strejfede ham da hun passerede ham, på vej hen til kassen med strigler.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11132
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  James Tirs Jan 17, 2012 10:58 pm

James stod bare og betragtede hende men da hun strejfede ham med sin hofte greb han fat om hende. Han holdt hende fast og kiggede på hende med et blik der ikke kunne tydes. Han gav dog hurtigt slip så han stod et par centimeter fra hende. Han betragtede hende med et blik, et charmerende blik. Han havde ikke villet give slip på hende men han skulle aldrig have grebet fat i hende. Det var forkert at gøre, hvad nu hvis hun ville hade ham nu?.” Undskyld ” Sagde Han med sin klare charmerende stemme..
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9058
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  Elizabet Tirs Jan 17, 2012 11:03 pm

hun drejede sig hurtigt da han greb fat i hende. Hun havde blottet tænderne, truende. Hun var glad for at hun stod med ryggen til ham så han ikke så det. Hun lagde en hånd for sin mund for at kontrollerer sine tænder.

''de-det i orden.'' fik hun fremstammet mens hun fik sine tænder på plads.
Hun vendte sig om da hun så lidt mere normal ud i hovedet, og så ham i øjnene. De øjne... De fik hendes knæ til at blive helt bløde. Hun stillede sig op af en dør til en boks, for at skjule hvor meget han påvirkede hendes balanceevne..
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11132
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  James Tirs Jan 17, 2012 11:08 pm

James havde for en gangs skyld ikke lyst til at kaste sig over hende og dræbe men derimod havde han lyst til at tage fat i hende igen, hendes bløde hud mod hans hænder. Han hørte hendes snerren men tog sig ikke af det. ” J-e-g ” Han opgav at sige mere og lod sin stemme bliver svag og til sidst forsvinde helt. Han gik dog alligevel et par skridt hen mod hende. Han strejfede hende med hans hånd, lige på hoften der havde ramt ham. Han vidste at hun sikkert havde et blå mærke der nu. Han havde stadig ikke vænnet sig til at styre sig hvis han kunne lide hvad han så. Han betragtede hende først blidt før han lagde sine kolde fingre på det blå mærke der lige var kommet. Hans bevægelse var tøvende nærmest usikker.
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9058
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  Elizabet Tirs Jan 17, 2012 11:13 pm

hun fulgte ham med øjnene. Det sved på hendes hofte, men hun tog ikke notits af det før han lod sine fingre røre hendes hofte. Hun gispede lavt, sammenbidt i smerte.
''De, hvad?'' hun rystede. Ikke noget man normalt ville ligge mærke til, men lige denne gang virkede det som om hun stod midt i et jordskælv.

Hun støttede sig op af døren, for ikke at glide ned og sidde. Hvordan kunne han påvirke hende SÅ meget!?..
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11132
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  James Tirs Jan 17, 2012 11:16 pm

James rystede bare blidt på hovedet af hende. ” Se selv ” Sagde Han roligt og lod sine fingre forlade hendes hofte. Han betragtede hende og kunne sagtens se hans virkning på hende. Det gjorde ham af en eller anden grund glad at se. At Hun havde en svaghed for ham som han havde en svaghed for hende. Han betragtede det blå mærke og lagde igen sine fingre over, hans lange fingre passe med det blå mærke. Han kiggede på hende, mødte hendes blik og lagde først nu mærke til hvor tæt de stod, hendes varme emmede ud mod ham..
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9058
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  Elizabet Tirs Jan 17, 2012 11:25 pm

hun åbnede munden for at svare ham, men der kom ikke en lyd over hendes læber.
Hun rakte hendes hånd op mod hans ansigt, kort, Så lod hun hånden falde ned til sin side igen. Hun vidste ikke om han overhovedet ville føle hendes berøring, eller hvis han gjorde om det så gjorde ondt på ham.
Hun bed sig i læben, mens hun så ned for ikke at se ham i øjnene. Hun var bange, bange for hans øjne. Det var hans øjne der fik hende til at blive så fjollet, så skødesløs med sine handlinger. Hans stemme havde dog en hjælpende faktor.
De blå mærker på hendes hofter ville blive svære at forklarer hendes venner, hvis hun da havde haft nogen.
Hun så nu op på ham igen, udforskede hans ansigt; Hans markerede kæbe, de havblå øjne og det fantastiske smil på det bløde læber. Men så så hun ind i hans øjne for alvor, dybt. Så kom hendes svimmelhed tilbage. Det var hans øjne, der fik hende til at blive svimmel. Som om hun havde lavt blodsukker, som om han stjal al fornuften fra hendes krop. Hun så lidt ned, for ikke at skvatte sammen i hans arme, da det nok ville gøre mere ondt..


Sidst rettet af Elizabet Ons Jan 18, 2012 2:44 am, rettet 1 gang (Reason for editing : en lille smule kreativitet kom listende! (>^.^)> (O.O) <(^.^<) (surround him!))
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11132
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  James Tors Jan 19, 2012 5:48 am

Han stod så tæt på hende at det næsten var forfærdeligt for ham. Hendes charmerende ydre og sind, det hev fast i ham som et reb. Et let smil landede på hans læber og han lagde mærke til hendes selvsikkerhed når hun kiggede på ham og hendes usikkerhed når han mødte hans selvsikre blik. Han trådte et halvt skridt tilbage. Han betragtede hende. ” Elizabet ” Han mumlede navnet, roligt men charmerende. Han stod som i trance for hende, han tillod ikke sig selv at miste sig til blodrusen. Det ville han ikke kunne klare at gøre mod hende. Aldrig...
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9058
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  Elizabet Tors Jan 19, 2012 8:04 am

Hun så på ham, med smalle øjne. Hun var begyndt at blive nervøs, hvad ville han med hende, når han ikke kunne styrer sig længere?

Hun løftede sin hånd, forsigtigt nærmede hendes hånd hans. Som om hun ville nærme sig yderligere. Hun tog hans hånd, lod hans hånd glide op af hendes lår, op på hoften og lagde hans fingre på sit blå mærke. Blidt. "James..." hun smagte på navnet, lod det rulle blidt på hendes tunge. Som om hun lod det synke ind.
"hvordan blev du til en rød vampyr?" hun lagde mærke til at hendes tommelfinger aede hans håndryg. Hun så på hans hånd,mens hun skælvede af hans berøringer. Hans ånde, når han snakkede, emmede ud i hendes ansigt og gav hende kuldegysninger. Hans ånde var sød, ikke som de fleste unge mænds. Og hun havde mødt en del.

I et forsøg på at komme tættere på ham, lod hun forsigtigt sin anden hånd glide op af hans frie arm. Op over hans muskler, op på hans skulder hvor hun følte på hans spændinger. Hun ville virkelig havde ham til at slappe af, men var det nu sikkert for hende?..



Sidst rettet af Elizabet Tors Jan 19, 2012 8:51 am, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : Kreativitet?? Oo)
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11132
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  James Lør Jan 21, 2012 4:43 am

James betragtede hende bare med en roligt og charmerende facade. Han kneb øjnene en smule sammen da hun tog fat i hans hånd og førte den op af hendes ben og op til det blå mærke efter hans fingre. Han ville ikke røre sig og stivnede, hendes varme emmede ind i ham som en bølge ingen kunne se. Da hans navn kom ud fra hendes læber i en smuk tone af harmoni, mærkede han sig selv. Den han var før han blev rød, før han døde. Han rørte en smule på sig og holdt en smule fastere om hendes hofte, med en blid men alligevel fast bevægelse. ” Jeg døde. Det er det man gør hvis man er heldig, man dør og bliver genoplivet ” Sagde Han med en blid tone i hans stemme. Han trådte helt hen til hendes smukke krop og lod sit blik møde hendes, hans øjne var næsten sorte lige nu men alligevel kunne man skimte den havblå farve. Han lukkede kort øjnene, nød hendes hånd der gled op af hans arm. Han spændte i musklerne og de spillede lystigt under hans hud, han betragtede hende og hans muskler blev langsomt afslappede..
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9058
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  Elizabet Lør Jan 21, 2012 5:42 am

Hun nikkede lidt over hans svar. Egentlig kendte hun jo svaret, men ville bare hører ham snakke. Se hans læber bevæge sig.
Hendes fingre mod hans muskler, mod ans hud, gav hende lyst til endnu mere. Havde hun været en kat, havde hun helt klart gnubbet sig op af ham og spindet.
Hun ville have mere, hører ham, føle ham. Det var tydeligt, man kunne næsten se det i hendes øjne. Hun var sikker på at bag de sorte øjne, var der noget der rørte på sig. Han var sandhed noget for sig selv.
"gør det ondt at... At dø?..." hun havde tydeligvis svært ved at lade tanken om at han egentlig var død synke ind. Men hun smilede, for at skjule det. Hun lod hånden ved hendes nakke glide op til hans øre, ned lags hans kæbe. Han havde et eller andet, noget hun ikke kunne lade være med at finde tiltrækkende; farer...
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11132
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  James Lør Jan 21, 2012 8:33 am

James foretrak hende, ud af alle dem på hele skolen, de rige og de normale. Hun var bedre end dem alle, hun var særlig, særlig for ham. Altså, Jo han havde jo flirtet en del med de andre men Elizabet var ikke som dem. Han mærkede hendes hånd glide langs hans kæbe og han stoppede hende ikke. Han tog derimod fat i hende og en let snerren steg op i hans bryst før han lod deres læber mødes i et lidenskabeligt kys. Han trak hende ind til sig, holdt hendes varme krop ind mod hans kolde.” You are my, my speciel girl ” Hviskede Han i hendes øre med hans tykke engelsk accent og bed hende svagt i øreflippen..
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9058
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  Elizabet Lør Jan 21, 2012 11:21 am

Hun så på ham med et blik der sagde mere end tusind ord. Hun længdes efter ham.
Hun rystede svagt, en smule forskræmt over hans snerren. Men så kyssede han hende! Hun gengældte det, efter et kort sekund hvor hun ikke havde fattet hvad der var sket. Han var iskold. Hans kulde fik bare blodet til at pumpe hurtigerer rundt.
Hun bed sig i læben, skælvende over hans ord. Hvad mente han?
I et kort sekund lod hun ham gøre hvad han ville. Hvilket var at stå tæt op af hende.
Så rystede hun sig fri, blidt, i en strygende bevægelse som tillod hendes hofte at stryge op af hans. Hun flirtede, og han legede med.
"hvis jeg er din specielle pige, hvad er du så?" grinte hun blidt, med sine læber mod hans hals. Hendes læber var blide nok, men tænderne bag dem var knap så venlige.

Før hun lod ham svarer var hun væk, ovre ved halmballerne hvor hun samlede sin hættetrøje op, og så ikke på ham. "undskyld..." hviskede hun, lavt. Hun stod med ryggen til ham lidt, mens hun kunne mærke hårene i nakken rejse sig. Hun var ikke bange for HAM men mere for hvad han var i stand til overfor hende.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11132
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  James Lør Jan 21, 2012 12:21 pm

James bed hende blidt i øreflippen ” Then, I am yours" Han kunne sagtens føle hvilken ændring det havde givet hende da han snerrede og han trådte en smule væk da hun gjorde. Det at hun havde kysset ham tilbage gjorde ham varm. Han mærkede sit sind blive mere klart, hun erobrede det selvom han forsøgte at undgå det. Han mærkede forsigtigt efter i sit sind, i kanten. Hun var der, billedet af hende, hendes læber der mødte hans. Han betragtede hende med isblå øjne. Han kunne høre hende sige undskyld og gik hen mod hende med lydløse skridt. Han lagde en hånd på hendes hofte og vendte hende langsomt om mod ham. Hans greb om hende var forsigtigt og roligt. Han betragtede hende roligt, han havde set hvad der havde udløst dette. ” Jeg vil aldrig gøre dig noget Elizabet ” Hviskede Han roligt og troværdigt. Han betragtede hende med en usikkert men forførende facade. ” Du skal derfor ikke sige undskyld ” Sagde Han lidt efter..
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9058
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  Elizabet Lør Jan 21, 2012 1:14 pm

Hun så ikke på ham, hun forblev tavs. Kunne hun nu stole på ham, eller ville han svigte hende som Han havde gjort?
Hun så ned på sin trøje, rystende. Hun følte sig som et bytte, hun vidste at dette var en. Leg for ham. Han ville så let dom ingen ting kunne brække hendes hals, eller noget der var værre.
Hun sukkede. "jeg er nødt til at gå.." undskyldte hun og tog sin hættetrøje på. Hun kyssede ham kort, blidt.
"vi ses mr. Stark.." hviskede hun og snoede sig udenom ham. Hun ville egentlig ikke gå, men hun vidste at hun ikke kunne opfører sig ordenligt overfor en der tændte hende så neget. Hun sukkede mens hun spadserede mod dørene. Hun hadede at efterlade ham der.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11132
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Frustration - ingen specielt... Empty Sv: Frustration - ingen specielt...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum