The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_lcapLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_voting_barLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_lcapLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_voting_barLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_rcap 
Alma (1559)
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_lcapLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_voting_barLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_lcapLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_voting_barLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_lcapLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_voting_barLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_lcapLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_voting_barLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_lcapLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_voting_barLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_lcapLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_voting_barLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_rcap 
amiana (903)
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_lcapLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_voting_barLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_rcap 
Kayla (861)
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_lcapLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_voting_barLad en høre min bøn - Andy Quinn  I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Lad en høre min bøn - Andy Quinn  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Lad en høre min bøn - Andy Quinn

2 deltagere

Go down

Lad en høre min bøn - Andy Quinn  Empty Lad en høre min bøn - Andy Quinn

Indlæg  Niroka Lør Okt 15, 2011 1:15 pm

S: hovedindgangen.
T: efter skole.
O: nogle få.
V: måeskin.

Niroka sad ude på trappetinene og sad med sine høretelefoner på og vippede lidt frem og tilbage til musikken. Han sad helt alene, hvor nogle personer gik frem og tilbage, bag hans ryg.
Han havde sorte rander om øjnene og havde tynder kinder, han så ikke alt for godt ud. Da han havde været til lægen igen, bare uden Ciel til at stoppe lægerne i deres ting. Han så ikke at for godt ud og havde bind om de steder han havde haft drop og slanger inde i sig. Rigtig hospitals patient. Hvad han også havde været i lang tid. Han havde faktisk lige været der oppe og var lige sluppet fri og sad nu og beroligede sig selv. Ingen forstod hvor uhyggeligt det var.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10554
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Lad en høre min bøn - Andy Quinn  Empty Sv: Lad en høre min bøn - Andy Quinn

Indlæg  Andy Quinn Søn Okt 16, 2011 6:38 am

Andy fjernede langsomt smøgen fra sine læber og pustede let røgen ud af munden, på vej ind mod hovedindgangen. Hun stoppede foran trappen, tog det sidste hvæs på smøgen og gjorde alt hvad hun kunne for at få så meget ud af det som muligt. Det var så afstressende og rart med en aftensmøg, inden man skulle op og læse sig selv i søvn. Hun knipsede smøgen væk med tommelen og tværede den grundigt ud med skosnuden. Med en let anspændt bevægelse fik hun smurt ærmerne på hættetrøjen ned over sine håndled, og skyndte sig op af trapperne, hun var nær snublet over en lille, næsten usynlig skikkelse på et af trinnene.
"wow! fuck,-" Andy holdt armene balancerene ud fra kroppen, let foroverbøjet, før hun fik genvundet balancen på trappen. Hun skyndte sig at kigge ned på fyren hun var ved at have væltet ned i, "jeg ramte dig ikke, gjorde jeg?" Hun kiggede undersøgende på ham, stadig en smule chokeret. Var hun virkelig så fraværende for tiden at hun direkte skulle kollidere med andre, før hun vågnede op? Fyren så utrolig såret ud, damn...bare han ikke var kommet til skade.
Andy Quinn
Andy Quinn
Yngling

Nye navn : Andy Quinn.
Url Alder : 17 år.
Antal indlæg : 104
Vampyr Erfaring : 9290
Respekt : 1
Skoleuniformen : En sort-brun, lidt løs hættetrøje med femte årgangs emblem på brystetet, tætte, sorte jeans tilpas nede om hofterne med et groft læderbælte i bukserne. Skoene er bare et par nike sneakers med hvide snørrebånd,-
Join date : 14/10/11
Geografisk sted : Nattens Hus.

Tilbage til toppen Go down

Lad en høre min bøn - Andy Quinn  Empty Sv: Lad en høre min bøn - Andy Quinn

Indlæg  Niroka Man Okt 24, 2011 1:37 pm

Nirokas vuggen var blevet meget mere end bare vuggen. Han lignede en gal person, men blev stoppet, da der kom en person og ramlede en smule ind i ham. Heldigvis gik det dog ikke så galt. Hans ben blev blot slået lidt til siden og ind i noget af trappen.
Man skulle tro det gjorde ondt, men faktisk, med alle de andre smerter han havde gjorde det ikke så meget. Niroka trak sin rettede på sin sorte sweater og kiggede smilende op på en pige. Han tog høretelefonerne af, da hun sagde noget. "Er du okai?" Hans stemme var hæs og man kunne se fra månens lys at underen skjule creme, som også dækkede hans tatovering, var massere af ar, der hang sammen, som en fuld tatovering.
Hans ene hånd lå slapt på skødet og rystede meget, ikke fordi der var koldt, blot alle de lorteslanger, der havde siddet i ham. Bare tanken om det, fik ham til at skælve, som når en kold vind rammer en. "uhhhh" Sagde han imens, men grinede så lidt sørgmodigt til hende.
"Du må altså undskylde at jeg ikke lige rejser mig op... Det er lidt svært." Forklarede han og trak lidt på skuldrene, men det gjorde ondt, så en grimasse kom frem.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10554
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Lad en høre min bøn - Andy Quinn  Empty Sv: Lad en høre min bøn - Andy Quinn

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum