The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_lcapFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_voting_barFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_lcapFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_voting_barFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_lcapFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_voting_barFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_lcapFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_voting_barFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_lcapFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_voting_barFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_lcapFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_voting_barFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_lcapFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_voting_barFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_lcapFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_voting_barFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_rcap 
amiana (903)
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_lcapFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_voting_barFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_lcapFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_voting_barFrihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 Empty Sv: Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst

Indlæg  Tessie Ons Sep 14, 2011 11:13 pm

Tessie striglede Dina et par gange. Ikke fordi hun trængte til det, den brune pels var glat og sund. Men fordi hun godt kunne lide at gøre det. Hun vidste Dina kunne lide det, og nu hvor hun skulle til at ride rundt og arbejde, synes Tess kun det var fair at gøre lidt for hende også. HUn lagde striglen og åbnede boksen så hun kunne komme ud. Tess havde ikke fat i hende, hun kunne stikke af hvis hun ville. Men hun gjorde det ikke. Hun stod og ventede pænt til hun fik tegn, og de begge gik ud. Det eneste Tess gjorde for at sikre hun blev der, var at lægge en hånd på hendes ryg. Hun havde nok ikke lige tøjet på til at ride, men hvis beskidt tøj var prisen, gjorde det hende intet. Hun kom ud på gårdspladsen sammen med Dina og gik hen til Amiana. "Jeg er klar når du er" sagde hun blidt og smilte til hende. Hun vendte hovedet da hun kunne høre nogen. Hun så på drengen og hesten der var på vej mod dem. Hun havde ikke set drengen før. Men det undrede hende ikke.
Tessie
Tessie
Yngling

Nye navn : Tessie McBride
Url Alder : 17½
Antal indlæg : 92
Vampyr Erfaring : 10137
Respekt : 0
Skoleuniformen : hun har sorte leggins på. Hendes sko er sorte Kawasaki, og hendes nederdel er en sort lille sag, men den er anstændig. Hun har en t-shirt på, lavet af sort og blødt stof, med ærmer der minder lidt om puf-ærmer. Hun har en sjælevarmer på med 6. trins mærke
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst - Page 2 Empty Sv: Frihed i natten } åbent emne til dem der har lyst

Indlæg  amiana Tors Sep 15, 2011 8:58 am

Amiana satte sig op. "jamen jeg er klar" sagde hun og smilede. Hun vendte også hovedet efter lyden af hove og så stephen sidde på en hest hun ikke før havde lagt mærke til. "hej. Vil du med ud og ride?" spurgte hun høfligt. Amiana var altid høflig overfor andre. Selv hvis hun var ked af det kom andre før hende men det havde hun altid lært hjemmefra.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10389
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum