The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_lcapDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_voting_barDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_lcapDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_voting_barDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_rcap 
Alma (1559)
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_lcapDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_voting_barDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_lcapDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_voting_barDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_lcapDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_voting_barDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_lcapDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_voting_barDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_lcapDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_voting_barDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_lcapDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_voting_barDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_rcap 
amiana (903)
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_lcapDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_voting_barDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_rcap 
Kayla (861)
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_lcapDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_voting_barDanselyst? Åbent for alle der har lyst... I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Danselyst? Åbent for alle der har lyst... I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Danselyst? Åbent for alle der har lyst...

Go down

Danselyst? Åbent for alle der har lyst... Empty Danselyst? Åbent for alle der har lyst...

Indlæg  Chelina Zoòfilos Fre Jun 10, 2011 7:45 am

Sted: I musik lokalet.

Omgivelse: Tomt lokale.

Tid: Efter skoletid.

Chelina trådte ind i det stomme musiklokale, hun så sig over skulderen og smilte for sig selv... Hun gik over i det ene hjørne af lokalet og flyttede lidt på bordene, for at få noget mere plads... Hun satte tasken og hentede en CD-afspiller, satte den på et bord og snuppede sin CD fra tasken.... Hun satte CD'en i afspilleren og trykkede play... Lyden af Paramore fyldte rummet og Chelinas sind, hun lukkede øjnene og smilte for sig selv... Hendes muskler begyndte at spænde sig og pulsen blev hurtigere.. Hun savnede sine dansetimer fra da hun stadig var menneske og kunne tydeligt huske den følese af frihed hun følte, når hun dansede...
Chelina tog nogle skridt ud på gulvet og lod hænderne glide ned af hendes træningstøj... Hendes sorte tætsiddende bukser, med rødt mønster ned af sidderne og hendes almindelig sorte tætsiddende t-shirt med v-udskæring... Hun tog en dyb indånding og begyndte at bevæge sig til musikken.. Hun tænkte ikke, hun fulgte bare sit instenkt... Snurrede rundt om sig selv og lavde en perfekt bevægelse ned mod gulvet, satte en hånd ned og lavde en enarmet flikflak....
Hun vidse ikke om det var tilladt at danse i musiklokalet, men lige nu var hun ligeglad.. Hun var i sin egen verden og følte sig fri...

Chelina Zoòfilos
Chelina Zoòfilos
Yngling

Nye navn : Chelina Zoòfilos
Url Alder : 24
Antal indlæg : 119
Vampyr Erfaring : 9548
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort lang stramt siddende trøje, med lange store ærmer og v udskæring, sorte stramme cowboybukser og sorte Converse sko.
Join date : 07/06/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum