The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
underlig spansktime - annabeth I_vote_lcapunderlig spansktime - annabeth I_voting_barunderlig spansktime - annabeth I_vote_rcap 
Rosa (1572)
underlig spansktime - annabeth I_vote_lcapunderlig spansktime - annabeth I_voting_barunderlig spansktime - annabeth I_vote_rcap 
Alma (1559)
underlig spansktime - annabeth I_vote_lcapunderlig spansktime - annabeth I_voting_barunderlig spansktime - annabeth I_vote_rcap 
Ciel (1525)
underlig spansktime - annabeth I_vote_lcapunderlig spansktime - annabeth I_voting_barunderlig spansktime - annabeth I_vote_rcap 
kattriona (1467)
underlig spansktime - annabeth I_vote_lcapunderlig spansktime - annabeth I_voting_barunderlig spansktime - annabeth I_vote_rcap 
Perceval (1358)
underlig spansktime - annabeth I_vote_lcapunderlig spansktime - annabeth I_voting_barunderlig spansktime - annabeth I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
underlig spansktime - annabeth I_vote_lcapunderlig spansktime - annabeth I_voting_barunderlig spansktime - annabeth I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
underlig spansktime - annabeth I_vote_lcapunderlig spansktime - annabeth I_voting_barunderlig spansktime - annabeth I_vote_rcap 
amiana (903)
underlig spansktime - annabeth I_vote_lcapunderlig spansktime - annabeth I_voting_barunderlig spansktime - annabeth I_vote_rcap 
Kayla (861)
underlig spansktime - annabeth I_vote_lcapunderlig spansktime - annabeth I_voting_barunderlig spansktime - annabeth I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
underlig spansktime - annabeth I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
underlig spansktime - annabeth I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
underlig spansktime - annabeth I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
underlig spansktime - annabeth I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
underlig spansktime - annabeth I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
underlig spansktime - annabeth I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
underlig spansktime - annabeth I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
underlig spansktime - annabeth I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
underlig spansktime - annabeth I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


underlig spansktime - annabeth

3 deltagere

Go down

underlig spansktime - annabeth Empty underlig spansktime - annabeth

Indlæg  amiana Man Aug 22, 2011 10:43 am

tid: i timen.
sted: spansk lokalet
vejr: regn
omgivelser: en masse mennesker
tøj: en sort kjole med femte trins emblemet på. et par sorte stiletter og nogle få smykker

amiana sad i spansktimen og kedede sig. hun så ud af vinduet og havde det faktisk ikke så godt. hun havde brug for noget luft og rejste sig midt i timen så alle vendte sig om og så på hende. hun rødmede og mumlede noget med hun havde brug for luft inden hun sprang ud af døren og løb hele vejen ud. hun satte sig under et træ og så op mod stjernerne. da hun så ned igen så hun en skikkelse nærme sig.







amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10377
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

underlig spansktime - annabeth Empty Sv: underlig spansktime - annabeth

Indlæg  Annabeth Man Aug 22, 2011 10:49 am

En skikkelse nærmede sig med langsomme skridt, omridset af skikkelsen var en pige. En 16 år gammel, pige som næsten var kommet til skolen. Hun sukkede kort og kiggede rundt, hun smilede et skævt smil da hun opdagede en eneste person. Mon hun skulle gå hen mod pigen? Det kunne hun vel lige så godt. Med få skridt var hun næsten henne ved pigen. "Hej" sagde hun forsigtigt og kiggede på pigen.
Annabeth
Annabeth
Yngling

Nye navn : Annabeth Amélia Ross.
Url Alder : 16 år gammel.
Antal indlæg : 2
Vampyr Erfaring : 9302
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte cowboybukser, med en hvid nederdel på. En sort bluse med et tredje trins emblem på. Sorte stiletter.
Join date : 22/08/11
Geografisk sted : Nattens hus, ellers en kæmpe stor villa i tusla med forældrene.

Tilbage til toppen Go down

underlig spansktime - annabeth Empty Sv: underlig spansktime - annabeth

Indlæg  amiana Man Aug 22, 2011 10:53 am

åh hej" sagde amiana og så op på pigen. hun smilede sødt til hende. "jeg tror ikke jeg har set dig på skolen før, men det kan jo være jeg har overset dig" sagde hun med et lille smil. egentlig havde hun allermest lyst til at stortude lige nu men på grund af sin mange års erfaring med skuespil kunne hun smile til verden og ladde som om alt var okay.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10377
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

underlig spansktime - annabeth Empty Sv: underlig spansktime - annabeth

Indlæg  Alice Night Deverly Lør Feb 11, 2012 2:01 am

*Ser jer*
*smiler varmt*
"Heey! er der plads til én til??"
*kigger spørgende på dem*
Alice Night Deverly
Alice Night Deverly
Yngling

Url Alder : 17
Antal indlæg : 1
Vampyr Erfaring : 9027
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort stram top med sort blonde trøje på uden på blonde trøjen går til albuerne. Ellers bare et par stramme jeans med et par blonde ballarinaer <3
Join date : 05/01/12
Geografisk sted : Ved øst muren.... sidder og læser Dracula, mens jeg nydder den kolde aften vind.

Tilbage til toppen Go down

underlig spansktime - annabeth Empty Sv: underlig spansktime - annabeth

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum