The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Annabeth Ross. I_vote_lcapAnnabeth Ross. I_voting_barAnnabeth Ross. I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Annabeth Ross. I_vote_lcapAnnabeth Ross. I_voting_barAnnabeth Ross. I_vote_rcap 
Alma (1559)
Annabeth Ross. I_vote_lcapAnnabeth Ross. I_voting_barAnnabeth Ross. I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Annabeth Ross. I_vote_lcapAnnabeth Ross. I_voting_barAnnabeth Ross. I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Annabeth Ross. I_vote_lcapAnnabeth Ross. I_voting_barAnnabeth Ross. I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Annabeth Ross. I_vote_lcapAnnabeth Ross. I_voting_barAnnabeth Ross. I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Annabeth Ross. I_vote_lcapAnnabeth Ross. I_voting_barAnnabeth Ross. I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Annabeth Ross. I_vote_lcapAnnabeth Ross. I_voting_barAnnabeth Ross. I_vote_rcap 
amiana (903)
Annabeth Ross. I_vote_lcapAnnabeth Ross. I_voting_barAnnabeth Ross. I_vote_rcap 
Kayla (861)
Annabeth Ross. I_vote_lcapAnnabeth Ross. I_voting_barAnnabeth Ross. I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Annabeth Ross. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Annabeth Ross. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Annabeth Ross. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Annabeth Ross. I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Annabeth Ross. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Annabeth Ross. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Annabeth Ross. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Annabeth Ross. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Annabeth Ross. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Annabeth Ross.

2 deltagere

Go down

Annabeth Ross. Empty Annabeth Ross.

Indlæg  Annabeth Man Aug 22, 2011 10:23 am

Navn : Annabeth Ross.

kælenavn : Anna eller Beth.

Alder : 16 år gammel.

Rank : Yngling.

Seksuelle Orientering : Hetero

Status : Single

Køn : Ung pige.

Øjnene : Hun har nogle blå klare øjne, næsten dybblå øjenfarve. De er mandelformede, men passer perfekt ind til det næsten hjerte formede ansigt.

Højde : 1,66.

Vægt : Siges ikke, hvem gider fortælle folk det? Men hun er bestemt ikke tyk.

Udseende (Inkl. tøj) : Anna går med bukser da hun ikke rigtig gider de korte nederdel piger går med, selv om hun dog har en nederdel på uden på bukserne. Hun går i hvide bukser, også denne nederdel. En sort bluse. Med tredje rank emblem på. Hun bære et armbånd har øreringe og en tilhørende halskæde. Sort hår, blå øjne blandt andet.

Mærket : Annabeths mærke er lige som alle andre ynglinge, det er ikke fyldt ud eller noget. Bare en halvformede måne. I safir blå farve.

Bor : På Nattens Hus, ellers et hus i Tusla.

Hvordan Han/hun har det med andre personer : Hun er meget social når det kommer til at være sammen med andre, selv om hun nok kan føle sig lidt indeklemt. Hvis der er for mange og det.

Personlighed : Annabeth er som regel venlig, hun er en imødekommende pige, er meget social. Hun er blandt andet en bogorm. Da hun elsker bøger, men hun elsker også at møde andre.

Fortid/Baggrundshistorie : Annabeth har altid boet i tusla, hendes forældre boer der endnu sammen med hendes lille søster Annie. Hun fik mærket af en udsending da hun var på vej ind i et indkøbs centeret med lille søsteren Annie, hvor efter de begge to skyndte sig hjem, begge bange for forældrenes fornærmelser. Men det var kun gået ud over Annabeth jo, så sure skulle de da ikke blive over Annie. Forældrene tog det ikke særligt pænt, men Anna viste at hun skulle af sted til nattens hus. Selv om hun havde afskyet de folk der selv gik der.

Forældrenes Navne : Maria Ross, og Joseph Ross.

Mors Job : Bibliotekar.

Fars Job : Boghandler.

Søskene evnt. : Lille søsteren Annie.

Hvad kan han/hun lide : At være omgivet af venner og familie, og meget andet.

Hvad kan han/hun ikke lide : At vær i rum med 50 personer, snobbede irriterende mobbende teenage piger.
Annabeth
Annabeth
Yngling

Nye navn : Annabeth Amélia Ross.
Url Alder : 16 år gammel.
Antal indlæg : 2
Vampyr Erfaring : 9314
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte cowboybukser, med en hvid nederdel på. En sort bluse med et tredje trins emblem på. Sorte stiletter.
Join date : 22/08/11
Geografisk sted : Nattens hus, ellers en kæmpe stor villa i tusla med forældrene.

Tilbage til toppen Go down

Annabeth Ross. Empty Sv: Annabeth Ross.

Indlæg  Ciel Man Aug 22, 2011 2:14 pm

Vi mødes i glæde!

Jeg vil lige sige at byen hedder Tulsa ikke Tusla xD ...
Men udover det er dit skema godkendt.
Velkommen til Nattens Hus. Jeg håber, du vil falde til.

~ Ciel.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11076
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum