The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Meadows of heaven. I_vote_lcapMeadows of heaven. I_voting_barMeadows of heaven. I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Meadows of heaven. I_vote_lcapMeadows of heaven. I_voting_barMeadows of heaven. I_vote_rcap 
Alma (1559)
Meadows of heaven. I_vote_lcapMeadows of heaven. I_voting_barMeadows of heaven. I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Meadows of heaven. I_vote_lcapMeadows of heaven. I_voting_barMeadows of heaven. I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Meadows of heaven. I_vote_lcapMeadows of heaven. I_voting_barMeadows of heaven. I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Meadows of heaven. I_vote_lcapMeadows of heaven. I_voting_barMeadows of heaven. I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Meadows of heaven. I_vote_lcapMeadows of heaven. I_voting_barMeadows of heaven. I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Meadows of heaven. I_vote_lcapMeadows of heaven. I_voting_barMeadows of heaven. I_vote_rcap 
amiana (903)
Meadows of heaven. I_vote_lcapMeadows of heaven. I_voting_barMeadows of heaven. I_vote_rcap 
Kayla (861)
Meadows of heaven. I_vote_lcapMeadows of heaven. I_voting_barMeadows of heaven. I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Meadows of heaven. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Meadows of heaven. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Meadows of heaven. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Meadows of heaven. I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Meadows of heaven. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Meadows of heaven. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Meadows of heaven. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Meadows of heaven. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Meadows of heaven. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Meadows of heaven.

2 deltagere

Go down

Meadows of heaven. Empty Meadows of heaven.

Indlæg  Hope Lør Aug 20, 2011 4:12 am

Dette er blot en reklame, for en side som Caydee og jeg arbejder på. Og selvfølgelig Matt. Men der for ville jeg dog lige sætte en reklame bemærkning her ind, for at se om det blandt andet kunne vække interesse for andre som er fantasi fan af de overnaturlige. Så her kommer der en beskrivelse omkring Meadows of heaven siden som er i fuld gang med at blive lavet.

Vores alle sammen natur, er ved at gå under! Modernatur har fået nok, nok af alt det upassende som mennesker gør mod vores skynde jord, der for pudser hun nu alle mulige farlige og frygtindgydende væsner af sted mod menneske racen, som hun og gud en gang skabte. For at vise at jorden kunne blive det bedst beboede sted i hele galaksen. Men der to de begge to helt fejl, menneskene overtog magten. Gjorden jorden til deres egen, plantede højhuse, lavede biler som ville forurene alt ting. Dette er år 2050, modernatur og gud er rasende fordi menneskene spildte deres tid. Til at kunne gøre noget godt ud af jorden i stedet for at ødelægge den. Mennesker gør noget ved det inden det er forsent, inden i helt har forspildt jeres chancer for at vise at i kan passe på jorden, ellers bliver modernatur og gud mere vred end de allerede er, og ender med at pudse deres andre velskabte væsner mod jer!

Når siden er nogenlunde ved at være færdig vil jeg sætte et reklame link her ind Very Happy håber nogle så til den tid vil tilmelde sig. Når siden er gjort færdig og klappet.
Hope
Hope
Yngling

Nye navn : Hope Daye.
Url Alder : 17 år.
Antal indlæg : 55
Vampyr Erfaring : 9383
Respekt : 0
Skoleuniformen : Læs karakter skema :D
Join date : 16/08/11
Geografisk sted : Nattens hus, før en gang i England.

Tilbage til toppen Go down

Meadows of heaven. Empty Sv: Meadows of heaven.

Indlæg  amiana Lør Aug 20, 2011 6:56 am

lyder som noget der har min interesse:) så jeg vil helt klart overveje at melde mig ind:)
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10375
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum