The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_lcapByron, Geraldine Christabel - Elev. I_voting_barByron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_lcapByron, Geraldine Christabel - Elev. I_voting_barByron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_rcap 
Alma (1559)
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_lcapByron, Geraldine Christabel - Elev. I_voting_barByron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_lcapByron, Geraldine Christabel - Elev. I_voting_barByron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_lcapByron, Geraldine Christabel - Elev. I_voting_barByron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_lcapByron, Geraldine Christabel - Elev. I_voting_barByron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_lcapByron, Geraldine Christabel - Elev. I_voting_barByron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_lcapByron, Geraldine Christabel - Elev. I_voting_barByron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_rcap 
amiana (903)
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_lcapByron, Geraldine Christabel - Elev. I_voting_barByron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_rcap 
Kayla (861)
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_lcapByron, Geraldine Christabel - Elev. I_voting_barByron, Geraldine Christabel - Elev. I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Byron, Geraldine Christabel - Elev. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Byron, Geraldine Christabel - Elev.

2 deltagere

Go down

Byron, Geraldine Christabel - Elev. Empty Byron, Geraldine Christabel - Elev.

Indlæg  Geraldine Man Aug 08, 2011 4:12 am

Navn :
Geraldine Christabel Byron.
Geraldine er født Geraldine.
Hun valgte navnet Christabrl og Byron, grundet det at på hendes værelse, der stod en masse digtsamlinger, som hun læste igennem, og hun syntes at Byron var den mest fængende. Specielt digtet "Christabel", syntes hun var smukt, så hun valgte navnet derudfra.

kælenavn :
Geraldine har ingen kælenavne overhovedet. Hun vil ikke kaldes andet end Geraldine.
Alder :
15 år.
Rank :
3.-trins-elev.
Seksuelle Orientering :
Den seksuelle orientering vides ikke, men det menes at hun er aseksuel, grundet gamle mén, som hun har fået. Enhver seksuel nærhed eller tilnærmelse kan få gamle ting til at vælde tilbage over hende, hvilket kan ende galt.
Status :
Single.
Køn :
Hunkøn.

Øjnene :
Geraldines øjne er valnøddeformede. Hendes øjenvipper er ikke videre lange, men de er meget mørke og uregerlige, de har svært ved at blive hvor de er, selv med mascara på. Øjnene skifter farve mellem en mosgrøn og en meget lys havblå, hvorom der er en lidt mørkere cirkel, der gør øjnene dybe og intense at kigge ind i.
Højde :
Ca. 160 cm.
Vægt :
Den præcise vægt er ukendt, men man satser på den er imellem 45 og 52 kilo.
Udseende :
En dybere beskrivelse af udseendet kommer snart, men jeg vil prøve at forklare det kort:
Geraldine har et citronformet ansigt, med en meget bleg hudfarve. Læberne er fyldige og silkebløde. Næsen er lille og opstoppet, lettere griseagtig. Halsen er lang og slank, skuldrende er svage, det samme gælder armene. Hun har faktisk ret store bryster, hvepsetalje og meget fremtrædende hofter. Hendes ben er lange og slanke, samt fødderne er størrelse 36.

Mærket :
Geraldines mærke er halvmåneformet og er endnu ikke fyldt ud. Det er stadig kun en tom halvmåne, dog er der noget lidt specielt ved hendes mærke: Det er at hendes mærke er rødt og ikke blåt; hvorfor dette er sådan, har noget at gøre med at hun er en blodyngling. Hun døde i forvandlingen og fik så hukommelsestab efter dette skete.

Bor :
Geraldine har ingen idé om hvor hun bor, eller hvorfra hun kommer. Hun bor dog i Nattens hus og opholder sig stort set ikke andre steder.

Hvordan Han/hun har det med andre personer :
Well, siden Geraldine er lettere psykotisk og lider af sociopati, så har hun det ikke så godt med andre elever. Hun kan godt klare timerne og så videre, men dét, at skulle spise sammen med eleverne, eller at skulle være i gården, samtidig med de andre, det kan hun slet ikke klare. Hun kan bedre lide at slappe af og være alene og for sig selv.

Personlighed :
Geraldine lider af noget der hedder sociopati - dette er en form for sygdom, ligesom paranoia er. At være sociopat, vil sige at man ikke har nogen medmenneskelighed, man kan ikke føle medynk eller sorg, ej heller er kærlighed og ensomhed eksisterende følelser for én. Det eneste man kan føle er had og tomhed. Man kan ikke sige at man synes om en person, men man kan sige at denne person er tom for én, eller også så hader man en person. Og sådan er Geraldine.
Derudover lider Geraldine også af skizofreni, en sygdom der er sjældent set blandt vampyrer, som indebærer hallucinationer og stemmer, som faktisk er et aspekt af en art til Geraldines sociopati. Det, som Geraldine altid ser, det er en pige, der ligner hende selv, bortset fra at hun går med sort makeup og har sort hår. Pigen har sort tøj på og bærer også Nyx's mærke på sin trøje, og dette er en pige, som Geraldine godt kan lide at snakke med, siden hun lytter og er forstående. Sommetider kan pigen, Isobel, dog blive meget, meget ondskabsfuld og dominant og presse Geraldine til ting hun ikke vil.
Derudover, der hører Geraldine også stemmer. Klistrede lyde, som en zombie der trækker sig over et gulv, kæder mod sten, skrig og hulk, tiggende kvinder og babyer der græder, men dette er noget hun ikke tænker over længere. Sommetider kan hun høre en klar kvindestemme, en stemme hun er tryg ved og mener hun kan genkende, men så alligevel ikke, hvis I forstår? En trøstende stemme, der prøver at opmuntre hende og holde hende igang.
Personligheden i generalitet, er vel meget simpel. Hun er en lettere kold person, der kan virke ligeglad med alting og som er meget indelukket. Hun nyder ikke at være i andre folks selskab, ej heller at tale med folk, der ikke er som hende.
Hun kan godt lide at bruge tid på biblioteket og læse sig igennem en masse bøger, der ikke har den store indflydelse på hende eller på hendes fremtid - dog kan hun ofte finde nogle spændende bøger, der handler om gamle vampyrer, der har udrettet det ene eller det andet, som hun ofte kan fordybe sig rigtigt meget i, da hun føler sig relateret til dem, som om de er en del af hendes fortid.

Fortid/Baggrundshistorie :
Geraldine har glemt alt der skete, før hun døde.
En baggrundshistorie vil snart være at læse her.

Forældrenes Navne :
Moderen hedder Rosalie Andrews, datter af Andria Marie Andrews og Peter Andrews, der også har datteren Roselie Andrews.
Faderen hedder Jacob Fawn, søn af Rowan Fawn og Maria Fawn, der ikke har andre børn end ham.

Mors Job :
Ukendt.
Fars Job :
Ukendt.
Søskende evnt. :
Geraldine har tre søskende, så vidt det vides, dog er hun ikke selv klar over det. Hun har to brødre, Joseph og Ethan, der ikke er særligt gamle. Hun har en søster, Alma, som er noget ældre end brødrene.
Hvad kan han/hun lide :

Hvad kan han/hun ikke lide :
Åh, det er en lang liste... Geraldine bryder sig ikke om mennesker. Eller vampyrer. Eller ynglinge. Eller andet levende. Og en helt masse andre ting...
Geraldine
Geraldine
Yngling

Nye navn : Geraldine Christabel Byron
Url Alder : 15 år. Geraldine døde på 3. trin, i en alder af fjorten år.
Antal indlæg : 3
Vampyr Erfaring : 9407
Respekt : 0
Skoleuniformen : Geraldine går med en sort trøje, hvorpå mærket sidder ved venstre side af taljen. Trøjen har korte ærmer og er med firkantet halsudskæring, der er meget nedringet. Trøjen er formet efter kroppen og sidder meget stramt. Derudover består skoleuniformen også af et par stramme bukser, der har sorte og koboltblå, lodrette striber.
Join date : 08/07/11
Geografisk sted : Nattens hus.

Tilbage til toppen Go down

Byron, Geraldine Christabel - Elev. Empty Sv: Byron, Geraldine Christabel - Elev.

Indlæg  Maybell Tirs Aug 09, 2011 12:45 pm

Vi mødes i glæde, Geraldine. - Velkommen til siden. Jeg håber du vil nyde dit ophold her!
Dit skema er godkendt. (:
Maybell
Maybell
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Maybell Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 46
Vampyr Erfaring : 9546
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hvis du ser mig rende rundt i gangene, ser du mig typisk iført min skoleuniform. Lårkort nederdel, en sort bluse med V udskæring og sorte højhælede sko. Af tilbehør bærer jeg runde sølvøreringe og et læderarmbånd. På mit venstre bryst finder du 4.trins emblemet.
Join date : 29/05/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum