The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_lcapoldævl og mysteriummer  - Page 2 I_voting_baroldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_lcapoldævl og mysteriummer  - Page 2 I_voting_baroldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_rcap 
Alma (1559)
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_lcapoldævl og mysteriummer  - Page 2 I_voting_baroldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_lcapoldævl og mysteriummer  - Page 2 I_voting_baroldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_lcapoldævl og mysteriummer  - Page 2 I_voting_baroldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_lcapoldævl og mysteriummer  - Page 2 I_voting_baroldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_lcapoldævl og mysteriummer  - Page 2 I_voting_baroldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_lcapoldævl og mysteriummer  - Page 2 I_voting_baroldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_rcap 
amiana (903)
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_lcapoldævl og mysteriummer  - Page 2 I_voting_baroldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_rcap 
Kayla (861)
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_lcapoldævl og mysteriummer  - Page 2 I_voting_baroldævl og mysteriummer  - Page 2 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
oldævl og mysteriummer  - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


oldævl og mysteriummer

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

oldævl og mysteriummer  - Page 2 Empty Sv: oldævl og mysteriummer

Indlæg  Stephen Man Sep 12, 2011 12:38 pm

Stephen kunne mærke på sig selv at hvis de ikke havde stået på et bibliotek men måske et helt privat eller øde sted, ville han sikkert have kastet sig over hende, ikke på en angribende måde, men fordi at han kun kunne holde sig tilbage fordi at det var et offentligt sted. Stephen smilede lumskt til hende, og hvis de havde været i hans soveværelse, eller i hans hus, da det han jo ikke havde været hjemme hos hende og se hvordan hendes hus, kunne han jo ikke forstille sig hvordan det så ud, ville hans smil være mere lumskt og mere liderligt. Hvis et ansigt da kunne se liderligt ud...
Stephens kolde hænder gled roligt fra Nemesis hofter og op, indunder hendes t-shirt og forsigtigt snoede sig rundt om hendes talje.
Da Nemesis kyssede ham blev han lidt overrasket, men han gengældte. Stephens verden var lige pludselig lyserød, svævende og helt og aldeles unaturlig. Fugle svømmede fisk gik på vand og folk fløj, lige som dem. De fløj selv fra træ til træ, de var ikke fulge men store mennesker der måtte kæmpe sig vej ind mellem de mange tætte grene når de skulle sætte sig.
Nemesis begyndte at glide ned og Stephen blev hevet ud af sin verden endnu en gang.
Stephen skulle finde hoved og hale i hans verden. Han havde jo før, i sin dejlige unaturlige verdeb, ikke behøvet at skulle bevæge sig.
Nemesis var kun lige endt på gulvet før Stephen faldt på knæ. Hans muskler var ømme og trætte, men han havde jo ikke lavet noget..?
Stephen kiggede hen på Nemesis der fnes hysterisk. Han kunne ikke lade være med at smile, og til sidst så grine han selv. Første gang når de var sammen. Det var meget længe siden han selv havde grint ordenligt.
Stephens latter var glad, og havde ingen hensyn til at det var et bibliotek og var derfor meget rummelig. Hans latter var en smule dyb i forhold til hans stemme, som var rimelig normal. Selv om at han var glad, ville der hundrede prosent være nogen der syntes han latter var ond og fyldt med had. En ondskabsfuld latter.
Stephen
Stephen
Yngling

Nye navn : Stephen Eric Christopher Tristan
Url Alder : 19
Antal indlæg : 102
Vampyr Erfaring : 9778
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort skjorte, sorte jeans og et sort kors omkring halsen. Måske har han lige kort sat ærmerne op til albuerne eller noget.
Join date : 18/02/11

Tilbage til toppen Go down

oldævl og mysteriummer  - Page 2 Empty Sv: oldævl og mysteriummer

Indlæg  Elizabet Man Sep 12, 2011 1:01 pm

hun så på ham da han begyndte at grine. Hun smilede inderligt over hans latter. Hun trak vejret og hendes fnisen tog af og blev til en klukkende latter. Hun lagde forsigtigt en hånd på hans kind, og aede den kærligt.

Han skulle bare vide hvor inderligt hun ønskede dem hen til et privat sted lige nu. Kun de to, kun dem til at styre deres egen lille verden.
lyden af hendes hjerte ville banke hurtigere, mens hendes halvnøgne krop ville snog sig op af ham. Ingen til at fortælle dem at det ikke var i orden.
Hendes tunge, tænder der ville glide over hans hals, nakke og ned mod kravebenet. Han skjorte hun så langsomt ville knappe op, med et frækt glimt i øjet. Bare for at lade den falde til jorden og lade hendes grådige hænder glider over hans krop


hun tvang sig selv ud af sin lille dagdrøm og aede forsat hans kind med hun smilede til ham. Hun vidste ikke hvad han ville, men hun vidste udemærket godt hvad HUN ville.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11112
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum