The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_lcapHvordan kommer man op på et højere trin? I_voting_barHvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_lcapHvordan kommer man op på et højere trin? I_voting_barHvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_rcap 
Alma (1559)
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_lcapHvordan kommer man op på et højere trin? I_voting_barHvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_lcapHvordan kommer man op på et højere trin? I_voting_barHvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_lcapHvordan kommer man op på et højere trin? I_voting_barHvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_lcapHvordan kommer man op på et højere trin? I_voting_barHvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_lcapHvordan kommer man op på et højere trin? I_voting_barHvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_lcapHvordan kommer man op på et højere trin? I_voting_barHvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_rcap 
amiana (903)
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_lcapHvordan kommer man op på et højere trin? I_voting_barHvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_rcap 
Kayla (861)
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_lcapHvordan kommer man op på et højere trin? I_voting_barHvordan kommer man op på et højere trin? I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Hvordan kommer man op på et højere trin? I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Hvordan kommer man op på et højere trin?

5 deltagere

Go down

Hvordan kommer man op på et højere trin? Empty Hvordan kommer man op på et højere trin?

Indlæg  Maybell Fre Jul 01, 2011 9:19 am

Hejsa king
Hvordan kommer man op på et højere trin? Skal man være på siden i et bestemt antal dage/uger, lave nogle opgaver, eller noget helt trejde?

Hilsner
Maybell
Maybell
Maybell
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Maybell Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 46
Vampyr Erfaring : 9522
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hvis du ser mig rende rundt i gangene, ser du mig typisk iført min skoleuniform. Lårkort nederdel, en sort bluse med V udskæring og sorte højhælede sko. Af tilbehør bærer jeg runde sølvøreringe og et læderarmbånd. På mit venstre bryst finder du 4.trins emblemet.
Join date : 29/05/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvordan kommer man op på et højere trin? Empty Sv: Hvordan kommer man op på et højere trin?

Indlæg  Asia Man Jul 04, 2011 5:09 am

Der er vist ikke lavet noget endnu, men jeg tror at du kan bede om at blive sat op på en højere årgang. Måske er de ved at finde ud af noget med et år, men jeg er ikke sikker ^^
Asia
Asia
Yngling

Nye navn : Asia Frost. Hendes gamle navn var Aurelia Mróz.
Url Alder : 19 År.
Antal indlæg : 80
Vampyr Erfaring : 9476
Respekt : 0
Skoleuniformen : Profil.
Join date : 03/07/11
Geografisk sted : The House of Night > Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Hvordan kommer man op på et højere trin? Empty Sv: Hvordan kommer man op på et højere trin?

Indlæg  Maybell Man Jul 04, 2011 5:13 am

Ja, det kunne jo godt være. Men der er jo alligevel andre brugere der er på et højere trin end 3 (-:
Så der må jo være et eller andet system, eller også (som du skriver) skal man bare be om at blive sat op på et højere trin ^^
Maybell
Maybell
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Maybell Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 46
Vampyr Erfaring : 9522
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hvis du ser mig rende rundt i gangene, ser du mig typisk iført min skoleuniform. Lårkort nederdel, en sort bluse med V udskæring og sorte højhælede sko. Af tilbehør bærer jeg runde sølvøreringe og et læderarmbånd. På mit venstre bryst finder du 4.trins emblemet.
Join date : 29/05/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvordan kommer man op på et højere trin? Empty Sv: Hvordan kommer man op på et højere trin?

Indlæg  Asia Man Jul 04, 2011 12:04 pm

Dem som er over 3. trin har bare valgt at starte sådan ^^
Incl. mig selv.
Asia
Asia
Yngling

Nye navn : Asia Frost. Hendes gamle navn var Aurelia Mróz.
Url Alder : 19 År.
Antal indlæg : 80
Vampyr Erfaring : 9476
Respekt : 0
Skoleuniformen : Profil.
Join date : 03/07/11
Geografisk sted : The House of Night > Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Hvordan kommer man op på et højere trin? Empty Sv: Hvordan kommer man op på et højere trin?

Indlæg  Clary Tirs Jul 05, 2011 3:09 am

Heys ^^' jeg er ked af at jeg ikke har været her til at besvare dette spørgsmål eftersom det er mig som styrer det med at komme op på et højere trin. Jeg er nemlig lige kommet herind for at rykke alle en Årgang højere op igen. Man kommer en årgang op omkring hver måned eller hver anden måned - hvis man skriver man gerne vil blive på trinnet lidt endnu er dette også tilladt da jeg er ret fri angående det ;')

Derudover modtager jeg også PM's hvor der måske er nogen der lige har oprettet en bruger og derfor gerne vil op på 4. trin fra start af. Det acceptere jeg også. Men det bliver ikke højere end 5. trin da jeg syntes det er lidt snyd at starte på 6. trin (medmindre selvfølgelig man har en god begrundelse for dette)

Minimum alder for 3. Trin er ifølge mig 13-14 år eftersom jeg ikke syntes vi kan tillade os at starte under den alder.

Håber det var nok svar ^^
Clary
Clary
Ypperpræstninde

Nye navn : Clarissa Nightmare
Url Alder : 22, og 30 år i sindet
Antal indlæg : 245
Vampyr Erfaring : 10732
Respekt : 4
Skoleuniformen : Hun har for det meste en ypperpræstines sorte halvlange kjole på der kan ses på billedet i profilen - den hun mest går med, går normalt kun lige over knæende.
Join date : 24/02/10
Geografisk sted : Nattens Hus

http://thehouseofnight.niceboards.net

Tilbage til toppen Go down

Hvordan kommer man op på et højere trin? Empty Sv: Hvordan kommer man op på et højere trin?

Indlæg  Elizabet Tirs Aug 02, 2011 3:14 am

undskyld Clary, men starter man ikke som 16-årig?
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11124
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvordan kommer man op på et højere trin? Empty Sv: Hvordan kommer man op på et højere trin?

Indlæg  Ciel Tors Aug 04, 2011 2:59 am

I bøgerne starter Zoey som 16-årig, men før Clary havde sat grænser for trinene, var der allerede en del, der havde vaglt nogen aldre ud i det ret så ekstreme (i forhold til bøgerne). Derfor satte hun nogen lidt bredere grænser for trinene.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11052
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hvordan kommer man op på et højere trin? Empty Sv: Hvordan kommer man op på et højere trin?

Indlæg  Elizabet Tors Aug 04, 2011 6:52 am

jo, okay.. Smile
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11124
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvordan kommer man op på et højere trin? Empty Sv: Hvordan kommer man op på et højere trin?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum