The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Er du ny??~Ash~ I_vote_lcapEr du ny??~Ash~ I_voting_barEr du ny??~Ash~ I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Er du ny??~Ash~ I_vote_lcapEr du ny??~Ash~ I_voting_barEr du ny??~Ash~ I_vote_rcap 
Alma (1559)
Er du ny??~Ash~ I_vote_lcapEr du ny??~Ash~ I_voting_barEr du ny??~Ash~ I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Er du ny??~Ash~ I_vote_lcapEr du ny??~Ash~ I_voting_barEr du ny??~Ash~ I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Er du ny??~Ash~ I_vote_lcapEr du ny??~Ash~ I_voting_barEr du ny??~Ash~ I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Er du ny??~Ash~ I_vote_lcapEr du ny??~Ash~ I_voting_barEr du ny??~Ash~ I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Er du ny??~Ash~ I_vote_lcapEr du ny??~Ash~ I_voting_barEr du ny??~Ash~ I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Er du ny??~Ash~ I_vote_lcapEr du ny??~Ash~ I_voting_barEr du ny??~Ash~ I_vote_rcap 
amiana (903)
Er du ny??~Ash~ I_vote_lcapEr du ny??~Ash~ I_voting_barEr du ny??~Ash~ I_vote_rcap 
Kayla (861)
Er du ny??~Ash~ I_vote_lcapEr du ny??~Ash~ I_voting_barEr du ny??~Ash~ I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Er du ny??~Ash~ I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Er du ny??~Ash~ I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Er du ny??~Ash~ I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Er du ny??~Ash~ I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Er du ny??~Ash~ I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Er du ny??~Ash~ I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Er du ny??~Ash~ I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Er du ny??~Ash~ I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Er du ny??~Ash~ I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Er du ny??~Ash~

2 deltagere

Go down

Er du ny??~Ash~ Empty Er du ny??~Ash~

Indlæg  kattriona Tirs Feb 26, 2013 11:11 pm

P: Skoleuniform
T: 19.00 om aftenen
O: En masse ynglinge sidder og spiser morgenmad
V: Lidt skyet, men varmt uden for.

Kattriona finder en bakke til sin morgen mad. En lille skål med müsli og noget mælk til. Det hele er som det plejer, alle ynglingene sidder i deres ''grupper'' og igen høre Kattriona ikke til nogen af dem. Hendes skridt er lange og tunge, da hun ikke er et morgen yngling efter hun døde. Hun satte sig ned ved et ledigt bord, efter at have kigget rundt.
Maden bliver stillet på bordet, og begynder at spise maden.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10328
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Er du ny??~Ash~ Empty Sv: Er du ny??~Ash~

Indlæg  Ash Ons Feb 27, 2013 5:03 am

Påklædning Skoleuniformen.

Det var sjovt som alt var anderledes her, morgen var aften, aften var morgen, midnatten var middagen, alt var byttet om, men selvfølgelig havde han vænnet sig til alt dette, nok var han "død" men han havde været her længe. med pjusket hår, gik han ned af den lange gang og ned mod madsalen for at spise. Mange af de unge ynglinge sad tæt sammen, hviskede og grinede på skift, hvor de ældre sad længere væk, snakkede dæmpet og så alvorligt på hinanden, det var som et gymnasium delt op i grupper på må og få. Han kløede sig i håret og gik op for at tage et æble, gad ikke rigtig spise det helt store, ikke at han plejede at gøre det, så i dag skulle ikke være nogen forandring. De skarpe blå øjne, scannede kort rundt, før han til sidst trak på skulderne og tog en bid af sit æble, før han gik hen, satte sig ved et tilfældigt bord, uden rigtig at se hvem der var der, end ikke den unge pige faldt hans øjne på, det ville de nok ikke gøre, før hun faktisk begyndte at tale til ham
Ash
Ash
Yngling

Nye navn : han blev født med navnet Ashley Mohr, men har faktisk altid kaldt sig selv Ash
Url Alder : 18
Antal indlæg : 13
Vampyr Erfaring : 8195
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hans skole uniform bestå af et par hullede jeans, en sort stram t-shirt, en familie ring (på pegefingeren) et par slidte sorte convers.
Join date : 26/02/13
Geografisk sted : Skolen i Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Er du ny??~Ash~ Empty Sv: Er du ny??~Ash~

Indlæg  kattriona Ons Feb 27, 2013 6:11 am

'Hvem er den dreng?!' En høj stemme inde i hendes hoved at der var kommet en dreng hen og havde sat sig ved bordet. Normalt plejede folk at sige hej og må jeg sætte mig her? Og det gjorde ham speciel. Ikke at hun vidste eller troede han var det, bare en hel normal yngling... Nej vendt det var han ikke, lugten var hende bekendt. Han var en død, eller han var genopstået.
"Hej?" Hun så tvivlsomt på ham. Hvem var han?
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10328
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Er du ny??~Ash~ Empty Sv: Er du ny??~Ash~

Indlæg  Ash Ons Feb 27, 2013 6:19 am

Han så på sit æble, som var det noget der ligefrem var mere interessant end så meget andet omkring ham, selv alle tøserne fangede ikke hans opmærksomhed, ikke taget forkert at han var bøsse, selvfølgelig piger tiltrak ham, men interesserede ham bare ikke. Pigen fra bordet stemme, fik ham til at fjerne blikket fra æblet og kigge direkte på ham "goddag" sagde han stille, det var tydeligt bare ved første ord at høre hvor hans fødeby var, det var i hvert faldt ikke her i Tulsa, da han jo havde en meget stærk britisk accent "eller skulle jeg sige godmorgen" rettede han det til, trak på skulderne og tog endnu en bid af det sure æble, før han igen betragtede pigen stille. Hun var ung, yngre end ham og ligesom ham en rød en af slagsen
Ash
Ash
Yngling

Nye navn : han blev født med navnet Ashley Mohr, men har faktisk altid kaldt sig selv Ash
Url Alder : 18
Antal indlæg : 13
Vampyr Erfaring : 8195
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hans skole uniform bestå af et par hullede jeans, en sort stram t-shirt, en familie ring (på pegefingeren) et par slidte sorte convers.
Join date : 26/02/13
Geografisk sted : Skolen i Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Er du ny??~Ash~ Empty Sv: Er du ny??~Ash~

Indlæg  kattriona Ons Feb 27, 2013 6:32 am

"Jammen, så godmorgen selv." Hun nikkede til ham. Han var anderledes end de normale drenge, der var på skolen. Hendes blik faldt på æblet, var han virkelig ikke mere sulten? Hvordan kunne han dog leve på så lidt!? "Ømm... Hvor lang tid har du været på skolen? Hov og hvad er dit navn? Og du er britisk Ik'?" Hun smilede et lille skævt smil til ham.
Langsomt begyndte hun at spise sin mad, mens hun lyttede til ham.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10328
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Er du ny??~Ash~ Empty Sv: Er du ny??~Ash~

Indlæg  Ash Ons Feb 27, 2013 6:43 am

Han hævde øjenbrynet, wow hun kunne stille spørgsmål "stiller du normalt så mange spørgsmål til fremmede" spurte han og lagde hoved på skrå, betragtede hende med de usædvanlige blå øjne. Han var skam anderledes og ja ud over hans mærke havde han mange tatoveringer, som dekorerede det meste af hans krop, blandt andet end tydelig en på halsen. Han kørte hånden igennem det pjuskede hår "jeg er 18 år, så kan du jo selv regne ud hvor langt tid jeg har været her, mit navn er Ash og ja jeg er brite for at være helt præcis kommer jeg fra London" brummede han, hvorpå han hævede øjenbrynet "hvad med dig selv spørgejørgen hvad er dit navn, hvad er din alder" spurte han stille, hvis hun kunne stille spørgsmål kunne han vel også
Ash
Ash
Yngling

Nye navn : han blev født med navnet Ashley Mohr, men har faktisk altid kaldt sig selv Ash
Url Alder : 18
Antal indlæg : 13
Vampyr Erfaring : 8195
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hans skole uniform bestå af et par hullede jeans, en sort stram t-shirt, en familie ring (på pegefingeren) et par slidte sorte convers.
Join date : 26/02/13
Geografisk sted : Skolen i Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Er du ny??~Ash~ Empty Sv: Er du ny??~Ash~

Indlæg  kattriona Ons Feb 27, 2013 7:13 am

Hun grinede af ham. "Ja, jeg bombardere for det meste nogen jeg ikke kender med spørgsmål, for at lære dem at kende, ikke andet." hun smilede kort og trak på skulderne. "Så, jeg havde ret i at du er britisk! Jeg vidste det da jeg hørte din accent." Hun spiste resten af hendes mad og skubbede den til side. Hun lagde hænderne på bordet og sagde: "Jeg er Kattriona. Jeg er 15 år og ikke så meget andet... Jo, vendt, jeg er en rødyngling." Hun løftede øjenbrynene og lagde hovedet lidt på skrå. "Okay, nu kommer der flere spørgsmål, Har du kun gået her eller har du gået på Nattens hus i London?" Hun strammede hestehalen og kiggede på ham.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10328
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Er du ny??~Ash~ Empty Sv: Er du ny??~Ash~

Indlæg  Ash Ons Feb 27, 2013 7:19 am

Han virkede fuldkommen upåvirket af hendes grin, ikke engang et smil dukkede op på hans læber, sådan var han bare, ikke ligefrem typen det smilede dagen lang eller for den sags skyld bare en smule, faktisk skulle man være meget heldig at han overhoved smilede bare en smule "okay så, pas på med det, det er ikke alle der er helt så snak saglige" brummede han og vidste hans bror heller end gerne...eller faktisk nej på det punkt mindede de to om hinanden, de vare begge ikke så snak saglige. Han trak vejret dybt "uhh er man død...synd, men okay vi skal alle dø på et eller andet tidspunkt" han trak på skulderne, det stod tydeligt at han også selv var rød som hende, hans død stod stadigvæk tydeligt for ham, skrækkelig "jeg har boet her hele tiden, min bror derimod han går på skolen i London" svarede han kort
Ash
Ash
Yngling

Nye navn : han blev født med navnet Ashley Mohr, men har faktisk altid kaldt sig selv Ash
Url Alder : 18
Antal indlæg : 13
Vampyr Erfaring : 8195
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hans skole uniform bestå af et par hullede jeans, en sort stram t-shirt, en familie ring (på pegefingeren) et par slidte sorte convers.
Join date : 26/02/13
Geografisk sted : Skolen i Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Er du ny??~Ash~ Empty Sv: Er du ny??~Ash~

Indlæg  kattriona Ons Feb 27, 2013 7:31 am

"Okay... Hør jeg prøver faktisk at være flink her!" Hun tog sig til hovedet. "Hør, hvis du har tænkt dig at være sur på mig, kan du godt droppe det." Hun rystede på hovedet. Den lille ''dæmon'' der boede i hende, viste sit grimme fjæs i hendes hoved. Hun prøvede at finde sig selv uden at han skulle syndes hun var en sur kælling. "Undskyld. Hør hvis du ikke er særlig snak saglig, så går jeg da bare. Hov og prøv at smile, det ser måske bedre ud." Hun rejste sig og tog bakken, men inden hun nåde særlig langt vendte hun sig om og sagde: "Igen undskyld." hun gik op og lagde sin bakke.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10328
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Er du ny??~Ash~ Empty Sv: Er du ny??~Ash~

Indlæg  Ash Ons Feb 27, 2013 7:37 am

Han rynkede brynet og trak på skulderne "prøv at være det, men pas på med det" rådede han hende, venlighed var skam en god ting, men ikke en ting man skulle give ud til alle, det kunne ende galt, han talte med erfaring. Han spiste sit æble færdigt, så hvordan den unge pige hidsede sig op "hvorfor skulle jeg smile, der er ingen grund til det" igen talte han med erfaring, faktisk var sidst gang han smilte kort før han blev revet fra sin lillesøster og sin tvillingebror, så at få ham til at smile, skulle man enten finde lillesøsteren eller også ja give mirakler. han så hvordan hun rejste sig op og vendte sig mod hende "hvad forventer du af mig, at jeg skal fortælle om min traumatiske barndom, hvordan det følelses at få revet sin egne søskende væk fra en" spurte han stille, uden at fortrække en mine, han rejste sig op og gik hen imod hende. hver skridt han tog mindede om et dyrs, smidigt og elegant "men det vil jeg ikke, for det er ikke noget jeg gør, min fortid, mine informationer, mit liv, vedkommer ikke dig lille hun" brummede han til hende, før han gik hen og smed skroget ud.
Ash
Ash
Yngling

Nye navn : han blev født med navnet Ashley Mohr, men har faktisk altid kaldt sig selv Ash
Url Alder : 18
Antal indlæg : 13
Vampyr Erfaring : 8195
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hans skole uniform bestå af et par hullede jeans, en sort stram t-shirt, en familie ring (på pegefingeren) et par slidte sorte convers.
Join date : 26/02/13
Geografisk sted : Skolen i Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Er du ny??~Ash~ Empty Sv: Er du ny??~Ash~

Indlæg  kattriona Ons Feb 27, 2013 8:06 am

Der gik han over stregen. Hun gik hen og knalede bakken i bordet. 'Den lille nar!' Da hun gik hen forbi ham og sagde: "Du er simpel hen for meget!" Hun hamrede sin skulder ind i hans og blev ved med at gå. Da hun nåede uden for satte hun i løb hen mod stalden. "kom her Moon!" hun kaldte hen over marken, og Moon kom løbende. Hun tog fat i Moon og satte sig op på hende og red så hurtigt Moon tillod det.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10328
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Er du ny??~Ash~ Empty Sv: Er du ny??~Ash~

Indlæg  Ash Ons Feb 27, 2013 8:15 am

han grinede direkte da hun hamrede sin skulder ind i hans, selv havde han faktisk intet følt af det, men hvis hun ville tro hun var stor og farlig, så lad hende, men hun kunne dog ikke nærmer sig mange af de dæmoner han havde hjemsøgende inde i sin sjæl. Da hun lagde sin bakke og gik, vandrede han selv rundt på skolen, valgte til sidst at begive sig uden for, ikke for nogen speciel grund, det var bare længe siden og trangen til at lægge sig ned i græsset og bare for en gangs skyld slappe af, begyndte virkelig at blive trængende og til sidst stoppede han bare op, smilede svagt og lod sig falde ned i det bløde græs med et suk
Ash
Ash
Yngling

Nye navn : han blev født med navnet Ashley Mohr, men har faktisk altid kaldt sig selv Ash
Url Alder : 18
Antal indlæg : 13
Vampyr Erfaring : 8195
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hans skole uniform bestå af et par hullede jeans, en sort stram t-shirt, en familie ring (på pegefingeren) et par slidte sorte convers.
Join date : 26/02/13
Geografisk sted : Skolen i Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Er du ny??~Ash~ Empty Sv: Er du ny??~Ash~

Indlæg  kattriona Ons Feb 27, 2013 8:33 am

"Kom nu Moon!" Hun pressede Moon til det yderste. Efter at Moon var begyndt at puste voldsomt, stoppede hun Moon og hoppede ned fra hende. "Du er dygtig!" hun nussede Moon i panden. Moon var den bedste hest nogen sinde. "Du skulle bare vide hvilken morgen jeg har haft?" Hun fortalte alt om det der var sket.
"Jeg ved ikke engang rigtig hvem han er..." hun satte sig op da en af de træ der var. Hun trak benene op under sig og lagde hovedet på knæende.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10328
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Er du ny??~Ash~ Empty Sv: Er du ny??~Ash~

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum