The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Ashley "Ash" Mohr I_vote_lcapAshley "Ash" Mohr I_voting_barAshley "Ash" Mohr I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Ashley "Ash" Mohr I_vote_lcapAshley "Ash" Mohr I_voting_barAshley "Ash" Mohr I_vote_rcap 
Alma (1559)
Ashley "Ash" Mohr I_vote_lcapAshley "Ash" Mohr I_voting_barAshley "Ash" Mohr I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Ashley "Ash" Mohr I_vote_lcapAshley "Ash" Mohr I_voting_barAshley "Ash" Mohr I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Ashley "Ash" Mohr I_vote_lcapAshley "Ash" Mohr I_voting_barAshley "Ash" Mohr I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Ashley "Ash" Mohr I_vote_lcapAshley "Ash" Mohr I_voting_barAshley "Ash" Mohr I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Ashley "Ash" Mohr I_vote_lcapAshley "Ash" Mohr I_voting_barAshley "Ash" Mohr I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Ashley "Ash" Mohr I_vote_lcapAshley "Ash" Mohr I_voting_barAshley "Ash" Mohr I_vote_rcap 
amiana (903)
Ashley "Ash" Mohr I_vote_lcapAshley "Ash" Mohr I_voting_barAshley "Ash" Mohr I_vote_rcap 
Kayla (861)
Ashley "Ash" Mohr I_vote_lcapAshley "Ash" Mohr I_voting_barAshley "Ash" Mohr I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Ashley "Ash" Mohr I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Ashley "Ash" Mohr I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Ashley "Ash" Mohr I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Ashley "Ash" Mohr I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Ashley "Ash" Mohr I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Ashley "Ash" Mohr I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Ashley "Ash" Mohr I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Ashley "Ash" Mohr I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Ashley "Ash" Mohr I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Ashley "Ash" Mohr

2 deltagere

Go down

Ashley "Ash" Mohr Empty Ashley "Ash" Mohr

Indlæg  Ash Tirs Feb 26, 2013 12:53 pm

Ashley "Ash" Mohr
Ashley "Ash" Mohr Tumblr_mf28415lJv1rb7reyo1_500
  • Navn: Ashley Mohr.
  • Kælenavn: Ash.
  • Alder: 18.
  • Rank: Rød yngling, døde på det 6. årgang.
  • Seksuelle orientering: biseksuel.
  • Status: Single.
  • Køn: Mand.
  • Bor: På sit værelse, på nattens hus i Tulsa.

Ashley "Ash" Mohr Ale-ash-stymest-boy-button-down-class-Favim.com-202740
  • Øjne: Han har et par usædvanlige blå øjne, meget iøjefaldende. De er skarpe, omringet af tykke sorte øjenvipper.
  • Højde: Han er godt omkring 1,88 høj.
  • Vægt: 70.
  • Udseende: Han er ikke verdens kønneste fyr, men heller ikke den grimmeste. Han er muskuløs bygget, rimelig over tusset med en masse tatoveringer som fylder mange steder af hans krop. han er forholdsvis en smule høj, med pjusket hår, ørering i højre øre. Hans hud er stort set ligbleg, som også kommer fra hans manglende c vitaminer, selv før hans blev mærket, bevægede han sig aldrig ud i solen, da han led af en sjælden hud sygdom.
  • Tøj: Hans skole uniform bestå af et par hullede jeans, en sort stram t-shirt, en familie ring (på pegefingeren) et par slidte sorte convers.
  • Mærke: det er rødt og vidst nok ikke helt vokset ud.

Ashley "Ash" Mohr Tumblr_mhro9xdXxP1qh7wudo1_500
  • Hvordan han har det med andre: Han er meget god social, dog skal han selv have lyst til det, han har øjeblikke hvor han ikke er i sit bedste øjeblik også kendt som hans mørke tider, de varer ikke forholdsvis lang tid, men til gengæld er han ikke til at være i nærheden af.
  • Personlighed: Han er en anelse ustabil, han kan på få sekunder gå fra at være verdens lykkeligste dreng, så til at være den sørgeligste også for at smutte hen i et humør, hvor han ligner en der kan slå dig ihjel. Han har som man godt kan sige store humørsvinger også lider han af berørings angst, han kan godt røre ved andre, kan lige klarer et håndtryk og knap og nap et kram, men hvad der ellers kommer bag der kan han slet ikke holde ud. Han har et meget stort mentalt skjold rundt om sig, bryder sig ikke om at andre kommer for tæt på, slet ikke at lukke dem ind, men efter noget tid, hvor han kan lærer dem ordenligt at kende, vil han lukke sig op.
  • Hvad kan han lide: Blod, for det meste at være alene, få gange at være alene, kunst, at føle sig accepteret, være sin egen, gudinden.
  • Hvad kan han ikke lide: Alt for mange folk samlet et sted, at blive rørt, tvunget til at gøre noget, at blive fanget, sin fortid, familie, sollys.

Ashley "Ash" Mohr Tumblr_lmobkdJeEh1qevbmjo1_500
Mor:
  • Navn:Tiffany Mohr.
  • Arbejde: Arbejder på kontor.
Far:
  • Navn: Jonathan Mohr.
  • Arbejde: Fængsel.
Søskende:
  • han har en tvillingebror ved navn Trey og en lillesøster ved navn Agora.

Ashley "Ash" Mohr Tumblr_mf4shq4jQq1rxoc8qo1_500
  • Fortid: Ash, eller som han blev døbt Ashley, blev født den 30. oktober, klokken 24:30 1995 i England. Da hans forældre ønskede en datter, ville han under alle omstændigheder ende med det navn han nu engang havde. Han var allerede fra en ung alder, en nysgerrig, glad og venlig dreng, en alle kunne være sammen med og alle ville være sammen med. Dette ændrede sig drastigt da hans far blev fyret, begyndte at drikke og derpå gik i en slags depression, selv hans mor gik ikke helt upåvirket afsted, da hun skulle tjene alle pengene. Som tiden gik og den unge, lille Ash, der jo ikke vidste hvad der foregik, så han troede alt var som før, men fik nye tanker, første gang hans far løftede hånden og slog ham. Tiderne gik som før, han fik daglige tæsk, blev mere og mere indelukket, lagde i sidste ende selv op til at få den daglige flad, for som han blev slået, blev han også ødelagt inden i, begyndte at tatovere sig selv, eller fik tatoveringer allerede som 12-årig. Da hans mor fandt ud af misbruget eller volden hans far udøvede på ham, blev hun skilt med ham, han blev smidt i fængsel efter også selv at havde gennembanket hende. De flyttede fra England, kunne næsten ikke komme hurtigere afsted og flyttede derpå til byen Tulsa, hvor han startede i skole, senere hen blev mærket og flyttede så til nattens hus, hvor han gik som yngling til han døde og genopstod
  • Avatar: ash stymest.
Ash
Ash
Yngling

Nye navn : han blev født med navnet Ashley Mohr, men har faktisk altid kaldt sig selv Ash
Url Alder : 18
Antal indlæg : 13
Vampyr Erfaring : 8195
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hans skole uniform bestå af et par hullede jeans, en sort stram t-shirt, en familie ring (på pegefingeren) et par slidte sorte convers.
Join date : 26/02/13
Geografisk sted : Skolen i Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Ashley "Ash" Mohr Empty Sv: Ashley "Ash" Mohr

Indlæg  Clary Fre Sep 06, 2013 7:37 am

Rigtig fint skema, og godkendt! Jeg er glad for at få endnu en rød vampyr ind på siden ^^

Vær velsignet!
Clary
Clary
Ypperpræstninde

Nye navn : Clarissa Nightmare
Url Alder : 22, og 30 år i sindet
Antal indlæg : 245
Vampyr Erfaring : 10734
Respekt : 4
Skoleuniformen : Hun har for det meste en ypperpræstines sorte halvlange kjole på der kan ses på billedet i profilen - den hun mest går med, går normalt kun lige over knæende.
Join date : 24/02/10
Geografisk sted : Nattens Hus

http://thehouseofnight.niceboards.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum