The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
er du fan af The Game Of Thrones? I_vote_lcaper du fan af The Game Of Thrones? I_voting_barer du fan af The Game Of Thrones? I_vote_rcap 
Rosa (1572)
er du fan af The Game Of Thrones? I_vote_lcaper du fan af The Game Of Thrones? I_voting_barer du fan af The Game Of Thrones? I_vote_rcap 
Alma (1559)
er du fan af The Game Of Thrones? I_vote_lcaper du fan af The Game Of Thrones? I_voting_barer du fan af The Game Of Thrones? I_vote_rcap 
Ciel (1525)
er du fan af The Game Of Thrones? I_vote_lcaper du fan af The Game Of Thrones? I_voting_barer du fan af The Game Of Thrones? I_vote_rcap 
kattriona (1467)
er du fan af The Game Of Thrones? I_vote_lcaper du fan af The Game Of Thrones? I_voting_barer du fan af The Game Of Thrones? I_vote_rcap 
Perceval (1358)
er du fan af The Game Of Thrones? I_vote_lcaper du fan af The Game Of Thrones? I_voting_barer du fan af The Game Of Thrones? I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
er du fan af The Game Of Thrones? I_vote_lcaper du fan af The Game Of Thrones? I_voting_barer du fan af The Game Of Thrones? I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
er du fan af The Game Of Thrones? I_vote_lcaper du fan af The Game Of Thrones? I_voting_barer du fan af The Game Of Thrones? I_vote_rcap 
amiana (903)
er du fan af The Game Of Thrones? I_vote_lcaper du fan af The Game Of Thrones? I_voting_barer du fan af The Game Of Thrones? I_vote_rcap 
Kayla (861)
er du fan af The Game Of Thrones? I_vote_lcaper du fan af The Game Of Thrones? I_voting_barer du fan af The Game Of Thrones? I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
er du fan af The Game Of Thrones? I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
er du fan af The Game Of Thrones? I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
er du fan af The Game Of Thrones? I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
er du fan af The Game Of Thrones? I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
er du fan af The Game Of Thrones? I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
er du fan af The Game Of Thrones? I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
er du fan af The Game Of Thrones? I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
er du fan af The Game Of Thrones? I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
er du fan af The Game Of Thrones? I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


er du fan af The Game Of Thrones?

Go down

er du fan af The Game Of Thrones? Empty er du fan af The Game Of Thrones?

Indlæg  Elizabet Fre Nov 23, 2012 9:18 am

Den lange sommer er ved at være ovre, og kulden begynder at ruske i Westeros. Winterfell, King's Landing, Casterly Rock, Highgarden og Sunspear... Jo længere syd man drager, jo tættere kommer fjenden. Men hvem ved, måske er det dig, der leder slaget og overtager Jerntronen? Eller er du, som Hand Of The King, ham der leder os udenom krigen og i al hemmelighed selv overtager tronen ved at vælte den fordrunkne og horeglade konge?

Mid-mare er en hjemmeside, designet til dem der elsker verdenen der er bygget op omkring A game og thrones. Siden er helt ny, og diverse titler er stadig ledige. Om du vil skabe dit eget hus, eller være konge, eller leve som en på The Wall... Dette er stedet for dig.
Og husk, mine kære venner...

er du fan af The Game Of Thrones? House_stark_banner_by_i_stamp-d40tkxc
Det skal dog siges, at siden stadig er under opbygning, da jeg er alene om den, og ikke har hundredevis af timer til siden når det passer mig Wink


[dette er min svigerindes reklame for hendes side Wink ]
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11148
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum