The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_lcapny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_voting_barny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_rcap 
Rosa (1572)
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_lcapny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_voting_barny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_rcap 
Alma (1559)
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_lcapny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_voting_barny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_rcap 
Ciel (1525)
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_lcapny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_voting_barny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_rcap 
kattriona (1467)
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_lcapny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_voting_barny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_rcap 
Perceval (1358)
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_lcapny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_voting_barny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_lcapny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_voting_barny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_lcapny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_voting_barny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_rcap 
amiana (903)
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_lcapny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_voting_barny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_rcap 
Kayla (861)
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_lcapny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_voting_barny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus

2 deltagere

Go down

ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus Empty ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus

Indlæg  Will Søn Sep 12, 2010 11:42 am

Tid:: der hvor den første time normalt starter
Sted:: fægtnings lokalet
Omgivelser:: det der altid er
Tøj:: skoleuniformen samt et par brune all stars og et læderarmbånd som det ene håndled
______________________________________________________________________________

Will sukkede svagt da han stoppede op foran døren der førte ind til fægtnings lokalet men blev dog ståne og så nervøst på døren*tag dig sammen, du kan godt klar det*tænkte han men sukkede så og så kort rundt de andre elever var ikke komet og det gjorde ham en smule mere tryg så derfor skubbe han døren op og trådte ind i det store rum med vestne som hang på den ene side af vægen og et par kasser med kåre stod på gulvet under vestne ellers var der ikke rigtig andre ting i lokalet,han sukkede svagt før han gik over til vægen hvor kasserne stod og trak forsigtigt en af de mange kåre op og betragte den let, man ku tydligt se at han var alt for tynd da uniformen næsten så for stor ud til ham, han sukke svagt og vendte den forsigtigt i sin hånd han vidste dog et pr ting om fægtning da han havde læst en bog om det og vidste derfor at det krævede en god balance men det havde han nu også samt at han var ret smig og klog så han regnede ikke med at dumpe i dette fag.
Will
Will
Yngling

Nye navn : Will , han valgte at skifte sit navn da han hade sit gamle han vil ikke engang afsløre sit gamle navn men han syns at Will passede bedre til ham
Url Alder : 15
Antal indlæg : 77
Vampyr Erfaring : 10051
Respekt : 2
Skoleuniformen : den normale sorte uniform som er en lille smule for stor da han er ret så tynd ,
Join date : 12/09/10
Geografisk sted : nattens hus og før itiden England i en stor lejlighed i centrum af London

Tilbage til toppen Go down

ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus Empty Sv: ny her??og lidt nervøs:: Asmodaeus

Indlæg  Natalie Fre Okt 01, 2010 3:18 am

Natalie så at der kom en ind. Man kunne se at han troede han var alene. Hun havde stået i mørket. Som altid følte hun sig mest hjemme i mørket. Hun var ret god til at snige sig lydløst. Hun sneg sig ind bag ved ham og sagde "hej". Han vendte sig om hurtigt og overrasket. "Slap af det er bare mig" sagde hun roligt. "Okay du ved jo ikke rigtig hvem jeg er" Sagde hun og begyndte at lette den anspændte stemning. "Jeg hedder Nattalie. Hvad hedder du" smilte hun venligt. Man skulle være glad hvis man fik et venligt smil af hende. Hun lavede næsten kun onde blikke og hånlige smil. Hun var meget ligefrem om sin meninger. "Men hvad har du egentlig gang i" spurgte hun og så spørende på ham. Så fik hun igen det hånlige smil på læben som hun plejede. Man kunne se at han var genert og når hun sendte sit hånlige smil kiggede han ned i jorden.
Natalie
Natalie
Yngling

Nye navn : Natalie Soul Pierce
Url Alder : 17
Antal indlæg : 816
Vampyr Erfaring : 10862
Respekt : 0
Skoleuniformen : stram sort top, sort mini-skirt.
Join date : 27/09/10
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum