The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Hvem er det?-Nefertari I_vote_lcapHvem er det?-Nefertari I_voting_barHvem er det?-Nefertari I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Hvem er det?-Nefertari I_vote_lcapHvem er det?-Nefertari I_voting_barHvem er det?-Nefertari I_vote_rcap 
Alma (1559)
Hvem er det?-Nefertari I_vote_lcapHvem er det?-Nefertari I_voting_barHvem er det?-Nefertari I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Hvem er det?-Nefertari I_vote_lcapHvem er det?-Nefertari I_voting_barHvem er det?-Nefertari I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Hvem er det?-Nefertari I_vote_lcapHvem er det?-Nefertari I_voting_barHvem er det?-Nefertari I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Hvem er det?-Nefertari I_vote_lcapHvem er det?-Nefertari I_voting_barHvem er det?-Nefertari I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Hvem er det?-Nefertari I_vote_lcapHvem er det?-Nefertari I_voting_barHvem er det?-Nefertari I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Hvem er det?-Nefertari I_vote_lcapHvem er det?-Nefertari I_voting_barHvem er det?-Nefertari I_vote_rcap 
amiana (903)
Hvem er det?-Nefertari I_vote_lcapHvem er det?-Nefertari I_voting_barHvem er det?-Nefertari I_vote_rcap 
Kayla (861)
Hvem er det?-Nefertari I_vote_lcapHvem er det?-Nefertari I_voting_barHvem er det?-Nefertari I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Hvem er det?-Nefertari I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Hvem er det?-Nefertari I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Hvem er det?-Nefertari I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Hvem er det?-Nefertari I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Hvem er det?-Nefertari I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Hvem er det?-Nefertari I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Hvem er det?-Nefertari I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Hvem er det?-Nefertari I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Hvem er det?-Nefertari I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Hvem er det?-Nefertari

2 deltagere

Go down

Hvem er det?-Nefertari Empty Hvem er det?-Nefertari

Indlæg  Katherine Lee Fre Apr 06, 2012 5:03 pm

Tid: omkring 18.30
Sted: gangene
Omgivelser: døre indtil alle mulige rum
Vejr: Kan ikke ses
årstid: Sommer
Påklædning: Stram kjole med 3.trins tegnet i siden, og sorte højhælede støvler.

Katy gik rundt på gangene for at få tiden til at gå. Solen var ved at gå ned, og hun kunne ikke sove. Hun gik rundt om et hjørne og stødte ind i en pige, hun ikke havde set før. "Hov" sagde hun. "Det må du altså virkelig undskylde, jeg så dig ikke" Hun kiggede virkelig undskyldene på pigen.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9320
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hvem er det?-Nefertari Empty Sv: Hvem er det?-Nefertari

Indlæg  Nefertari Lør Apr 07, 2012 2:34 pm

Påklædning: hendes skoleuniformen, høretelefoner rundt om halen og hendes mors halskæde.
Halskæden Hvem er det?-Nefertari 590
-----------------------------------------------------------------------------------------
Nefertari raste sig op, så hun så ned på pigen som var stødt ind i hende. Eller også var det Nefertari der var stødt ind i hendes, men i være fald var de stødt ind i hinanden. "Det skal du ikke undskylde for." Sagde Nefertari som rakte hende hånden så hun kunne hjæple hende på og stå. Hun så rundt efter hendes skateboard. Hvod er det?, tænkte hun for sig selv, hvorefter hun fik øje på det.


Sidst rettet af Nefertari Søn Apr 08, 2012 10:53 am, rettet 1 gang
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9565
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Hvem er det?-Nefertari Empty Sv: Hvem er det?-Nefertari

Indlæg  Katherine Lee Lør Apr 07, 2012 4:23 pm

Katy tog fat i hendes hånd og rejste sig. "mange tak" sagde hun og smilede. Hun så pige lede efter noget hvorefter hun fik øje på skateboardet. Hun tog det op og rakte pigen det. "Jeg har vist ikke mødt dig før" sagde hun og rakte hånden ud. "Jeg hedder Katy"
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9320
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hvem er det?-Nefertari Empty Sv: Hvem er det?-Nefertari

Indlæg  Nefertari Søn Apr 08, 2012 2:53 pm

Nefertari tog imod hendes skateboard, som pigen der hedder Katy rakte hende, hvorefter hun tog Katys underarm. "I lide måde. Jeg hedder Nefertari." Nefertari samlede din taske op fra gulvet, som var faldet ned fra hendes skulder, da hun fladet med på gulvet efter de var stødt ind i hinanden. Bogstavelig talt.
Hun vidste ikke om hun skulle sige noget mere, eller lad være, så hun valget bare at nikkede med hovedet.
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9565
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Hvem er det?-Nefertari Empty Sv: Hvem er det?-Nefertari

Indlæg  Katherine Lee Søn Apr 08, 2012 3:36 pm

Katy nikkede igen og smilede. "Er du ny?" spurgte hun stille. Det ville jo være mærkeligt hvis hun ikke var ny og Katy som havde gået der i næsten over 2 måneder (tror hun, hendes tidsfornemmelse var ikke så god) ikke havde stødt ind i hende før nu.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9320
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hvem er det?-Nefertari Empty Sv: Hvem er det?-Nefertari

Indlæg  Nefertari Søn Apr 08, 2012 3:52 pm

Nefertari rystede på hovedet. "Nej. Jeg gået i nogle måneder nu." Hun kiggede på hendes for at se hvad for et trin hun var på. Hun var på 3. trins kunne hun se. Måske havde de timer sammen. Hvis Nefertari havde været til et time, for det har hun ikke.
"Hvad med dig? Er er ny?" spurgte hun Katy.
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9565
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Hvem er det?-Nefertari Empty Sv: Hvem er det?-Nefertari

Indlæg  Katherine Lee Man Apr 09, 2012 4:30 am

"wow, utroligt vi ikke har mødt hinanden før så" sagde hun og grinede. "Jeg har også været her et par måneder" svarede hun Nefertari. "Hmm.. vi er endda samme trin kan jeg se. Det gør det lidt mere underligt for mig" grinede hun. "Hvilke timer har du valgt?" Spurgte hun hende.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9320
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hvem er det?-Nefertari Empty Sv: Hvem er det?-Nefertari

Indlæg  Nefertari Man Apr 23, 2012 7:56 am

"Fægtning, musik, drama, poesi, litteratur og vampyer og samfund. Og hvad med dig?" Spurgte hun hende. Nefertari så ned på sit ur, der er ca. 28 minutter til nogle at de første elvere vågnede, og 28 minutter til at hun skulle finde et sted hvor hun kunne gemme, til hele skole dagen, var over. "Men jeg har bare ikke været til ret mange timer."
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9565
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Hvem er det?-Nefertari Empty Sv: Hvem er det?-Nefertari

Indlæg  Katherine Lee Tirs Aug 14, 2012 1:16 pm

Katy smilede "Jeg valgte, musik, drama, fægtning og vampyr og samfund" Hun kiggede undrende på Nefertari. "Hvorfor ikke? Det er da vildt spændene" Sagde hun opmuntrende.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9320
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hvem er det?-Nefertari Empty Sv: Hvem er det?-Nefertari

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum