The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Nefertari Black Convalarium I_vote_lcapNefertari Black Convalarium I_voting_barNefertari Black Convalarium I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Nefertari Black Convalarium I_vote_lcapNefertari Black Convalarium I_voting_barNefertari Black Convalarium I_vote_rcap 
Alma (1559)
Nefertari Black Convalarium I_vote_lcapNefertari Black Convalarium I_voting_barNefertari Black Convalarium I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Nefertari Black Convalarium I_vote_lcapNefertari Black Convalarium I_voting_barNefertari Black Convalarium I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Nefertari Black Convalarium I_vote_lcapNefertari Black Convalarium I_voting_barNefertari Black Convalarium I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Nefertari Black Convalarium I_vote_lcapNefertari Black Convalarium I_voting_barNefertari Black Convalarium I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Nefertari Black Convalarium I_vote_lcapNefertari Black Convalarium I_voting_barNefertari Black Convalarium I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Nefertari Black Convalarium I_vote_lcapNefertari Black Convalarium I_voting_barNefertari Black Convalarium I_vote_rcap 
amiana (903)
Nefertari Black Convalarium I_vote_lcapNefertari Black Convalarium I_voting_barNefertari Black Convalarium I_vote_rcap 
Kayla (861)
Nefertari Black Convalarium I_vote_lcapNefertari Black Convalarium I_voting_barNefertari Black Convalarium I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Nefertari Black Convalarium I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Nefertari Black Convalarium I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Nefertari Black Convalarium I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Nefertari Black Convalarium I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Nefertari Black Convalarium I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Nefertari Black Convalarium I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Nefertari Black Convalarium I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Nefertari Black Convalarium I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Nefertari Black Convalarium I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Nefertari Black Convalarium

2 deltagere

Go down

Nefertari Black Convalarium Empty Nefertari Black Convalarium

Indlæg  Nefertari Tirs Apr 03, 2012 10:57 am

Navn _ Nefertari Black Convalarium.
Kælenavn _ Har aldrig haft noget.

Rank _ Yngling 5. trin

Seksuelle Orientering _ Hun er ikke til hankøn eller hunkøn...Men måske Heteroseksuel: En person tiltrukket af personer af modsatte køn, men er ikke sikker.
Status _ Single

Alder _ 17 år
Køn _ Pige, kvinde, hunkøn eller hvad det nu hedder
Øjnene _ Lilla og mørkegrøn rundt om pupilen. Øjne er lidt unormal store, men hun elsker det. Hendes øjnes form Runde øjne og hun har lange mørke øjenvipper som nogen vil mene at de er smukke, selv om hun ikke selv kan se det.
Højde _ Hun ved det ikke rigtig, men ca. 1,98 cm.
Vægt _ Slank og lidt for tynd vil nogen mene, og hun ikke hvad hendes vægt er, men ca. 70 kg sidst hun kiggede.
Udseende _ Hun har kort hår som er rød-orange med lidt brun i. Hun er ca.1,98 høj, og det kan godt skræmme de fleste drenge. Hendes vælgt er ca. på 70 kg, men meget slank ud. Hendes tøjstil skifter hun ud hurtigt ud med en anden stil, så man ved ikke om hun har en stil eller ej. Resten af hende er ret normal, hendes næse er, det man kalder en kleopatra næse og hendes øjne er lilla og med mørkegrøn rundt om pupilen. Øjne er lidt unormal store, men hun elsker det. Hendes øjnes form Runde øjne og hun har lange mørke øjenvipper som nogen vil mene at de er smukke, selv om hun ikke selv kan se det. Men selvom hun lyder pæn, var hendes mor smuk, så nogen gang kan hun ville sur på sig selv for de hun ikke ligner hendes mor en lille smule. Men hun ligner hendes mor meget og det er der for der er skat som der er sket. (Se Fortid/Baggrundshistorie)

Mærket _ Halvmåne og er ikke fyldt ud.
Bor _ Nattens Hus... Et sted i verden.

Hvordan Hun har det med andre personer _ Hun virker måske genert (men det er hun ikke), indelukket, kold og siger ikke ret meget i starten. Men hun er meget åben over for ander, hvis man end kan få hende til at smile og/eller le, og så kan man får alt at vide om hende.. Hvis man spørg hende, selvfølgelig. Hun er meget ærlig og hun har altid tid og overskud til sine venner og veninder, og hun vil altid hjælpe dem som vil har hjælpe af hende. Hun holde tæt med anders hemmelighed, selv dem hun ikke kan lide holde hun tæt med det hun ved, og hun går aldrig med sladder eller høre på det. Og så hun virker ret meget mærkelig og måske sjov, men kan også være alvorlig.
Personlighed _ Hun virke trist, genert, indelukket og hun siger ikke rigtig noget i starten når man møder hende. Men hun er åben, udadvent, sjov og positiv, men det ser man ikke tit. Hun har ikke svært ved at stole på ander og hvis de siger noget de ikke skal sige, er hun ret tit ligeglad med det. Hun er ligefrem og hun tør at sige sin mening over for ander og kan sige andet for store sammlinger. Og så er hun mærkelig og alvorlig.
Fortid/Baggrundshistorie _ Nefertaris barndom har været rigtigt godt, hendes forældre elskede hende, hendes søskende ser op til hendes, hun havde en masse gode venner og det gik godt i skolen. Hendes mor var en berømt Skuespillerinde og hendes far en rigtig sej advokat. Hendes mor satte kreativitet meget højt, så Nefertari lærte at spille på 3 musikinstrumenter, trommesæt, violin og bratsch. Og hendes far, satte Intelligens meget højt, så Nefertari læste mange bøger, og kom på en af landens bedste skole, så Nefertari er ikke hel dum. De første 10 var de bedste år i hendes liv, men efter ulykken hvor hends forældre døds på mystisk vis, skulle hun, og hendes søskende bo hos en mand, som var hel vild med hendes mor. Og Nefertari tror at det var mand det lavede ulykken, selvom det nok ikke helt var mening med at hendes mor skulle dø, sammen med hendes far. Men i ca. 5 år hvor hun og hendes søskende har boet sammen med manden, som hun kander ham, har det været et rent helvede for hendes. Alle synes at hun liger hendes mor hel vild meget, og det synes han også. Han har ikke voldtaget hende eller noget, men han snakker til hende som om hun var hendes mor, og han bliv meget vold, og kunne finde på at slå hende. Hun er ikke bange for ham, hun blev hos mand, fordi han truede med at voldtage dem alle 4, men mest hendes søskende (selv drenge). Så da hun blev mærket, var hun vild glad. Men hun er stadig bange for hendes søskende.

Forældrenes Navne _ Ingrid Black Convalarium og Orla Black Convalarium.
Mors Job _ Skuespillerinde, hun blev beundret af både vampyrer og mennesker.
Fars Job _ Advokat.
Søskende evnt _ Tre, en pige og to drenge. Nefertari er den ældste af dem, så kommer Lilje og Felix (de er tvillinger) som er 12, og til sidst Eliot som er 11.

Hvad kan hun lide _ At stå på skateboard, mørke, natten, blod, fægtning, spiller musik (mest trommesæt, violin), hendes forældre (som er døde), hendes søskende, skrive, læsning, se gyser, høre rock, punk, metal, klassisk musik, være ude i regnen, være i vandet og syning.
Hvad kan hun ikke lide _ Den mand hun har boet de sidste per år.

Mere kan komme.....Måske.


Sidst rettet af Nefertari Tors Jun 07, 2012 11:53 am, rettet i alt 2 gange
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9571
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Nefertari Black Convalarium Empty Sv: Nefertari Black Convalarium

Indlæg  Ciel Ons Jun 06, 2012 10:08 am

For det første ville en pige på næsten to meter og kun 50 kg ret sikkert være anoretisk. Jeg ville foreslå, at du ændrede det, men det er ikke noget krav.
For det andet står der, at de 10 første år var de bedste og så var hun 7 år ved manden. Derfor kan hun ikke være 17 på 4. trin, for så har du glemt året på 3. trin.
Jeg kan heller ikke helt forstå, hvorfor du kalder gudinderne Afrodite og Venus onde. Jeg regner med, at du tænker på karakterene i bøgerne, og det synes jeg, du skulle slette, men igen, er det ikke et krav.

Når alderen/trinet er i orden er dit skema godkendt.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11040
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Nefertari Black Convalarium Empty Sv: Nefertari Black Convalarium

Indlæg  Nefertari Tors Jun 07, 2012 11:53 am

Klart.

Jeg kan godt forstår, at du ikke kunne forstå det med Afrodite og Venus.
For det gør de fleste ikke.
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9571
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Nefertari Black Convalarium Empty Sv: Nefertari Black Convalarium

Indlæg  Ciel Tors Jun 07, 2012 4:27 pm

Dit skema er godkendt.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11040
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Nefertari Black Convalarium Empty Sv: Nefertari Black Convalarium

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum