The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_lcappoisi er kærlighedens sprog, siger man I_voting_barpoisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_rcap 
Rosa (1572)
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_lcappoisi er kærlighedens sprog, siger man I_voting_barpoisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_rcap 
Alma (1559)
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_lcappoisi er kærlighedens sprog, siger man I_voting_barpoisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_rcap 
Ciel (1525)
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_lcappoisi er kærlighedens sprog, siger man I_voting_barpoisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_rcap 
kattriona (1467)
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_lcappoisi er kærlighedens sprog, siger man I_voting_barpoisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_rcap 
Perceval (1358)
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_lcappoisi er kærlighedens sprog, siger man I_voting_barpoisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_lcappoisi er kærlighedens sprog, siger man I_voting_barpoisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_lcappoisi er kærlighedens sprog, siger man I_voting_barpoisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_rcap 
amiana (903)
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_lcappoisi er kærlighedens sprog, siger man I_voting_barpoisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_rcap 
Kayla (861)
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_lcappoisi er kærlighedens sprog, siger man I_voting_barpoisi er kærlighedens sprog, siger man I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
poisi er kærlighedens sprog, siger man I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


poisi er kærlighedens sprog, siger man

Go down

poisi er kærlighedens sprog, siger man Empty poisi er kærlighedens sprog, siger man

Indlæg  Kat Man Okt 31, 2011 1:30 pm

Sted: Klaseværelset til poisi
Område: ved et bord
Time: Nat og undervisning
Kat sad og kiggede på sit papir, og ventede på inspirationen skulle komme til hende, men det var ligesom om humøret ikke var til det. Hun kiggede hen på Niroka, som sad lige ved siden af hende. "Hvorfor er det, at når man endelig skal skrive poisi, så kan man ikke, men når man ikke skal så kan man? "
Kat
Kat
Yngling

Nye navn : Kat
Url Alder : 16
Antal indlæg : 98
Vampyr Erfaring : 9993
Respekt : 0
Skoleuniformen : skoene er et par højhælede, kort sort nederdel i strut, blå trøje og stribede stømpebukser. bærer en halskæde af grønne og safir blå sten, med hjertevedhæng :)
Join date : 24/10/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

poisi er kærlighedens sprog, siger man Empty Sv: poisi er kærlighedens sprog, siger man

Indlæg  Kat Fre Dec 02, 2011 2:15 pm

På en nymåneaften

Natten er ny,
månen er halv,
Jeg ser dig,
Jeg følger dig,
Hvor går du hen,
Du er min ven,
Mit liv,
Min sjæl,
Mit alt.
Kat
Kat
Yngling

Nye navn : Kat
Url Alder : 16
Antal indlæg : 98
Vampyr Erfaring : 9993
Respekt : 0
Skoleuniformen : skoene er et par højhælede, kort sort nederdel i strut, blå trøje og stribede stømpebukser. bærer en halskæde af grønne og safir blå sten, med hjertevedhæng :)
Join date : 24/10/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum