The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Clarissa McKey Campbell  I_vote_lcapClarissa McKey Campbell  I_voting_barClarissa McKey Campbell  I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Clarissa McKey Campbell  I_vote_lcapClarissa McKey Campbell  I_voting_barClarissa McKey Campbell  I_vote_rcap 
Alma (1559)
Clarissa McKey Campbell  I_vote_lcapClarissa McKey Campbell  I_voting_barClarissa McKey Campbell  I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Clarissa McKey Campbell  I_vote_lcapClarissa McKey Campbell  I_voting_barClarissa McKey Campbell  I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Clarissa McKey Campbell  I_vote_lcapClarissa McKey Campbell  I_voting_barClarissa McKey Campbell  I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Clarissa McKey Campbell  I_vote_lcapClarissa McKey Campbell  I_voting_barClarissa McKey Campbell  I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Clarissa McKey Campbell  I_vote_lcapClarissa McKey Campbell  I_voting_barClarissa McKey Campbell  I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Clarissa McKey Campbell  I_vote_lcapClarissa McKey Campbell  I_voting_barClarissa McKey Campbell  I_vote_rcap 
amiana (903)
Clarissa McKey Campbell  I_vote_lcapClarissa McKey Campbell  I_voting_barClarissa McKey Campbell  I_vote_rcap 
Kayla (861)
Clarissa McKey Campbell  I_vote_lcapClarissa McKey Campbell  I_voting_barClarissa McKey Campbell  I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Clarissa McKey Campbell  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Clarissa McKey Campbell  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Clarissa McKey Campbell  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Clarissa McKey Campbell  I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Clarissa McKey Campbell  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Clarissa McKey Campbell  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Clarissa McKey Campbell  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Clarissa McKey Campbell  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Clarissa McKey Campbell  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Clarissa McKey Campbell

2 deltagere

Go down

Clarissa McKey Campbell  Empty Clarissa McKey Campbell

Indlæg  Clarissa Ons Okt 26, 2011 5:43 pm

(vil gerne lige sige jeg ikke har været på RPG i Laaaaaaaang tid, så derfor kan det godt være jeg mangler noget, ellers bare ret mig tak :-) )

Navn : Clarissa Mckey Campbell

kælenavn : Clarissa

Alder : 17 snart 18

Rank : yngling

Seksuelle Orientering : bi

Status : single

Køn : Kvinde/Pige

Øjnene :
Clarissas øjne er brune, med en snert af grå i, brune øjne har hun hovedsaglig fordi Clarissas mors far var italiener.
Clarissas øjne er ikke desideret store, men heller ikke ligefrem små, hun klemmer tit øjnene sammen hvilket gør at de nogengange godt kan se mere aflange end store ud.

Højde :
1 meter og 71 cm.

Vægt :
55 derfor lidt undervægtig i forhold til højden.

Udseende (Inkl. tøj) :
Clarissa er som lidt undervægtig. Og derfor har hun ikke særlig mange former, i forhold til hvad en 17 årig enlig burde havde, hun har en utrolig fremtrædende knoglestruktur, fx. hendes kraveben som er meget synelige.
Hun er meget bleg, og det har hun faktisk været hele sit liv, hendes hud har aldrig rigtig været modtagelig overfor solen.
Hun har langt sort hår, som er blevet farvet igennem tiden, selvom det er rimelig slidt, er det stadig meget fyldigt. Det går hende til ca. hoftehøjde.
Hun har ikke ændret på meget i sin uniform, dog dækker hun så meget til som hun kan, og derfor går hun tit i kravetrøje ( kun i sort) for at dække sin tatovering på kravebenet.


Mærket (Er man en vampyr yngling er mærket IKKE fyldt ud og det er heller ikke så stort som en voksens) :
Clarissas mærke er meget nyt

Bor : på skolen. (nattens hus)

Hvordan Han/hun har det med andre personer :
puha, utrolig dårligt, Clarissa har altid lært at gå igennem livet med parraderne oppe, og hun er derfor utrolig spydig, og hun søger tit slåskampe, eller disskutioner. Hun har klaret det meste af sit liv ved at stjæle, eller slå fra sig. blandt andet igennem kriminalitet, der kan man sagtens mærke på hende. Hun er bestemt ikke nem at omgås..

Personlighed :
jamen enlig er Clarissa en sød pige, der har haft for mange nederlag igennem livet, det er ikke hendes egen skyld. Derfor gemmer der osse en følsom og sød pige som hellere ville sidde og snakke pænt med folk. Men det er for det meste ikke det førstehåndsintryk hun giver af sig selv. Specielt ikke hvis hun er bange, så er der ingen der skal snakke med hende.
Derfor er Clarissa også storeryger, hun ryger mest for at holde tenpramamtet tilbage.
Clarissa kan godt smile, og stole på folk, det sker sjældent, men nogengange kan hun dog give folk en chance. Men som sagt så bruger hun tit det motto: "slå først, spørg senere"

Fortid/Baggrundshistorie :
Clarissa havde en utrolig hård barndom, hun voksede op i en lille landsby tæt på en storby. Hun havde ikke særlig mange venner, pga. hendes attitude. hun voksede faktisk op som en meget normal pige, hendes far arbejde meget, og moren arbejde kun på deltid.
En dag skete det at faren blev fyret fra jobbet, og blev hjemmegående, hvilket gik hen og vendte til at han gik hen begyndte at drikke rigtig meget, moren så bort fra det. Men hvergang faderen ikke kunne styre sin brænderet gik det ud over Clarissa, og hun blev misbrugt i en meget tidlig alder af 6 år. da hun blev gammel nok til at selv sige fra, gik det hen til mishandling og vold imellem hende og faren. Clarissa flygtede og røg ud på gaden hvor hun måtte klare sig med mad fra skraldespandene. Hun blev nogengange brugt som inkasso for nogen forskellige mennesker.


Forældrenes Navne : Henry Mckey , Linset Campbell

Mors Job : uvidende

Fars Job : hjemmegående dranker

Søskene evnt. : nej


Hvad kan han/hun lide :
at have kontrollen, folk der er mystiske fx. hvis hun ser en dreng eller en pige der finder hendes interesse. , smøger, når folk er bange for hende.

Hvad kan han/hun ikke lide :
mennesker i det heletaget, nåle, at føle sig hjælpeløs, voksne - hun hader folk der har retten til at bestemme over hende, specielt når hun ved at hun skal rette sig efter reglerne. , Eller hvis hun bliver påmindet om sin fortid.

Clarissa McKey Campbell  91knbl


Clarissa
Yngling

Nye navn : McKey
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1
Vampyr Erfaring : 9177
Respekt : 0
Join date : 26/10/11

Tilbage til toppen Go down

Clarissa McKey Campbell  Empty Sv: Clarissa McKey Campbell

Indlæg  Ciel Tors Nov 24, 2011 2:41 am

Dit skema er godkendt.
Velkommen til Nattens Hus.
Vær velsignet.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11070
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum