The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Tesssie xD I_vote_lcapTesssie xD I_voting_barTesssie xD I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Tesssie xD I_vote_lcapTesssie xD I_voting_barTesssie xD I_vote_rcap 
Alma (1559)
Tesssie xD I_vote_lcapTesssie xD I_voting_barTesssie xD I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Tesssie xD I_vote_lcapTesssie xD I_voting_barTesssie xD I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Tesssie xD I_vote_lcapTesssie xD I_voting_barTesssie xD I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Tesssie xD I_vote_lcapTesssie xD I_voting_barTesssie xD I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Tesssie xD I_vote_lcapTesssie xD I_voting_barTesssie xD I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Tesssie xD I_vote_lcapTesssie xD I_voting_barTesssie xD I_vote_rcap 
amiana (903)
Tesssie xD I_vote_lcapTesssie xD I_voting_barTesssie xD I_vote_rcap 
Kayla (861)
Tesssie xD I_vote_lcapTesssie xD I_voting_barTesssie xD I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Tesssie xD I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Tesssie xD I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Tesssie xD I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Tesssie xD I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Tesssie xD I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Tesssie xD I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Tesssie xD I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Tesssie xD I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Tesssie xD I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Tesssie xD

2 deltagere

Go down

Tesssie xD Empty Tesssie xD

Indlæg  Matthew Lør Sep 17, 2011 7:47 am

T: Morgen for dem
S: Spisesalen
O: Andre elever
V: Koldt og trist.

Matthew sad alene ved et af bordene i spisesalen, han havde næsten lige været oppe og tage noget mad. Han havde dog ikke den store lyst til nogen at spise lige nu, men han blev nød til det, ellers ville han bare hurtigt blive sulten. Det var dog en lørdag, så de skulle ikke havde timer. Men stadig, han skulle bare ha lidt at spise lige meget hvad. Han kiggede lidt ned på der brød som lå foran ham, han vidste ikke helt om han ville kunne få det ned. Han sukkede stille og rystede på hovedet over sig selv. Han tog sit glas med mælk op og kiggede lidt på det. Han drak dog lidt af det, han vidste ikke helt hvad der var galt. Han havde mistet lysten til at spise helt lige nu, normalt plejede han godt at spise en smule. Han sukkede stille med et stille smil hen over læberne.
Matthew
Matthew
Yngling

Nye navn : Matthew Will Johnson
Url Alder : 17 år :3
Antal indlæg : 726
Vampyr Erfaring : 10210
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort trøje, sammen med et par sort busker med nogle kæder på. Sammen med nogle sort handsker med noget rød ting på. Sort All Stars.
Join date : 13/06/11
Geografisk sted : London :3

Tilbage til toppen Go down

Tesssie xD Empty Sv: Tesssie xD

Indlæg  Tessie Lør Sep 17, 2011 7:56 am

Tess så sig om inde i spisesalen. HUn stod med sind mad. Allebordene så ud til at være optagede. Hun så lidt ned i jorden, da følelsen af ensomhed igen flyttede ind i hende. Hun havde haft det sådan et års tid nu. Der var ikke rigtigt noget at gøre ved det. Hun så op igen og fik tilfældigt øje på et bord hvor det kun sad en. Det var en dreng, og så lidt yngre ud end hende. Hun gik lidt langsomt derhen og stilte sig ved bordet. "Må jeg sidde her?" spurgte hun venligt og smilte lidt til ham. Det var trods alt ikke ham der var skyld i hendes dårlige humør. Hun så lidt undersøgende på ham, intet anklagende, hun viller bare finde ud af hvad han var for en.

//krea svigt.. xD
Tessie
Tessie
Yngling

Nye navn : Tessie McBride
Url Alder : 17½
Antal indlæg : 92
Vampyr Erfaring : 10113
Respekt : 0
Skoleuniformen : hun har sorte leggins på. Hendes sko er sorte Kawasaki, og hendes nederdel er en sort lille sag, men den er anstændig. Hun har en t-shirt på, lavet af sort og blødt stof, med ærmer der minder lidt om puf-ærmer. Hun har en sjælevarmer på med 6. trins mærke
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Tesssie xD Empty Sv: Tesssie xD

Indlæg  Matthew Lør Sep 17, 2011 8:06 am

Matthew lagde ikke så meget mærke til at der kom en pige over til ham, han bemærkede hende ikke før hun spurgte om noget. Han kiggede forvirret op, og mødte kort hendes blik. Han smilte venlig, før det gik op for ham at han skulle svarer på noget. ”Nårh ja, selvfølgelig,” sagde han hurtigt, og var lige ved at falde over nogle af ordene. Han sukkede stille over det. Han rykkede lidt på sin mad så hun godt kunne være der. Han tænkte lidt over hvorfor han havde det på den måde, måske var det på grund af vejret?

//Sorry, min kreav er dø -.-
Matthew
Matthew
Yngling

Nye navn : Matthew Will Johnson
Url Alder : 17 år :3
Antal indlæg : 726
Vampyr Erfaring : 10210
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort trøje, sammen med et par sort busker med nogle kæder på. Sammen med nogle sort handsker med noget rød ting på. Sort All Stars.
Join date : 13/06/11
Geografisk sted : London :3

Tilbage til toppen Go down

Tesssie xD Empty Sv: Tesssie xD

Indlæg  Tessie Lør Sep 17, 2011 8:14 am

Tess så på ham og smilte. Hun holdte et lille grin tilbage over hans lidt klosede svar. Hun satte sig ved ham og kunne godt mærke der var et eller andet. "Hvad er der?" spurgte hun blidt og begyndte at spise. Hun var en smule sulten, men ikke meget. Han virkede rar, og som sig selv. Ikke en af de latterlige fyre der ville score alle og alt. Men selvfølgelig var det kun hendes første hånds indtryk. Det kunne sagtens nå at ændre sig. Hun lagde sit ene ben over det andet under bordet, for at sidde bedre. Hun vendte med front mod ham, da det trods alt var ham hun snakkede med, og andet ville være uhøfligt.

//samme her xD
Tessie
Tessie
Yngling

Nye navn : Tessie McBride
Url Alder : 17½
Antal indlæg : 92
Vampyr Erfaring : 10113
Respekt : 0
Skoleuniformen : hun har sorte leggins på. Hendes sko er sorte Kawasaki, og hendes nederdel er en sort lille sag, men den er anstændig. Hun har en t-shirt på, lavet af sort og blødt stof, med ærmer der minder lidt om puf-ærmer. Hun har en sjælevarmer på med 6. trins mærke
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Tesssie xD Empty Sv: Tesssie xD

Indlæg  Matthew Lør Sep 17, 2011 8:21 am

Matthew kiggede ned på sin mad, han virkede ikke særlig snaksaglig lige nu. Selvom at han ikke ville ha noget i mod at snakke med nogen, han sukkede inden i sig selv. Han vidste ikke helt hvad der var galt, men han mistænkte vejret for at være skyld i at han var nede. Han kiggede op på hende igen, da hun spurgte om noget. Han tænkte sig lidt om, han vidste nemlig ikke helt hvad han skulle svar. Han fik et stille smil hen over læberne. ”Ehm… Ikke noget. Nårh ja, jeg er Matthew,” sagde han smilende og rakte hende hånd med et venlig smil. Han følte at han havde været en smule uhøflig indtil videre.
Matthew
Matthew
Yngling

Nye navn : Matthew Will Johnson
Url Alder : 17 år :3
Antal indlæg : 726
Vampyr Erfaring : 10210
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort trøje, sammen med et par sort busker med nogle kæder på. Sammen med nogle sort handsker med noget rød ting på. Sort All Stars.
Join date : 13/06/11
Geografisk sted : London :3

Tilbage til toppen Go down

Tesssie xD Empty Sv: Tesssie xD

Indlæg  Tessie Lør Sep 17, 2011 8:26 am

Tess så på ham mens hun spiste. Hans dårlig humør var meget tydeligt, og hun tænkte over, om det måske var hendes skyld. At hun havde ødelagt det med sin tilstedeværelse. Hun sank maden efter den tanke, og overvejede, om hun bare skulle finde et andet sted. Hun ville ikke være til besvær. Hun smilte til ham da han svarede og tog hans hånd. "Tessie" svarede hun som presentation. HUn tog sin hånd til sig igen, og havde flere spørgsmål at stille ham, men hun holdte det i sig. Hun ville ikke gøre ham i dårligere humør, hvis det nu var hendes skyld. Hun så ned i sin mad og spiste uden appetit videre.
Tessie
Tessie
Yngling

Nye navn : Tessie McBride
Url Alder : 17½
Antal indlæg : 92
Vampyr Erfaring : 10113
Respekt : 0
Skoleuniformen : hun har sorte leggins på. Hendes sko er sorte Kawasaki, og hendes nederdel er en sort lille sag, men den er anstændig. Hun har en t-shirt på, lavet af sort og blødt stof, med ærmer der minder lidt om puf-ærmer. Hun har en sjælevarmer på med 6. trins mærke
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Tesssie xD Empty Sv: Tesssie xD

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum