The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_lcapSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_voting_barSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_lcapSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_voting_barSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_rcap 
Alma (1559)
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_lcapSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_voting_barSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_lcapSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_voting_barSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_lcapSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_voting_barSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_lcapSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_voting_barSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_lcapSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_voting_barSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_lcapSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_voting_barSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_rcap 
amiana (903)
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_lcapSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_voting_barSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_rcap 
Kayla (861)
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_lcapSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_voting_barSpørgsmål og svar.. [Bonnie] I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Spørgsmål og svar.. [Bonnie] I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Spørgsmål og svar.. [Bonnie]

2 deltagere

Go down

Spørgsmål og svar.. [Bonnie] Empty Spørgsmål og svar.. [Bonnie]

Indlæg  Rafael Tors Sep 15, 2011 8:42 am

S: Ude foran templet
T: nogle timer før solopgang
O: få ynglinge, langt væk
V: overskyet


Rafael sad ude foran templet og så på bygningen. Han havde en masse spørgsmål, men ikke nogen der rigtigt kunne svare ham. Han var ikke typen der tiltrak nye venner. Det gjorde det hele svært for ham. Han havde ingen venner, værelseskammerat, eller bekendte. Han havde kun sin kusine. Men han havde ikke mødt hende endnu. Eller måske havde han, han kunne bare ikke genkende hende. Hun var trods alt blevet vampyr, og det var flere år siden han havde set hende. fem års tid cirka. Hun kunne nok heller ikke genkende ham. Det gjorde ham lidt trist. Han slog sit blik ned i jorden og sukkede. Han ånde kunne svagt ses i mørket. Han frøs selvfølgelig ikke. Han lukkede øjnene og sad bare stille mens han lyttede. Han lyttede til alle lydene. Vinden, de andre ynglinge, kattene. Det hele på en gang. Han lignede en der sov. Bortset fra han sad op, kunne man godt tro det. Han sad med et strakt ben, og et bøjet. Han havde normale mørke bukser, og en helt normal sort skjorte på. Han sukkede kort, og lyttede videre.

//ingen krea, sorry Bonnie x3
Rafael
Rafael
Yngling

Nye navn : Rafael Charles McBride
Url Alder : 16
Antal indlæg : 10
Vampyr Erfaring : 9259
Respekt : 0
Skoleuniformen : Et par normale mørke jeans. Har altid mine lidt slidte sorte converse all stars på. En sort skjorte med mit trin-mærke.
Join date : 13/09/11
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Spørgsmål og svar.. [Bonnie] Empty Sv: Spørgsmål og svar.. [Bonnie]

Indlæg  Kristen Tors Sep 15, 2011 10:22 am

Bonnie hoppede lidt rundt udenfor, hun havde ikke rigtigt noget at give sig til, hun veltede rundt og landede på benene igen, men veltede så. Det gav hende et kort grineflip, hun kunne ikke helt se hvorfor, men det skete altså. Hun satte sig op igen med et trygt suk, selvom hun ikke var trist. Hun så lidt rundt, der var ikke så mange omkring, hun fik øje på en dreng og lagde hovedet lidt på skrå. Han sad bare helt stille, det forvirrede hende lidt. Var det ikke normalt dem der gik og skubbede til hinanden? Hun bed sig lidt i læben og rejste sig op. Hun børstede lidt jord af sin røv og gik hen mod ham. "Heys?" sagde hun lidt tøvede da hun nærmede sig. Hun kørte en hånd gennem sit hår og smilede skævt til ham. "Hvad laver du?" spurgte hun stille og lod sin tunge gide kort over sine læber. Hun kunne godt regne ud at han ikke sov, det kunne han jo godt have gjort men, helt ærligt, hvem sov såden? Hun kendte i hvertfal ikke nogen, der gjorde det. Hun stod lidt tavs og betragtede ham, mens hun lod sit blik glide over ham.

//Det er helt okay xD
Kristen
Kristen
Yngling

Nye navn : Kristen Lita Diggory.
Url Alder : 16 år.
Antal indlæg : 76
Vampyr Erfaring : 10121
Respekt : 0
Skoleuniformen : Mørke jeans med en rød skjorte.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus.

Tilbage til toppen Go down

Spørgsmål og svar.. [Bonnie] Empty Sv: Spørgsmål og svar.. [Bonnie]

Indlæg  Rafael Tors Sep 15, 2011 10:31 am

Rafael sad sådan lidt. Han hørte nogen hilse, men regnede ikke med det var til ham. Han kendte jo ingen. Da stemmen nærmede sig så han alligevel op. Han så på den mørkhårede pige og smilte en smule til hende. "Jeg.. slår tiden ihjel" svarede han tøvende. Det var det han lavede. Han vidste ikke hvad han skulle lave når han ikke lavede lektier eller spiste. Han satte sig lidt anderledes så hun kunne sidde har, hvis hun ville. "Hvad med dig?" spurgte han. Hun måtte kede dig meget hvis hun snakkede til ham. Ingen snakkede af fri vilje til ham. Det var som om han var farlig. Eller også var de andre generte. Det var han selv, så han forventede ikke de andre selv tof kontakt.
Rafael
Rafael
Yngling

Nye navn : Rafael Charles McBride
Url Alder : 16
Antal indlæg : 10
Vampyr Erfaring : 9259
Respekt : 0
Skoleuniformen : Et par normale mørke jeans. Har altid mine lidt slidte sorte converse all stars på. En sort skjorte med mit trin-mærke.
Join date : 13/09/11
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Spørgsmål og svar.. [Bonnie] Empty Sv: Spørgsmål og svar.. [Bonnie]

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum