The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Do you think you can handle me? I_vote_lcapDo you think you can handle me? I_voting_barDo you think you can handle me? I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Do you think you can handle me? I_vote_lcapDo you think you can handle me? I_voting_barDo you think you can handle me? I_vote_rcap 
Alma (1559)
Do you think you can handle me? I_vote_lcapDo you think you can handle me? I_voting_barDo you think you can handle me? I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Do you think you can handle me? I_vote_lcapDo you think you can handle me? I_voting_barDo you think you can handle me? I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Do you think you can handle me? I_vote_lcapDo you think you can handle me? I_voting_barDo you think you can handle me? I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Do you think you can handle me? I_vote_lcapDo you think you can handle me? I_voting_barDo you think you can handle me? I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Do you think you can handle me? I_vote_lcapDo you think you can handle me? I_voting_barDo you think you can handle me? I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Do you think you can handle me? I_vote_lcapDo you think you can handle me? I_voting_barDo you think you can handle me? I_vote_rcap 
amiana (903)
Do you think you can handle me? I_vote_lcapDo you think you can handle me? I_voting_barDo you think you can handle me? I_vote_rcap 
Kayla (861)
Do you think you can handle me? I_vote_lcapDo you think you can handle me? I_voting_barDo you think you can handle me? I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Do you think you can handle me? I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Do you think you can handle me? I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Do you think you can handle me? I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Do you think you can handle me? I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Do you think you can handle me? I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Do you think you can handle me? I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Do you think you can handle me? I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Do you think you can handle me? I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Do you think you can handle me? I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Do you think you can handle me?

2 deltagere

Go down

Do you think you can handle me? Empty Do you think you can handle me?

Indlæg  Doug Ons Sep 07, 2011 1:00 pm

Doug kiggede rundt, fægtesalen var tom, udstyret stod frit op ad væggen og lokkede ham hen til sig, alligevel stod han tøvende og vippede frem og tilbage mellem det og udgangen.
Skulle han virkligt fægte NU!?
Hans fødder gjorde udvalget og han greb fat om en af de sværd agtige timgester som ahn endnu ikke kunne huske det præcise navn på.
han svingede den lidt frit i luften før han kiggede sig over skulderen for at sikkre sig at der ikke var nogen der kiggede på ham-det virkede til at han var alene..lige nu.
Doug
Doug
Yngling

Nye navn : Doug Conner
Url Alder : 16
Antal indlæg : 2
Vampyr Erfaring : 9288
Respekt : 0
Skoleuniformen : Uniformen er et par sorte tæt siddene bukser og en hvid T-shirt hvor der ude over en en sort vest med hans mærke på
Join date : 11/08/11

Tilbage til toppen Go down

Do you think you can handle me? Empty Sv: Do you think you can handle me?

Indlæg  amiana Ons Sep 07, 2011 1:10 pm

Amiana kom ind i fægtesalen. Egentlig vidste hun ikke helt hvorfor men hun ønskede vel at finde barius derinde. Hun standsede og så rundt. Barius var ikke at finde men hun fik øje på en anden dreng hun ikke havde mødt før. "hej du har vel ikke set en sorthårede dreng med røde øjne" spurgte hun med sin italienske accent. Hun smilede lidt da hun så ham stå og slå lidt i vejret med en lanse eller hvad det nu hed.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10343
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum