The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Karakterskema: Elizabet Nowren I_vote_lcapKarakterskema: Elizabet Nowren I_voting_barKarakterskema: Elizabet Nowren I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Karakterskema: Elizabet Nowren I_vote_lcapKarakterskema: Elizabet Nowren I_voting_barKarakterskema: Elizabet Nowren I_vote_rcap 
Alma (1559)
Karakterskema: Elizabet Nowren I_vote_lcapKarakterskema: Elizabet Nowren I_voting_barKarakterskema: Elizabet Nowren I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Karakterskema: Elizabet Nowren I_vote_lcapKarakterskema: Elizabet Nowren I_voting_barKarakterskema: Elizabet Nowren I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Karakterskema: Elizabet Nowren I_vote_lcapKarakterskema: Elizabet Nowren I_voting_barKarakterskema: Elizabet Nowren I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Karakterskema: Elizabet Nowren I_vote_lcapKarakterskema: Elizabet Nowren I_voting_barKarakterskema: Elizabet Nowren I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Karakterskema: Elizabet Nowren I_vote_lcapKarakterskema: Elizabet Nowren I_voting_barKarakterskema: Elizabet Nowren I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Karakterskema: Elizabet Nowren I_vote_lcapKarakterskema: Elizabet Nowren I_voting_barKarakterskema: Elizabet Nowren I_vote_rcap 
amiana (903)
Karakterskema: Elizabet Nowren I_vote_lcapKarakterskema: Elizabet Nowren I_voting_barKarakterskema: Elizabet Nowren I_vote_rcap 
Kayla (861)
Karakterskema: Elizabet Nowren I_vote_lcapKarakterskema: Elizabet Nowren I_voting_barKarakterskema: Elizabet Nowren I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Karakterskema: Elizabet Nowren I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Karakterskema: Elizabet Nowren I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Karakterskema: Elizabet Nowren I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Karakterskema: Elizabet Nowren I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Karakterskema: Elizabet Nowren I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Karakterskema: Elizabet Nowren I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Karakterskema: Elizabet Nowren I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Karakterskema: Elizabet Nowren I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Karakterskema: Elizabet Nowren I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Karakterskema: Elizabet Nowren

2 deltagere

Go down

Karakterskema: Elizabet Nowren Empty Karakterskema: Elizabet Nowren

Indlæg  Elizabet Lør Jul 30, 2011 11:18 am

Navn : Elizabet Nowren

kælenavn : Eliza, Beth

Alder : 16 år

Rank : 3. trins elev/yngling.

Seksuelle Orientering : hun har indtilvidere kun haft kærester med det mandlige køn. Så hun ser sig selv som heteroseksuel

Status : hun er singel

Køn : pige/kvinde

Øjnene : store orientalske (mandelformede) øjne, med tykke, forførende øjenvipper. Selve øjnene er dybe og brune, med et strejf af guld

Højde : hun er 171 cm høj.

Vægt : hun vejer 61 kg.

Udseende (Inkl. tøj) : hendes hår går hende til midten af ryggen, og er let bølget. Hun går somregel i sportstøj, som er let at bevæge sig i. Hun har dog en tendens til at gå med arketypetøj. (som punk, emo, rock, scene osv.)


Mærket: en halvmåne midt i panden, med sort omrids. Ikke udfyldt da hun kun er på 3. trin.

Bor : på skolen. Hun boede på børnehjem inden hun blev mærket.

Hvordan Han/hun har det med andre personer : hun er sky af natur. Hun fravælger somregel andres selvskab frem for en god bog, eller en lang spadsertur.

Personlighed : Elizabet er sociopat. Hun har svært ved at sætte sig ind i en situation, og hvordan den påvirker andre. Hun taler direkte fra leveren, uden omtanke, og uden at tænke på om det kan såre andre. Hun bliver let angressiv, og hård. Det er svært at forstå hende, og komme ind på livet af hende. Hun vælger som sagt at være for sig selv, medmindre der er tvang til samvær.

Fortid/Baggrundshistorie : hun har boet hele sit menneskelige liv på Statehill Børnehjem. Hun har flere gange været hos plejefamilier, men er altid blevet sendt tilbage. Hun blev mærket mens hun sov, og kom to dage efter til Nattens Hus.

Forældrenes Navne : Emily Nowren og Thomas McBride (begge døde)

Mors Job : hun er død

Fars Job : han er død

Søskene evnt. : ingen søskende

Hvad kan han/hun lide : hun elsker en god bog, eller en rask løbetur. At være fysisk aktivt eller bruge sin logiske sans til at løse problemer er noget af det bedste hun ved.

Hvad kan han/hun ikke lide : at være i sociale grupper. Hun kan ikke holde ud at være sammen med mennesker.


Sidst rettet af Elizabet Tirs Jan 17, 2012 10:49 pm, rettet 1 gang
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11102
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Karakterskema: Elizabet Nowren Empty Sv: Karakterskema: Elizabet Nowren

Indlæg  Maybell Tirs Aug 09, 2011 12:44 pm

Vi mødes i glæde, Nemesis. - Velkommen til siden. Jeg håber du vil nyde dit ophold her!
Dit skema er godkendt. (:
Maybell
Maybell
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Maybell Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 46
Vampyr Erfaring : 9500
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hvis du ser mig rende rundt i gangene, ser du mig typisk iført min skoleuniform. Lårkort nederdel, en sort bluse med V udskæring og sorte højhælede sko. Af tilbehør bærer jeg runde sølvøreringe og et læderarmbånd. På mit venstre bryst finder du 4.trins emblemet.
Join date : 29/05/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum