The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
En bøn til Nyx I_vote_lcapEn bøn til Nyx I_voting_barEn bøn til Nyx I_vote_rcap 
Rosa (1572)
En bøn til Nyx I_vote_lcapEn bøn til Nyx I_voting_barEn bøn til Nyx I_vote_rcap 
Alma (1559)
En bøn til Nyx I_vote_lcapEn bøn til Nyx I_voting_barEn bøn til Nyx I_vote_rcap 
Ciel (1525)
En bøn til Nyx I_vote_lcapEn bøn til Nyx I_voting_barEn bøn til Nyx I_vote_rcap 
kattriona (1467)
En bøn til Nyx I_vote_lcapEn bøn til Nyx I_voting_barEn bøn til Nyx I_vote_rcap 
Perceval (1358)
En bøn til Nyx I_vote_lcapEn bøn til Nyx I_voting_barEn bøn til Nyx I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
En bøn til Nyx I_vote_lcapEn bøn til Nyx I_voting_barEn bøn til Nyx I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
En bøn til Nyx I_vote_lcapEn bøn til Nyx I_voting_barEn bøn til Nyx I_vote_rcap 
amiana (903)
En bøn til Nyx I_vote_lcapEn bøn til Nyx I_voting_barEn bøn til Nyx I_vote_rcap 
Kayla (861)
En bøn til Nyx I_vote_lcapEn bøn til Nyx I_voting_barEn bøn til Nyx I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
En bøn til Nyx I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
En bøn til Nyx I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
En bøn til Nyx I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
En bøn til Nyx I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
En bøn til Nyx I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
En bøn til Nyx I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
En bøn til Nyx I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
En bøn til Nyx I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
En bøn til Nyx I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


En bøn til Nyx

2 deltagere

Go down

En bøn til Nyx Empty En bøn til Nyx

Indlæg  Kat Søn Mar 13, 2011 4:10 pm

Sted: udenfor templet
Vejr: Stille aften, næsten fuldmåne
Tidspunkt: aften

Kat stod og kiggede på statuen foran Nyx'tempel, den var utrolig smuk, hun stod og faldt helt i staver over den, den skinnede helt i måne lysets blege skær. Kat trængte til at stå og slappe af og indtage alt den energi Nyx sendte hende.
Det betød meget for Kat's styrke, at være omgivet af Nyx energi, det gjorde hende glad. Kat havde en god periode, med både venner og hendes studie. Hun ville bare ønske der også var en som ville dele hendes glæde med hende, det savnede hun..

Kat
Kat
Yngling

Nye navn : Kat
Url Alder : 16
Antal indlæg : 98
Vampyr Erfaring : 10001
Respekt : 0
Skoleuniformen : skoene er et par højhælede, kort sort nederdel i strut, blå trøje og stribede stømpebukser. bærer en halskæde af grønne og safir blå sten, med hjertevedhæng :)
Join date : 24/10/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

En bøn til Nyx Empty Sv: En bøn til Nyx

Indlæg  Alma Man Mar 14, 2011 2:49 am

Alma var på vej over til Nyx'tempel, hun havde aldirg rigtig haft tid til at se det, det var vildt smukt, især statuen af Nyx! Hun kunne mærke Nyx' energi, det var en dejlig følelse.
Hun fik øje på en pige, der så ud som at være på 4.Trin. Hun stod osse og beundrede statuen af Nyx, Alma gik stille over til hende, "Hej", Sagde hun genert.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11480
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

En bøn til Nyx Empty Sv: En bøn til Nyx

Indlæg  Kat Ons Mar 16, 2011 2:25 pm

Kat så langsomt hen imod stemmen der havde fanget hende.
"Godaften" sagde Kat langsomt, "Er du okay?", Kat viste ikke hvorfor pigen var kommet derhen, hun havde ikke lagt mærke til hende før.
Kat's hår hang langt ned ved hendes ansigt, og varmede hendes kinder. Hun kiggede op på pigen, og smilede lidt.
Kat
Kat
Yngling

Nye navn : Kat
Url Alder : 16
Antal indlæg : 98
Vampyr Erfaring : 10001
Respekt : 0
Skoleuniformen : skoene er et par højhælede, kort sort nederdel i strut, blå trøje og stribede stømpebukser. bærer en halskæde af grønne og safir blå sten, med hjertevedhæng :)
Join date : 24/10/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

En bøn til Nyx Empty Sv: En bøn til Nyx

Indlæg  Alma Fre Mar 18, 2011 2:26 am

"Jah.." Sagde Alma, "Jeg har det fint..", Hun smilte en smule trist.
"Og hvad med dig?", Hun kiggede på den anden pige, "Og jeg hedder forøvrigt Alma", Hun rakte hånden frem, og smilte genert.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11480
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

En bøn til Nyx Empty Sv: En bøn til Nyx

Indlæg  Kat Fre Mar 18, 2011 3:45 pm

"Jeg hedder Kat," svarede hun med et lille smil, hun gav Alma hånden, "Det var godt, jo tak jeg har det også godt", Kat kiggede igen på Nyx' statue, " og sagde "Den er smuk synes du ikke?, sådan helt overnatulig, og alligevel så levende".. Kat så tilbage på pigen..
Hun så på Almas trøjemærke, hun var ny her. "Har du det godt her på stedet?, det kan være lidt skræmmende i starten, men du vender dig til det."
Kat
Kat
Yngling

Nye navn : Kat
Url Alder : 16
Antal indlæg : 98
Vampyr Erfaring : 10001
Respekt : 0
Skoleuniformen : skoene er et par højhælede, kort sort nederdel i strut, blå trøje og stribede stømpebukser. bærer en halskæde af grønne og safir blå sten, med hjertevedhæng :)
Join date : 24/10/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

En bøn til Nyx Empty Sv: En bøn til Nyx

Indlæg  Alma Lør Mar 19, 2011 1:55 am

"Jah...", Sagde Alma med et lille smil, "Den er helt vildt overnaturlig smuk", Hun kiggede på Kat, "Og jeg har det virkelig godt her, det er noget af det bedste der nogensinde er sket for mig", Hun smilte stort til Kat.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11480
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

En bøn til Nyx Empty Sv: En bøn til Nyx

Indlæg  Kat Man Jul 18, 2011 4:33 pm

Kat kiggede på Alma, hun virkede til at være en sød og glad pige. " Det lyder godt, at du er faldet til her. Det er rart når folk ikke bliver skræmt af det". "Jeg var selv lidt bekymret for stedet i starten, men har fundet min styrke ved Nyx og hendes kræfter til at vise os hvem vi er."
"Hvordan har din familie med, at du er her?" Kat så nysgerrigt, men med et smil på læben til Alma. Smile
Kat
Kat
Yngling

Nye navn : Kat
Url Alder : 16
Antal indlæg : 98
Vampyr Erfaring : 10001
Respekt : 0
Skoleuniformen : skoene er et par højhælede, kort sort nederdel i strut, blå trøje og stribede stømpebukser. bærer en halskæde af grønne og safir blå sten, med hjertevedhæng :)
Join date : 24/10/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

En bøn til Nyx Empty Sv: En bøn til Nyx

Indlæg  Alma Tors Sep 15, 2011 10:53 am

Alma så på Kat og smilede lidt skævt til hende. "Ikke her, jeg ønskede det her faktisk" Sagde hun og grinede lidt med røde kinder.
"Min familie? De har det okay med det" Sagde hun og smilede lidt genert til hende. "Min mor er bare ret bange for Vampyrer, men hun ved at jeg selv ønskede det her.." Hun smilede lidt og så på Nyx's statue igen. "Hvad med din familie, Kat?" Spurgte hun og så på hende igen. "Hvad synes de om det?"

//Du må virkelig undskylde al den tid jeg ikke har svaret!//
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11480
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

En bøn til Nyx Empty Sv: En bøn til Nyx

Indlæg  Kat Ons Okt 26, 2011 8:13 am

- undskyld det længe ventede svar -

Min familie tænkte Kat, hun havde tænkt lidt over det, "Jeg har haft så travlt her, og det hele er gået hurtigt. Men de har det vist okay med det, det var selvfølgelig hårdt i starten" Kat kiggede lidt væk, men smilede ved tanken, om alle de nye gode ting der var sket. ...

"Ved du så hvad dit element er endnu? " spurgte Kat nysgerrigt. Smile
Kat
Kat
Yngling

Nye navn : Kat
Url Alder : 16
Antal indlæg : 98
Vampyr Erfaring : 10001
Respekt : 0
Skoleuniformen : skoene er et par højhælede, kort sort nederdel i strut, blå trøje og stribede stømpebukser. bærer en halskæde af grønne og safir blå sten, med hjertevedhæng :)
Join date : 24/10/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

En bøn til Nyx Empty Sv: En bøn til Nyx

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum