The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_lcap*Regler* - SKAL LÆSES I_voting_bar*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_rcap 
Rosa (1572)
*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_lcap*Regler* - SKAL LÆSES I_voting_bar*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_rcap 
Alma (1559)
*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_lcap*Regler* - SKAL LÆSES I_voting_bar*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_rcap 
Ciel (1525)
*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_lcap*Regler* - SKAL LÆSES I_voting_bar*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_rcap 
kattriona (1467)
*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_lcap*Regler* - SKAL LÆSES I_voting_bar*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_rcap 
Perceval (1358)
*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_lcap*Regler* - SKAL LÆSES I_voting_bar*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_lcap*Regler* - SKAL LÆSES I_voting_bar*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_lcap*Regler* - SKAL LÆSES I_voting_bar*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_rcap 
amiana (903)
*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_lcap*Regler* - SKAL LÆSES I_voting_bar*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_rcap 
Kayla (861)
*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_lcap*Regler* - SKAL LÆSES I_voting_bar*Regler* - SKAL LÆSES I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
*Regler* - SKAL LÆSES I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
*Regler* - SKAL LÆSES I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
*Regler* - SKAL LÆSES I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
*Regler* - SKAL LÆSES I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
*Regler* - SKAL LÆSES I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
*Regler* - SKAL LÆSES I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
*Regler* - SKAL LÆSES I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
*Regler* - SKAL LÆSES I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
*Regler* - SKAL LÆSES I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


*Regler* - SKAL LÆSES

Go down

*Regler* - SKAL LÆSES Empty *Regler* - SKAL LÆSES

Indlæg  Clary Man Apr 05, 2010 4:07 am

REGLER MADE BY ME





    Out of Game Regler

  • Okay først og fremmest der er IKKE varulve eller hybrider på denne side det er udelukkende : Vampyre, Blodvampyre, Ynglinge, og tja udsendninge - selvfølgelig mennesker.

  • Det der med Affniniteter (som folk kalder evner) er meget sjældent og ikke noget jeg udenvidere bare sådan giver ud! lærerne har ikke automatisk evner og det har blodvampyrer heller ikke!! JEG skal nok fortælle hvem der får evner og det er ikke specielt mange.

  • Mobiler og lignene er tilladt - computere er på biblioteket men der er også noge der har deres egne.

  • Skriv altid 3. person, datid i emnerne

  • Husk at skrive: Tid, Sted, Vejr og Omgivelser når i starter et emne - forkortelser er tilladte.
    f.eks

    Tid: 22:30
    Omgivelser: træer, ydermuren og andre vampyrer og ynglinge.
    Sted: Gårdspladsen
    Vejr: mørkt, månen er på vej op.

  • Okay jeg er nød til at bede jer om at lade være med at spamme topics. Hvis i skal skrive noget / Kommentere så skal i skrive mere end nogle enkelter smileyer. Der skal helst være bare en smule mening i det i skriver. Ellers vil det blive set som spam.


    In Game Regler


  • INGEN hverken ynglinge eller vampyrer bevæger sig udenfor efter daggry!! medmindre det er ferie eller weekend hvor de skal bruge noget creme til at dække deres mærke til. Godt nok er sollyset ikke specielt rart for vampyre o.s.v.. men ynglinge kan godt gå rundt i byen og 'shoppe' men de må IKKE drikke blod fra et andet menneske.

  • Ynglinge syntes normalt at blod smager afskyeligt!! det er normalt først på 5. og 6. trin blod begynder at blive en nydelse for dem.

  • Listen ynglinge i må normalt ikke drikke menneskeblod men jer på 5. og 6. trin i har det vel med at bryde reglerne en del?? tænkte det nok ! ^^

  • Ynglinge og lærer må IKKE have noget forhold - de andre voksne vampyrer OG ypperpræstinden finder ud af det hvis dette er tilfældet.

    lidt ligesom det.

    - mere på vej




Sidst rettet af Clary Lør Okt 09, 2010 6:40 am, rettet 1 gang
Clary
Clary
Ypperpræstninde

Nye navn : Clarissa Nightmare
Url Alder : 22, og 30 år i sindet
Antal indlæg : 245
Vampyr Erfaring : 10740
Respekt : 4
Skoleuniformen : Hun har for det meste en ypperpræstines sorte halvlange kjole på der kan ses på billedet i profilen - den hun mest går med, går normalt kun lige over knæende.
Join date : 24/02/10
Geografisk sted : Nattens Hus

http://thehouseofnight.niceboards.net

Tilbage til toppen Go down

*Regler* - SKAL LÆSES Empty Sv: *Regler* - SKAL LÆSES

Indlæg  Clary Lør Okt 09, 2010 6:37 am

opdateret**


//OOG. I skal helt ikke skrive kommentarer herinde til reglerne tak//
Clary
Clary
Ypperpræstninde

Nye navn : Clarissa Nightmare
Url Alder : 22, og 30 år i sindet
Antal indlæg : 245
Vampyr Erfaring : 10740
Respekt : 4
Skoleuniformen : Hun har for det meste en ypperpræstines sorte halvlange kjole på der kan ses på billedet i profilen - den hun mest går med, går normalt kun lige over knæende.
Join date : 24/02/10
Geografisk sted : Nattens Hus

http://thehouseofnight.niceboards.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum