The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Irl Dagens Mode eller noget! I_vote_lcapIrl Dagens Mode eller noget! I_voting_barIrl Dagens Mode eller noget! I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Irl Dagens Mode eller noget! I_vote_lcapIrl Dagens Mode eller noget! I_voting_barIrl Dagens Mode eller noget! I_vote_rcap 
Alma (1559)
Irl Dagens Mode eller noget! I_vote_lcapIrl Dagens Mode eller noget! I_voting_barIrl Dagens Mode eller noget! I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Irl Dagens Mode eller noget! I_vote_lcapIrl Dagens Mode eller noget! I_voting_barIrl Dagens Mode eller noget! I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Irl Dagens Mode eller noget! I_vote_lcapIrl Dagens Mode eller noget! I_voting_barIrl Dagens Mode eller noget! I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Irl Dagens Mode eller noget! I_vote_lcapIrl Dagens Mode eller noget! I_voting_barIrl Dagens Mode eller noget! I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Irl Dagens Mode eller noget! I_vote_lcapIrl Dagens Mode eller noget! I_voting_barIrl Dagens Mode eller noget! I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Irl Dagens Mode eller noget! I_vote_lcapIrl Dagens Mode eller noget! I_voting_barIrl Dagens Mode eller noget! I_vote_rcap 
amiana (903)
Irl Dagens Mode eller noget! I_vote_lcapIrl Dagens Mode eller noget! I_voting_barIrl Dagens Mode eller noget! I_vote_rcap 
Kayla (861)
Irl Dagens Mode eller noget! I_vote_lcapIrl Dagens Mode eller noget! I_voting_barIrl Dagens Mode eller noget! I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Irl Dagens Mode eller noget! I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Irl Dagens Mode eller noget! I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Irl Dagens Mode eller noget! I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Irl Dagens Mode eller noget! I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Irl Dagens Mode eller noget! I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Irl Dagens Mode eller noget! I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Irl Dagens Mode eller noget! I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Irl Dagens Mode eller noget! I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Irl Dagens Mode eller noget! I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Irl Dagens Mode eller noget!

5 deltagere

Go down

Irl Dagens Mode eller noget! Empty Irl Dagens Mode eller noget!

Indlæg  Casey Ons Dec 15, 2010 11:10 am

Altså det er ligesom en slangs Dagbog her skriver man f.eks om sin dag. Man kan vælge at sætte den i punkform;

Dagens Ven:
Dagens djævel:

Osv!

Her kan andre komme emd gode råd til f.eks hvis man skal vælge et eller andet. Men kun hvis der står ende i bunden (Råd Søges) Ellers ikke

Så er der den normale. Her er mit:

Dagens:

Dear Diary.
Jeg har haft en dårlig dag. Dagens startede ihvertfald godt indtil aftenen. Jeg søger i hvert fald hjælp. Håber du giver mig et svar. Da dagens var ung (Som man siger) sad jeg med min Model bog og tegnede, En af mine næreste spurgte om hun måtte prøve. Jeg sagde selvfølgelig Ja. Så kom flere og flere enda drengene spurgte om de også må. Så jeg rev sider ud til alle og vi sad og tegnede. Vi aftalte at vi ville gøre det igen i morgen. Da vi har fri fra skole køre min mor mig til svømning. (3. År!) Vi hyggede os meget, Vi fik pebernødder. Og slikposer fordi det var Juleafslutning. Da jeg kommer hjem skal vi ha' Boller i Karry! Namme Nam! Jeg læser med min lillebror og går derefter til min PC. Jeg gik på MSN, Også skrev en af mine venner om jeg ville komme på MovieStarPlanet, Så sagde jeg nej. For jeg gad ikke. Hun plagdede og plagede. Også spurgte min 2. ven om jeg vill kom på MovieStarPlanet, Igen sagde jeg nej. Og hun sagde Okay, Søde. ^. SÅ skriver hende den 2. at jeg ikke kan være bekendt at ikke komme på Movie- Så skændes vi ret meget, Og hun siger så jeg skylder hende penge. Så siger jeg det passer ikke hun skylder mig stadig penge for mit ødlagte hårbånd. Hun ødlagde det, Og hun sagde hun ville give mig 5 kr. Jeg er bare glad for hende min 2. ven er rare en hende! Søger ris & ros for skrivning, Spørgsmål og råd! Da det hele er 100% rigtigt & 100% IRL!
Casey
Casey
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Casey Du'Anne Millows
Url Alder : 17
Antal indlæg : 59
Vampyr Erfaring : 9857
Respekt : 2
Skoleuniformen : Grå agtig jakke, sort nederdel, med sorte legins, samt nogle basketball sko.
Join date : 12/12/10
Geografisk sted : Født I Oxford, Flyttede til Tulas 6 år før hun blev mærket.

Tilbage til toppen Go down

Irl Dagens Mode eller noget! Empty Sv: Irl Dagens Mode eller noget!

Indlæg  Ever Nightless Ons Dec 15, 2010 11:59 am

Hvid du ikke rigtigt kan lide hende så drop hende indtil du føler hun er blevet god igen eller helt droppe hende.
Ever Nightless
Ever Nightless
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Ever Nightless efter som at jeg hadede det gamle navn
Url Alder : 16
Antal indlæg : 190
Vampyr Erfaring : 10082
Respekt : 1
Skoleuniformen : stropløs sort stram top sølv grå gardigan og sorte stramme bukser et lille vedhæng i safir der forestillede et hjerte
Join date : 28/10/10
Geografisk sted : Nattens Hus Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Irl Dagens Mode eller noget! Empty Sv: Irl Dagens Mode eller noget!

Indlæg  Casey Ons Dec 15, 2010 1:06 pm

Hun har skrevet at Jeg Ødelægger hendes liv Det blæser jeg på, Hvad een DEEEEEEEEEEJLIG dag indtil hun bliver skide sur over noget Movie Pis. Måske ELSKER hun bare Movie, Men jeg derimod hader det. Hun kan ikke tvinge mig. Og når jeg siger nej så er det: Plzzzzz. Og i dag trådte jeg altså til handling og sagde NEJ flere gange. Og det er dejligt at tale emd dig Eve
Casey
Casey
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Casey Du'Anne Millows
Url Alder : 17
Antal indlæg : 59
Vampyr Erfaring : 9857
Respekt : 2
Skoleuniformen : Grå agtig jakke, sort nederdel, med sorte legins, samt nogle basketball sko.
Join date : 12/12/10
Geografisk sted : Født I Oxford, Flyttede til Tulas 6 år før hun blev mærket.

Tilbage til toppen Go down

Irl Dagens Mode eller noget! Empty Sv: Irl Dagens Mode eller noget!

Indlæg  Ever Nightless Ons Dec 15, 2010 1:23 pm

Så lidt Smile
Ever Nightless
Ever Nightless
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Ever Nightless efter som at jeg hadede det gamle navn
Url Alder : 16
Antal indlæg : 190
Vampyr Erfaring : 10082
Respekt : 1
Skoleuniformen : stropløs sort stram top sølv grå gardigan og sorte stramme bukser et lille vedhæng i safir der forestillede et hjerte
Join date : 28/10/10
Geografisk sted : Nattens Hus Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Irl Dagens Mode eller noget! Empty Sv: Irl Dagens Mode eller noget!

Indlæg  Casey Tors Dec 16, 2010 11:14 am

Hoho! Nu siger hun jeg skal slette alt det der står her?
Casey
Casey
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Casey Du'Anne Millows
Url Alder : 17
Antal indlæg : 59
Vampyr Erfaring : 9857
Respekt : 2
Skoleuniformen : Grå agtig jakke, sort nederdel, med sorte legins, samt nogle basketball sko.
Join date : 12/12/10
Geografisk sted : Født I Oxford, Flyttede til Tulas 6 år før hun blev mærket.

Tilbage til toppen Go down

Irl Dagens Mode eller noget! Empty Sv: Irl Dagens Mode eller noget!

Indlæg  Ever Nightless Tors Dec 16, 2010 11:23 am

Du skal nærmere slette hende på din venne liste
Ever Nightless
Ever Nightless
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Ever Nightless efter som at jeg hadede det gamle navn
Url Alder : 16
Antal indlæg : 190
Vampyr Erfaring : 10082
Respekt : 1
Skoleuniformen : stropløs sort stram top sølv grå gardigan og sorte stramme bukser et lille vedhæng i safir der forestillede et hjerte
Join date : 28/10/10
Geografisk sted : Nattens Hus Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Irl Dagens Mode eller noget! Empty Sv: Irl Dagens Mode eller noget!

Indlæg  Zoey Tors Dec 16, 2010 11:57 am

Ev har ret! Hun er ikke være at samle på! Tror mig, jeg har været igennem det tusinde gange. Drop hende, hun er ikke det være! Hun kommer sikkert tilbage... Det gøre de altid når de ikke kan klare det Neutral Men altså... Hun skal ikke bestemme over dig Aubrey!
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 10978
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Irl Dagens Mode eller noget! Empty Sv: Irl Dagens Mode eller noget!

Indlæg  Ever Nightless Tors Dec 16, 2010 12:08 pm

Lige mine ord Zoey
Ever Nightless
Ever Nightless
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Ever Nightless efter som at jeg hadede det gamle navn
Url Alder : 16
Antal indlæg : 190
Vampyr Erfaring : 10082
Respekt : 1
Skoleuniformen : stropløs sort stram top sølv grå gardigan og sorte stramme bukser et lille vedhæng i safir der forestillede et hjerte
Join date : 28/10/10
Geografisk sted : Nattens Hus Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Irl Dagens Mode eller noget! Empty Sv: Irl Dagens Mode eller noget!

Indlæg  Seya Ons Jan 05, 2011 6:13 am

Det kan hun bare ikke bestemme! Sig hvad du mener og hold fast i det Smile
Seya
Seya
Yngling

Nye navn : Seya Dream
Url Alder : 16
Antal indlæg : 72
Vampyr Erfaring : 9919
Respekt : 1
Skoleuniformen : Nederdel med gamacher, og en langærmet trøje.
Join date : 17/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus (The House of Night)

Tilbage til toppen Go down

Irl Dagens Mode eller noget! Empty Sv: Irl Dagens Mode eller noget!

Indlæg  Ciel Tors Jul 07, 2011 6:56 pm

Ris; Du springer lidt i nutid og datid et par enkelte stener. Ros: Teksten er forståelig og sammenhængende, selvom der er flere tidspunkter inblandet.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11040
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Irl Dagens Mode eller noget! Empty Sv: Irl Dagens Mode eller noget!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum