The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Til festen for Nyx I_vote_lcapTil festen for Nyx I_voting_barTil festen for Nyx I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Til festen for Nyx I_vote_lcapTil festen for Nyx I_voting_barTil festen for Nyx I_vote_rcap 
Alma (1559)
Til festen for Nyx I_vote_lcapTil festen for Nyx I_voting_barTil festen for Nyx I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Til festen for Nyx I_vote_lcapTil festen for Nyx I_voting_barTil festen for Nyx I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Til festen for Nyx I_vote_lcapTil festen for Nyx I_voting_barTil festen for Nyx I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Til festen for Nyx I_vote_lcapTil festen for Nyx I_voting_barTil festen for Nyx I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Til festen for Nyx I_vote_lcapTil festen for Nyx I_voting_barTil festen for Nyx I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Til festen for Nyx I_vote_lcapTil festen for Nyx I_voting_barTil festen for Nyx I_vote_rcap 
amiana (903)
Til festen for Nyx I_vote_lcapTil festen for Nyx I_voting_barTil festen for Nyx I_vote_rcap 
Kayla (861)
Til festen for Nyx I_vote_lcapTil festen for Nyx I_voting_barTil festen for Nyx I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Til festen for Nyx I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Til festen for Nyx I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Til festen for Nyx I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Til festen for Nyx I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Til festen for Nyx I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Til festen for Nyx I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Til festen for Nyx I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Til festen for Nyx I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Til festen for Nyx I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Til festen for Nyx

2 deltagere

Go down

Til festen for Nyx Empty Til festen for Nyx

Indlæg  Kat Søn Okt 24, 2010 2:02 pm

"En lidt forvirret aften", tænkte kat for sig selv, da hun vandrede rundt og så på alle de andre vampyre og ynglinge, som alle ligenede, at de viste hvad de skulle...
"Det kunne nu være rart, hvis det var nogle, som ville hjælpe mig lidt på vej, og vise mig lidt rundt i den nye tilværelse Smile"... Det var køligt og månen stod klart på himmelen, kat kiggede op og blev med det samme facineret af den klare tiltrukkende måne... og tænkte over at Nyx havde givet hende jord som hendes affinit, men hvad betød det?, hvordan skulle hun bruge hendes evne? der var mange nye spørgsmål at tænke på sådan en aften.... Smile
Kat
Kat
Yngling

Nye navn : Kat
Url Alder : 16
Antal indlæg : 98
Vampyr Erfaring : 10001
Respekt : 0
Skoleuniformen : skoene er et par højhælede, kort sort nederdel i strut, blå trøje og stribede stømpebukser. bærer en halskæde af grønne og safir blå sten, med hjertevedhæng :)
Join date : 24/10/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Til festen for Nyx Empty Sv: Til festen for Nyx

Indlæg  Clary Man Okt 25, 2010 5:19 am

///OOG. Hej kat ^^ Når du starter et emne skal du altid skriver:
Tid. (den tid det foregår i)
Sted. (hvor du er henne)
Vejr. (hvad vejret er)
Omgivelser. (og hvem/hvad der er omkring dig)

Udover dette vil jeg opfordre dig til at læse reglerne osv.. hvis du ikke har gjort det for der står det hele. Nyx har for det andet heller ikke givet dig nogen affinitet fordi du skal spørge mig(Admin) om lov til at få en affinitet herinde. Da du sikkert selv ved at det er meget usædvanligt at en yngling har affiniteter, og især som 3. trins elev.
desuden er 20 år alt for meget hvis du skal være 3. trins elev. Syntes du absolut højst skal være 16 når du starter på skolen. Og at man yngst skal være 14.

- Clary//
Clary
Clary
Ypperpræstninde

Nye navn : Clarissa Nightmare
Url Alder : 22, og 30 år i sindet
Antal indlæg : 245
Vampyr Erfaring : 10720
Respekt : 4
Skoleuniformen : Hun har for det meste en ypperpræstines sorte halvlange kjole på der kan ses på billedet i profilen - den hun mest går med, går normalt kun lige over knæende.
Join date : 24/02/10
Geografisk sted : Nattens Hus

http://thehouseofnight.niceboards.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum