The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_lcapGensyn - Elizabet - Page 3 I_voting_barGensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_lcapGensyn - Elizabet - Page 3 I_voting_barGensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_lcapGensyn - Elizabet - Page 3 I_voting_barGensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_lcapGensyn - Elizabet - Page 3 I_voting_barGensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_lcapGensyn - Elizabet - Page 3 I_voting_barGensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_lcapGensyn - Elizabet - Page 3 I_voting_barGensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_lcapGensyn - Elizabet - Page 3 I_voting_barGensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_lcapGensyn - Elizabet - Page 3 I_voting_barGensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_rcap 
amiana (903)
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_lcapGensyn - Elizabet - Page 3 I_voting_barGensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_lcapGensyn - Elizabet - Page 3 I_voting_barGensyn - Elizabet - Page 3 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Gensyn - Elizabet - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Gensyn - Elizabet

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Gensyn - Elizabet - Page 3 Empty Sv: Gensyn - Elizabet

Indlæg  Perceval Tirs Jun 11, 2013 2:08 pm

Han betragtede hende med et blik, der var ved at briste, da hun langsomt løsnede hendes greb og stirrede på ham. Med det blik.

Han åbnede munden, som om han skulle til at sige noget, men valgte atter at lukke den. Hvad skulle han sige? Han blev stående og kiggede trist på hende, som var han også blevet stum.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10310
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Gensyn - Elizabet - Page 3 Empty Sv: Gensyn - Elizabet

Indlæg  Elizabet Tirs Jun 11, 2013 2:40 pm

Hun rystede på hovedet igen, denne gang en smule heftigere.
Han havde lovet hende at hun ikke skulle være alene - aldrig mere.
Det havde de begge to lovet hende. Først svigtede Ciel, og nu rejste Percie?
Så så hun ellers bare ned, og begyndte at gå tilbage mod skolen.
Det var alligevel en god bid vej, og solen var jo på vej op. Hun ville ikke overleve et minut i den sol.
Hun så ned, mens hun gik og nærmest lagde armene om sig selv i et forsøg på at berolige sig selv.
Et mislykket forsøg.
Havde hun ikke i realiteten været død, ville hendes hjerte briste fysisk i det øjeblik han havde sagt at der ikke var mere for ham her.

I det hele taget, var hun tæt på bare at gå sin vej. Bare se hvad der gjorde det af med hende først - solen eller manglen på nærvær fra en fuldvoksen vampyr.
Men hun gik bare, på vej tilbage til skolen. Der var jo rigeligt tid til at bestemme sig for at gå videre, på den gåtur.

Hvis han så på hende, som hun gik der, ville han tydeligt kunne se den patetiske, ynkelige lille pige, der som tolvårig var stykket af fra børnehjemmet.
Den pige, han havde fået hende til at glemme at hun var, den pige hun tror var væk.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11042
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum