Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Top posters
Elizabet (1664)

Rosa (1572)

Alma (1559)

Ciel (1525)

kattriona (1467)

Perceval (1358)

Wodtcagt (1326)

Rosiie (1000)

amiana (903)

Kayla (861)

Statistics
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg in 790 subjects
Er hun tilbage?

Fre sep 06, 2013 7:25 am by Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Comments: 1

Latest topics
» en ny tøs? - samera
Ons jul 29, 2015 12:40 pm by kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Ons jul 29, 2015 12:23 pm by kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Ons jul 29, 2015 12:10 pm by kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Tors jan 29, 2015 3:43 pm by Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Søn sep 21, 2014 2:21 pm by Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Søn sep 21, 2014 2:13 pm by Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Lør sep 20, 2014 2:27 pm by Hayate

» Tilbage, og søger emne
Lør sep 20, 2014 1:48 pm by Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Lør sep 20, 2014 12:00 pm by Hayate

Top posting users this week

Long time ago -kattriona

Side 12 af 15 Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Next

Go down

Re: Long time ago -kattriona

Indlæg  kattriona on Tors mar 28, 2013 12:05 pm

"Du er en sand veninde." et sort smil brede sig om hendes læber. "Du er fantastisk!" hun plantede et kæmpe smæk kys på hendes kind. "Og det siger jeg ikke til hvem som helst." Hun lagde hovedet på skrå og rejste sig op. En hånd på hoften og den anden rakte hun ned mod Kayla.
"Det med at fortælle det til ham efter koncerten, er en god plan. Det kunne få ham ud af fokus hvis du fortalte ham det før.... Nå ikke mere trist snak. Nu skal dig og Derek have den bedste nat i jeres liv, intet mindre." Hun smilede over hele ansigtet. Alle de triste føleser der havde plaget hende i den seneste uge, var væk. "Hør, i kan låne mit sove værelse, jeg har en dobbelt seng der nede. Og så sover jeg i det værelse ved siden af." Hun smilede skævt og så hen på Kayla.
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 6386
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Kayla on Fre mar 29, 2013 3:46 am

Hun grinede lidt. "Du er virkelig fantastisk Kat. Men jeg tror vi takker nej til at låne din seng. Vi kan sagtens være i min," smilede hun og betragtede veninden.
"Kayla!" råbte Derek henne fra opholdsstuen. "Hvad?" råbte hun tilbage. "Vi skal øve!" svarede han og vinkede hende hen til sig. Hun sukkede lidt. "Jeg må smutte Kat. Vi ses," sagde hun, krammede Kat og stak i løb hen til Derek, som stod med hendes guitarkasse i hånden. "Kom så," sagde hun og tog hans hånd. Hele flokken med de italienske ynglinge gik over i musiklokalet, hvor de blev præsenteret for deres program for næste nats koncert. De spillede hele programmet igennem og det gik rimelig godt.
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 5808
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Geografisk sted : Nattens hus

Indlæg  kattriona on Lør mar 30, 2013 4:07 am

Kattriona smilede og fulgte med Kayla mod opholdsstuen. Alle ynglingene fra Italien gik i samme retning. "Musiklokalet." mumlede hun for sig selv. Hendes blik søgte ud over rummet og faldt på sofaen. Hun satte sig ned og sukkede dybt. En hurtig bevægelse kom henne fra vinduet. Hun knurrede dybt og advarende til skikkelsen. Og inden hun kunne nå at reagere var skikkelsen forsvundet, som duk fra solen. "Det var underligt..." Følesen af at blive iakttaget nagede hende, dybt.
Nede i tasken lød en vibration. hun greb tasken og så på mobilen. 1 ny besked, blinkede med store bogstaver. "Hvem mund det kan være." Hun himmlede med øjnene og trykkede på åben. 'Hej, kat. Jeg har stadig ikke forstået hvorfor du smed mig ud... men kan jeg ikke godt få en chance til? Kys Daniel.' "ARRR! Hvad er det han ikke fatter?!" hun smed telefon tilbage i tasken og sukkede tungt ud.
kattriona
Yngling

Indlæg  Kayla on Lør mar 30, 2013 4:32 am

Da de havde spillet programmet igennem en del gange, og havde fået de sidste informationer, skulle de gå over i kantinen og få noget at spise, før de var nødt til at gå i seng. Læreren tilbageholdte dog Kayla. "Er du sikker?" spurgte han. Hun nikkede. "Ja, jeg er sikker," svarede hun. "Men Kayla, du kan ikke bare bli..." sagde han før hun afbrød for at gå hen og lukke døren så hun var sikker på at Derek ikke kom til at over høre det. "Jeg kan ikke forlade min veninde igen. Hun har brug for mig, og jeg har brug for hende," sagde hun og satte sig på en stol. Læreren satte sig ved siden af. "Det ved jeg godt. Det er bare, du er så talentfuld og vi har også brug for dig. Jeg ved at Derek ville gå helt i spåner hvis han vidste du ikke tog med videre," prøvede læreren. Hun smilede svagt. "Ja, det er derfor jeg ikke har fortalt ham det endnu. Jeg vil også savne ham helt vildt, men min veninde er bare vigtigere," sagde hun og rejste sig igen. Hun tog guitarkassen og gik hen til døren. "Husk, at du altid er velkommen hos os Kay," sagde læreren og smilede til hende.
Hun gik over i kantinen og tog et æble som hun satte sig ved siden af Derek og spiste.
Kayla
Yngling

Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter

Indlæg  kattriona on Tors apr 04, 2013 4:55 am

kattrionas sanser var på højkant. Alle de ting som lavede den mindste lyd skræmte hende. "Arr, tag dig sammen Kattriona! Du er svag, Du må ikke vise svaghed, vær stærk." blev hun ved med at sige det til sig selv, indtil hun troede på det.
Langsomt rejste hun sig op og knurrede advarende hen mod gardinet. Hun flåede gardinet fra, og... "TRILLE?! Du må ikke gøre det!" Hun grinede af sig selv og sin frygt væk. "Tossede kat." Kattriona tager katten op til sig og svang sin taske over skulder og gik uden for. "Det her er altså underligt..:" hun snusede ind og kunne ikke lugte nogen mennesker. "Jeg hader det her." mumlede hun sammenbit og løb over mod spissesalen. Hun fik øje på Kayla og snuppede noget frugt og satte sig ved bordet. "Hej." hun smilede og fjernede noget af det hår som hang ned i handes ansigt.
kattriona
Yngling

Indlæg  Kayla on Tors apr 04, 2013 5:14 am

Hun sad og grinede sammen med de andre da Kat satte sig ved bordet. "Hej," svarede hun med et smil og tog en bid af sit æble. Hun snakkede lidt med de andre, og Derek tog hendes hånd, og lænede sig ind mod hende. "Må jeg lige snakke med dig?" spurgte han. Hun nikkede og de gik udenfor. De gik hen ad en af stierne uden at sige noget. "Kay, jeg ved det er hårdt for dig at være hjemme igen, men du skal bare vide, at lige meget hvad, så er jeg her for dig. Du behøver ikke føler at du har et eller andet ansvar overfor mig, om at du er tvunget til at være sammen med mig, og de andre. Du skal bare nyde at du er hjemme," sagde Derek og skubbede hende blidt op mod et træ. Hun smilede til ham og lagde armene om hans nakke. "Jeg er sammen med dig fordi jeg gerne vil være det," svarede hun og kyssede ham. Så længe det varede. Der var under 24 timer til at han og de andre skulle videre. Hun kyssede ham igen. "Jeg skal lige snakke med Kat," sagde hun og skubbede sig fri og gik ind i spisesalen, tæt forfulgt af Derek. "Kat, vi skal lige snakke!" sagde hun og trak veninden med sig udenfor. "Marc kommer til koncerten i morgen!"
Kayla
Yngling

Indlæg  kattriona on Tirs apr 09, 2013 2:04 am

Kattriona sad og så på de andre ynglinge. Ynglinge sad og snakkede roligt sammen da Kayla kom styrerne ind i kantinen. "Hvad... Wow." Kattriona kom på benene i det Kayla trak hende udenfor. "Hvad skulle det til for?!" hun hankede op i tasken hun lige nåde at gribe fat i.
"Du har seriøst et drenge problem." hun grinede og så på Kayla. "Hvordan vil du tackle det her?" Hendes øjne søgte Kaylas og sagde det langsomt. "Du skal sige det til begge drengene. Men ikke samtidig, efter koncerten." Hun trak på skulderne, "Men det skal nok ikke være som jeg fortalte det til Daniel... Måske bare lidt blødere." hun nikkede for sig selv og smilede prøvende.
kattriona
Yngling

Indlæg  Kayla on Tirs apr 09, 2013 9:59 am

Hun bed sig i læben. "Hvad skete der enlig med jer to?" spurgte hun og løftede et øjenbryn. "Jeg snakker med Derek inden vi går i seng, og så må Marc jo bare finde sig i at jeg er kommet videre. Han burde kunne regne ud at vi er for forskellige, og desuden bor vi i hvert sit land nu," sagde hun langsomt, mens hun tænkte sig plan i gennem. Hendes mave slog knuder da hun opdagede at hun skulle såre Marc. Det havde hun bare ikke lyst til, men det var en nødvendighed. Hun var Dereks nu, og hun ville vælge ham til hver en tid, de to passede meget bedre sammen end hende og Marc.
Kayla
Yngling

Indlæg  kattriona on Tirs apr 09, 2013 12:50 pm

Hun rystede på hovedet. "Jeg skal nok fortælle dig det, men ikke her." lydene omkring hende stilnede af, fuglene holdt op med at synge og trærene begyndte at rasle.
"Du har ret med hensyn til dig og Derek. Han er yngling, det er Marc ikke... og ikke for at rette på dig, men sig det på en sød måde. Han må tage det som en mand, og ikke et barn." hun snerpede læberne sammen til to tynde hvide streger.
Vinden sussede i træerne. "Der er noget som ikke stemmer." mumlede hun for sig selv. "Kayla jeg syndes vi skal fortsætte denne snak inden for og ikke her." hun tog fat i Kaylas arm og trak af sted med hende.
kattriona
Yngling

Indlæg  Kayla on Ons apr 10, 2013 6:27 am

Hun rynkede øjenbrynene og så på Kat. "Oookay?" sagde hun lidt skeptisk.
"Jeg skal nok sige det blidt, men det kommer stadig til at gøre ondt. Jeg vil bare have det overstået," sagde hun så og sukkede. Hun lagde godt mærke til vinden og undrer sig over det. "Hvad sker der Kat?" spurgte hun da Kat trak hende med. Hun fulgte efter, selvom hendes første reaktion var at sætte hælene i og blive hvor hun var. Hun havde aldrig brudt sig om at nogen fortalte hende var hun skulle gøre....
Kayla
Yngling

Indlæg  kattriona on Ons apr 10, 2013 6:36 am

"Jeg har en skidt mavefornemmelse... og den har haft ret de sidste par gange, jeg løber ikke en risiko." Hun lukkede ydre døren og så på Kayla. "Ikke andet... Nå skal vi ikke spise resten af maden? Jeg er ved at dø." hun blinkede til Kayla og lod som om intet var sket.
På vejen ned til bordet snuppede hun et stykke frugt og noget vin. Ynglingene snakkede italiensk, så Kattriona lignede et stort spørgsmålstegn. Hun kløede sig i håret og smilede fjollet. Med en let bevægelse satte hun sig ned og prøvede at få proppen af flasken. "Det her køre bare for mig." mumlede hun sammenbit mens hun kæmpede med proppen.
kattriona
Yngling

Indlæg  Kayla on Ons apr 10, 2013 11:39 am

Hun så å Kat. "Der er noget du ikke fortæller mig, men den tager vi senere!" sagde hun og gik ned til bordet. Hun dumpede ned ved siden af Derek og sad og lyttede lidt til samtalerne. Hun blev stillet et spørgsmål, på italiensk selvfølgelig, og svarede ubesværet. Hun snakkede flydende italiensk, og kunne godt se på Kat at hun ikke fattede meget. Hun smågrinede lidt. "Har du et problem Kat?" spurgte Kayla for sjov og blinkede til veninden. Derek så over på Kat og smilede. Han kunne godt forstå engelsk, heldigvis, så han kunne godt snakke med Kat, men alle andre fattede ingenting af engelsk.
Kayla
Yngling

Indlæg  kattriona on Ons apr 10, 2013 11:50 am

"Det går." hun fik proppen af og begyndte grådigt at drikke. "Det er ikke hverdag det sker." hun grinede og bundede flasken. "Jeg tror jeg vil smutte i seng. "Ses." hun rejste sig og smilede til ynglingene og vinkede til dem.
Med musikken i ørene. gik hun hurtigt over græsset og ind på værelset.
Musikken der var i hende afspiller blev skruet helt op og bankede ud gennem højtalerne. "Alle de her ting sker bare for hurtigt." hun smed sig på sengen og kiggede op i loftet.
kattriona
Yngling

Indlæg  Kayla on Ons apr 10, 2013 1:05 pm

Hun så bekymret efter Kat da hun gik. Derek afledte dog hendes opmærksomhed ved blidt at kysse hende på kinden. "Vi må hellere se at komme i seng," mumlede han. Hun nikkede og rejste sig. De sagde godnat til alle de andre og gik hende på Kaylas værelse. Hun gik ud på badeværelset og gjorde sig klar til at gå i seng og lagde sig så ned under dynen. Derek smuttede ned ved siden af hende og trak hende blidt ind mod sig så hendes hoved hvilede på hans skulder. "Der er noget jeg må fortælle dig," begyndte hun. "Hvad er det smukke?" spurgte han og nussede hendes arm. "I morgen, til koncerten, kommer min gamle menneske-kæreste. Vi har sådan set aldrig fået slået op, men vi har ikke snakket så meget sammen efter jeg flyttede, men han kommer i morgen," sagde hun hurtigt og mærkede hvordan Derek stivnede under hende. "Er du stadig forelsket i ham?" spurgte Derek. Hun løftede hovedet og så alvorligt på ham. "Nej, jeg elsker dig, og jeg skal bare slå op med Marc, og så kan vi glemme det og forsætte vores liv. Han og jeg passer alligevel ikke sammen." Det sidste sagde hun mere mumlende, men hun vidste at Derek hørte det, og forstod det. Han kyssede hende på næsen. "Jeg elsker også dig. Vi må hellere få noget søvn," sagde han og fangede hendes læber i et hurtigt kys, før hun lagde hovedet på hans skulder igen og faldt i søvn.
Kayla
Yngling

Indlæg  kattriona on Ons apr 10, 2013 1:31 pm

Kattrionas hånd fandt knappen hvor man slukkede og trykkede på den. "Ikke mere i dag. Nu skal jeg sove." Hun vendte sig om og kravlede under dynen. "Lang nat. Nu må det også gerne blive en lang dag."hun grinede og faldt i søvn.

"Du høre ikke til her. Det her er ikke stedet." Det rum hun befandt sig i var mørkt, der var ingen ting. Det hele var en stor slimede sort klat. "Dit ynkelige fæ! Troede du at vi ville lade dig slippe så let?" stemmen blev stærkere. Det var en kvinde. "Du ved at Kayla ville være i Italien, og ikke her. Du er så snot forkælet!" Kvinden kom gående ud af mørket. "Hvem er du?!" Kattriona ville række ud efter hende, men kunne ikke nå hende. "Jeg er ingen. Du kender mig ikke og ved ikke Hvem jeg er, men jeg kender dig, ud og ind." hun smilede og så på Kattriona. "Du er en der altid får din vilje! uanset hvad." hendes stemme var smældene, som en pisk. Kattriona så ind i kvindens øjne og...

Kattriona lå badet i sved. "Det var en drøm, igen!" hun så på vækkeuret. 21:33. "Så kan vi godt stå op og gå i bad." hun gik ud på badeværelset og gik i bad.
Efter et bad på 30 minutter var hun faldet ned. "Drømmen bliver ved med at dukke frem. hvorfor?" hun tog sit tøj på og gik ud i opholdsstuen. En flok ynglinge sad og snakkede, om et eller andet Kattriona ikke fik fat i. Musikken måske? Hun trak på skulderne og gik over mod spisesalen. Der måtte Kayla være, hvis ikke hun lå i sin seng og snuede den med Derek.
kattriona
Yngling

Indlæg  Kayla on Tors apr 11, 2013 1:02 am

Hun kom langsomt til bevidsthed igen. Hun havde sovet som en sten. Det var skønt at være tilbage i sin egen seng, og så sammen med Derek! Hun åbnede smilende øjnene. Han kyssede hende med det samme og smilede stort. "Det her er et skønt sted!" sagde han og grinede. Hun grinede med. Det ved helt sikkert skønt, og derfor kunne hun ikke bære at forlade det igen. Det var her Kat var, og hun havde brug for veninden. "Vil du i bad først?" spurgte hun. Han sendte hende et frækt smil. "Vi kan også smutte derud sammen?" foreslog han. Hun grinede igen. "Smut så!" sagde hun og skubbede ham ud af sengen så han faldt ned på gulvet. De skraldgrinede begge to.
Derek gik ud på badeværelset og Kayla gik hen for at finde det hun skulle have på til koncerten. Det bankede på døren og Kayla åbnede. "I har desværre ikke tid til morgenmad i kantinen. Jeg har sørget for noget ovre i musiklokalet, så vi kan øve og så spise!" sagde hendes lærer hurtigt og forsvandt igen. "Godmorgen til dig også..." mumlede Kayla og lukkede døren. Hun skrev hurtigt til Kat at de ikke kunne ses før koncerten, og så spurgte Kayla om Kat ville sørge for at få Marc ind i salen hvor koncerten skulle forgå? Hun sendte den og ventede så bare på Derek. Da han kom ud, gjorde de så begge klar. Kayla var iført en kort sort kjole med blodrøde sten der fulgte halsudskæringen, og lange sorte støvler. Hendes hår var krøllet og der sad et blodrødt hårbånd for at holde det væk fra ansigtet. Hun tog sin guitar kasse, og hende og Derek løber over i musiklokalet.
Kayla
Yngling

Indlæg  kattriona on Tors apr 11, 2013 9:36 am

Kantinen var fyldt til bristepunktet, men Kayla var der ikke. 'Hun snuer den eller er i Musiklokalet." hun grinede for sig selv og tog en skål müsli og noget frugt. 'Jeg tror sq jeg er ved at blive en abe med at det frugt jeg spiser.'
Henne ved en af borden sad Malakas og Rosie. 'mon de vil snakke med mig?' Hun gik forsigtigt hen til dem og satte sig ved bordet.

Efter morgenmaden gik hun over i stalden og begyndte at strille Moon, da en besked tikkede ind på mobilen. 'Skal jeg nok sørge for.' hun sendte beskeden til Kayla og skrev til Marc: 'Skriver du ikke lige når du er ved indgangen? H. Kattriona.' Hun smilede og fortsatte med Moon.
kattriona
Yngling

Indlæg  Kayla on Fre apr 12, 2013 4:05 am

De italienske ynglinge øvede, og øvede, og øvede. Til sidste kunne de spille det med lukket øjne uden fejl. De var ved at blive lidt trætte, da de ikke havde fået morgenmad. "I må gerne spise. Om en halv time mødes vi der hvor koncerten skal foregå!" sagde deres lærer og forlod dem. De kiggede lidt rundt på hinanden, før Kayla og Derek som de første gik hen og fandt noget mad. Snart fulgte de andre trop og de sad og spiste og grinte midt på gulvet i musiklokalet. Da alle var færdige gik de samlet over i hallen hvor koncerten skule holdes. Kayla tog sin guitar op af guitar kassen og smuttede op på scenen. Derek var allerede deroppe og smilede til hende. Han skule også spille guitar, men også lidt klaver. Kayla skulle lægge ud med at synge til den første sang, sammen med en anden pige, som Kayla kun havde snakket lidt med. De ventede alle bare på at de andre ynglinge skulle komme.
Kayla
Yngling

Indlæg  kattriona on Fre apr 12, 2013 4:13 am

Kattriona mærkede Mobillen vibrere og vågnede fra en drømmeløs søvn. Kattriona gabte og kiggede på telefonen. Marc: 'kom ud, jeg sår der nu.' Hun nikkede og rejste sig fra den halmballe hun havde ligget på.
Mens hun gik den korte vej til porten børstede hun de fleste halmstrå ud af håret og af tøjet. "Gudinde, hvor hader jeg dog halm..."
Henne ved porten stod Marc og smilede lidt. "Hay." hun smilede igen. Porten åbnede og Marc kom ind. "Kayla er der hvor det skal foregår, så vi skal skynde os hvis du skal se hende før koncerten." hun grinede og tog hans arm for at vise vejen.
Inde i hallen var alle de yngling som skulle optræde, og Kayla havde da også guitaren ved sin side. "Kayla!" Kattriona satte farten op. Da hun stod nede foran scenen nikkede hun i retningen til Marc, mens hun så på Kayla.
kattriona
Yngling

Indlæg  Kayla on Fre apr 12, 2013 5:31 am

Kayla var fokuseret på at stemme guitaren helt rigtigt, og tørre en plet af. Derek stod i den anden ende af scenen og stemte sin guitar, og tjekkede klaveret. Hun smilede over til ham og han smilede tilbage. Han fangede hendes blik og blinkede til hende. Hans øjne var fyldt med kærlighed, omsorg og glæde. Hun vidste at hendes øjne var bløde at se ind i, og varme. Hun viste han den kærlighed hun vidste hun aldrig ville kunne fortælle ham t hun følte.
Hun hørte Kat og vente sig om. Hun smilede til veninden og lagde guitaren fra sig for at gå ned til hende. Hun sprang elegant ned fra scenen, efter at have smidt sine sko. Hun krammede Kat. "Tak," hviskede hun og så over på Marc. Hun mærkede sin mave trække sig sammen. Hun sendte Derek et sideblik, men han så ikke over på hende, før hun gik over til Marc. "Hej," sagde hun stille. "Kayla!" sagde han glad og trak hende ind til sig. Han ville plante et kys på hendes læber, men hun drejede hovedet så hans læber ramte hendes kind. Hun krammede ham hurtigt før hun trak sig tilbage og så på ham. "Hvor er jeg glad for at se dig!" sagde han. "Jeg er også glad for at se dig," svarede hun med et smil. "Hvordan er Italien?" spurgte han. "Det er helt perfekt!" sukkede hun. Hun kiggede ned i gulvet, og han lagde en finger under hendes hage og tvang hende til at se på ham. "Hvad er der?" spurgte han blidt. Hun smilede og rystede på hovedet. "Ingenting, jeg må over til de andre. Vi kan snakke efter koncerten," sagde hun, gav hans hånd et klem og skyndte sig over mod scenen.
Kayla
Yngling

Indlæg  kattriona on Fre apr 12, 2013 5:43 am

Efter at hun havde stået og set på Kayla der akkurat undgik Marc's kys, grinede hun for sig selv. De var nu søde at se på.
Hun nåede lige at stoppe Kayla før hun hoppede op på scenen igen. "Hvad skal jeg nu gøre? For der er pinligtavshed hvis Marc og jeg står alene..." hun så på Kayla med stor øjne. "Men spil nu godt ikke?" hun grinede og så hen over den flok ynglinge der nu var kommet ind i salen. "Godt det ikke er mig som skal spille offentligt... Jeg ville dø, af sceneskræk..." hun grinede og gav Kayla et knus.
Kattriona maste sig frem mod Marc og hev ham med ind midt i mængden af ynglinge. "Den bedste plads er i midten." hun stod lidt uroligt og kiggede rundt. Igen tegn på nogen andre mennesker.
kattriona
Yngling

Indlæg  Kayla on Fre apr 12, 2013 5:57 am

Hun grinede til Kat og krammede hende. "Tak. Vi ses bagefter," sagde hun, og sprang op på scenen. Hun tog sine sko på igen og tog sin guitar.
Da salen var fuld, trådte den italienske musiklærer frem og sagde: "Vi er alle meget glade for at se så stort et fremmøde til vores koncert. Disse unge er ret talentfulde, og det ville være synd hvis deres talenter skulle holdes på vores egen skole, så vi har valgt at tage ud i verden og få en masse oplevelser, og spille noget musik. Den første sang de skal spille er Dear, Dear Diary af P!nk. Giv dem en hånd!"
Kayla og Derek begyndte at spille, sammen med en del andre instrumenter, og snart satte den anden sanger i med sin flotte stemme. Kayla hoppede ind i omkvædet.
Kayla
Yngling

Indlæg  kattriona on Fre apr 12, 2013 6:07 am

Kattriona begyndte at vippe med fodden og begyndte stille at synge med, uden nogen kunne høre hende. 'Kayla synger fantastisk!' stemmen i hendes hoved begyndte at tale, igen. De italienske ynglinge, var utrolige. 'Hvordan kan man overhovedet over gå det?! Og det var kun første sang... Wow... Det her bliver mega godt.'
Lugten af menneske slog mod hende. Daniel. 'Hvad fanden skal han her?! Og hvordan kom han ind?!' Kattrionas øjne flagede rundt om i lokalet. Det mindste spor på at han befandt sig her i lokalet, ville ødelægge hendes koncentration om at ignorere ham. Imens hun tænkte prøvede hun at glemme alt om ham og hans berusende duft.
kattriona
Yngling

Indlæg  Kayla on Fre apr 12, 2013 6:24 am

De spillede tre sange igennem før Kayla skulle synge sin egen sang. Hun greb mikrofonen og smilede ud over salen. "Den næste sang har jeg skrevet, og den er skrevet til en meget nær veninden, som betyder hele verden for mig. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre uden hende!" Kayla prøvede at fange Kats blik, for at være sikker på at hun vidste at Kayla mente hende. Sangen begyndte stille og roligt, og Kayla sang perfekt.
Efter den, sang hende og Derek en duet, og så spillede de alle sammen, de to sange som de andre ynglinge er havde skrevet, og sluttede af med en fælles sang. Da den sidst tone var spillet, knugede Kaylas mave sig sammen og ventede på en reaktion fra publikum.
Kayla
Yngling

Indlæg  kattriona on Fre apr 12, 2013 6:35 am

Kattriona så på Kayla sang sangen til hende. Langsom skød tårene op i hendes øjne og trillede ned over hendes kinder. Under hele sangen løb tårene ned over kinderne og skylede alt om Daniel væk.

Efter koncerten blev der klappet, så man skulle tro der var torden. Kattriona masede dig vej gennem publikum og op til scenen. Kattriona var ligeglad med at folk kiggede. Kattriona hoppede op på scenen og omfavnede Kayla i et stort knus og hviskede: "Jeg ved heller ikke hvad jeg skulle gøre uden dig." hun trak sig lidt væk fra Kayla så hun kunne se hende i øjnene. "Du ved ikke hvor meget du betyder for mig." Kun smilede og tørrede øjnene. "Du er Fantastik."
kattriona
Yngling