The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_lcapLong time ago -kattriona  - Page 6 I_voting_barLong time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_lcapLong time ago -kattriona  - Page 6 I_voting_barLong time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_lcapLong time ago -kattriona  - Page 6 I_voting_barLong time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_lcapLong time ago -kattriona  - Page 6 I_voting_barLong time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_lcapLong time ago -kattriona  - Page 6 I_voting_barLong time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_lcapLong time ago -kattriona  - Page 6 I_voting_barLong time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_lcapLong time ago -kattriona  - Page 6 I_voting_barLong time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_lcapLong time ago -kattriona  - Page 6 I_voting_barLong time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_rcap 
amiana (903)
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_lcapLong time ago -kattriona  - Page 6 I_voting_barLong time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_lcapLong time ago -kattriona  - Page 6 I_voting_barLong time ago -kattriona  - Page 6 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Long time ago -kattriona  - Page 6 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Long time ago -kattriona

2 deltagere

Side 6 af 15 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Næste

Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  kattriona Ons Mar 06, 2013 1:51 pm

Inde på gulvet havde Kattriona erobret 2 stole ved baren. Hun havde set på Daniel og spurgte ham:"Skal vi have en lille en inden vi slår os løs?" Han nikkede og bestilte noget af det milde. Kattriona tømte glasset. Hun smilede kækt. 'Skal vi danse?' mimede hun. Daniel nikkede og trak hende hen midt på danse gulvet og begyndte at danse. Kattriona havde aldrig danset... Hun, så hen på Daniel og fat i hans hånd hvor han drejede hende rundt flere gange. Hun 'faldt ind i favnen på ham og smilede kækt til ham.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10244
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  Kayla Tors Mar 07, 2013 6:08 am

Kayla fik øje på Kat der snurrede rundt og smilede. Hun fangede hendes blik, og sendte hende et lusket smil. Så mimede hun: "Du er god!" til hende. Kayla så over på Marc igen og grinede til ham. De dansede lidt og satte sig så hen til et bord. Marc gik op til baren og hentede to mokai. De skålede og Kayla tog en tår. Det smagte af saftevand, men det vidste hun godt. Hun kunne godt smage alkoholen, men hun vidste det ikke ville påvirke hende, så hun kunne bare drikke. Hun smilede til Marc.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  kattriona Tors Mar 07, 2013 12:01 pm

"KOM VI GÅR HEN TIL KAYLA OG MARC!" Råbte hun for at over døve larmen. Hendes yndefulde bevægelser ville kunne afsløre dem. Hun maste sig ind ved siden af Kayla og hiskede til hende:" Skal vi ikke drikke dem i sænk?" Hun grinede til Kayla og tråtte op på bordet. "HEY!" hun råbte så højt hun kunne, musikken stoppede og alle stoppede med at danse. "Kayla og jeg vil udfordre Marc og Daniel, til at drikke sprut til de 2 første går under." Kattriona smilede kækt mens alle jublede.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10244
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  Kayla Fre Mar 08, 2013 6:49 am

Hun sendte Marc et frækt smil, og fik et retur. Han var helt klar. "Vi tager imod udforingen!" råbte han, uden at tage blikket fra Kayla. To-tre tjenere kom hen med favnen fulde af shotsglas, flakser med forskellig slags sprut, og alt mulig andet med alkohol i. De hældte 4x10 shots op og stillede dem i fire rækker.
Pigerne og drengen stillede så forenden af bordet, og gjorde sig klar. "På tre, starter I bare!" sagde en af tjenerne. "1....2...3!!" skreg hele rummet og de begyndte at drikke shots. Kayla drak stille og roligt, og uden at mærke andet end at det smagte forfærdeligt.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  kattriona Fre Mar 08, 2013 7:13 am

Kattriona hældte det hele i sig. 1,2,3... osv. Da hun havde drukket det hele smilede hun udfordrere til drengene og slikkede sig om munden. alle omkring hende måbede. Hun stillede glasende ordenligt og vendtede på de andre.
"ANDEN OMGANG!" Råbte en af tjenerne og hældte noget mere op. "Hvor har du lært at drikke sådan?" Daniel kiggede nysgerigt på Kattriona. "Tja det kunne du lide at vide." hun smilede kækt og så på Kayla. "Lad mig gætte: Du kan ikke lide smagen?" hun så på Kayla og smilede.
"Er i Klar?!" Råbte tjenerne i kor. "3....2......1... Go!"
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10244
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  Kayla Lør Mar 09, 2013 6:56 am

Hende og Kat var de første færdige med første omgang. Marc måbede. Hun smilede bare til ham, helt normalt. Hun så over på Kat. "Aldrig smagt noget så forfærdeligt. Hvorfor er det lige at man vælger at tage på druktur?" spurgte hun med et smil, og grinede. Det var vildt sjovt. Marc var allerede lidt sløret kunne hun se i hans blik, hvilket kun gjorde det sjovere for hende.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  kattriona Lør Mar 09, 2013 7:53 am

"Bare vær glad for at du ikke bliver lige som dem, og ikke kaster op." Hviskede hun til Kayla og smilede. hendes blik søgte tilbage til drengene. Hun grinede af dem. "Tja, jeg tog her ned for at have det sjovt med en veninde." Hun blinkede til Kayla. "Men hvorfor tog du med?" Hendes blik var rettet mod Daniels øjne. Han øjne så bekendte ud... Men hun vidste ikke hvorfor, så hun trak på skulderne og vendte tilbage til spruten og slugte det hele, igen.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10244
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  Kayla Lør Mar 09, 2013 8:32 am

De var på 4 omgang efterhånden, hvilket var utroligt. Marc kunne dårligt stå oprejst, og faldt sammen. Kayla grinede til Kat, og gik hen for at hjælpe ham op. Han havde ikke slået sig, men havde det ret så dårligt. "Jeg tror vi vandt," sagde hun med et stort smil, og sendte et blik til Kat. Pludselig blev hun opmærksom på klokken. "Hvad er klokken Kat?" spurgte hun og så på Daniel. Hun drak nogle flere shots, og hældte også et par mere på Marc.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  kattriona Lør Mar 09, 2013 8:45 am

"FUCK!" Kattriona tænkte. "Vi har 8 minutter!" Hun gik hen til Daniel og kyssede ham. Han smagte af sprut, ikke så underligt... "Kom Kayla, vi har travlt... eller det er mig der har travlt." hun så mindre panisk ud og løb hen mod udgange.
Hun ringede hurtigt til en taxa. "Jay... Den kommer om et kvarter.... Nå, det kan vi ikke vendte på. Vi må ned i tunnelerne." hun tog sine sko af og gik ned af en nærliggende bakke. Nede for enden var den nedlagte jernbene. "Kayla jeg ved hvor vi kan sove." hun hoppede der ned og gik inden for.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10244
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  Kayla Lør Mar 09, 2013 9:06 am

Hun fulgte ikke med Kat. "Hey! Jeg finder selv hjem, vi mødes her i morgen aften, okay?" råbte hun inden Kat kom for langt væk. Hun ville gerne lige sørge for at drengene kom hjem i seng, og ikke fik påtaget sig nogle skrammer. De var trods alt søde nok. Desuden var der regningen for sprutten, og alt sådan noget. Kayla sendte et luftkys til Kat, før hun vendte sig om mod drengene. "Sengetid boys," sagde hun og tog under hver af deres arme.
Diskoteket var efterhånden tomt, fordi det var lukketid. Kayla gik op i baren for at betale. "Hvor meget?" spurgte hun. Bartenderen gav hende beløbet, og hun betalte. "Hvordan kan det være at du slet ikke virker beruset?" spurgte bartenderen, som var en ung fyr, et par år ældre end Kayla. "Fordi jeg ikke er det," svarede hun med et sødt smil. "Ingen kan være så god til at drikke," gav han igen, med et drillende glimt i øjet. "Natten har sine hemmeligheder," sagde Kayla, og forsvandt sammen med to meget fulde, meget dårlige, og meget tunge drenge. "Hvor bor I mon?" mumlede hun. De fik oplyst hende Marcs adresse, som ikke var ret langt væk. Hun fik med stor besvær de to drenge hjem til Marc, og låste dem ind.
Hun fik dem i seng, og satte nogle spande, og noget vand ved siden af sengen. Hun kyssede Marc, og skrev hurtigt sit nummer på en seddel, hvor hun også skrev: "Kom igen. Kayla- tøsen der kunne drikke dig under" Hun tilføjede et hjerte, og gik så.
Solen var stået op nu, og skinnede klart. Kayla gik hjem til skolen, og kom op på sit værelse. Hun sendte en sms til Kat. "Er på skolen. Drengene sover sikkert hjemme. Vi ses i aften!<3" Hun sendte den og faldt i søvn.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  kattriona Lør Mar 09, 2013 9:20 am

Kattriona var kommet under jorden. Hun løb den korte vej ned til de ordned rum. Hun fandt hurtigt et rum og lagde sig under tæppet. Hun kunne mærke at solen var stået op, mens søvnen langsomt kom og lukkede hendes øjne. Hun hørte sin mobil vibrere og tog den. Kayla, stod der øverst. Hun smilede kort og besvarede den:'Klart. Men tager du ikke lige noget dækcream med til mig... Der er ikke noget her nede...^^' hun trykkede send og faldt i søvn.
Kattriona's drøm var sær... Det var som om et eller andet havde vækket et minde bagerst i hendes hjerne, det var blevet lagt ned i en skuffe og skuffen havde været låst, men ikke mere. den stod nu åben og mindet kom langsomt.
Hun vågnede skrigende i sengen. "Det her er løgn!" råbte hun og så på klokke og mærkede efter. Solen gik ned om et par minutter. Der tikkede en sms ind på hendes mobil. Den var fra Daniel. 'Hyggeligt i går, og jeg må give dig og din veninde, i kan sq drikke. Ses vi samme sted som i går?' Kattriona smilede og svarede. 'Skal vi ikke mødes ved indgangen så har du Marc mad og så har jeg Kayla.' hun sendte den og gik i bad.
Efter en halvtimes tid var hun klar med en ny kjole hun havde fundet, en af skufferne. 'Er klar hvad, hvad med dig? <3.' hun sendte beskeden til Kayla og gik mod køkkenet.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10244
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  Kayla Lør Mar 09, 2013 9:29 am

Hun vågnede tidligt, og gik i bad. Hun var stadig iført tøjet fra i går, som hun hurtigt kom ud af. Hun gjorde sig klar, og gjorde sig umage. Hun tog en isblå kjole på, som stod godt til hendes mørke hår, og derunder sorte leggings, og sorte stiletter. Hun smed et sort sjal over skuldrene lige inden hun gik. Hendes hår havde hun flettet, og sat et blå hårbånd i. Hun havde kun mascaraer på, og lidt gennemsigtig lipgloss. Hun havde dækket sin tatovering, og taget tuben med i sin lille pung. Alt i alt så hun godt ud, og glædede sig til at se Marc igen. Hendes mobil ringede mens hun gik hen over skolen plads. Hun vinkede til dem hun kendte. "Det' Kayla," sagde hun da hun tog den. "Det er Marc," lød stemmen. "Hey! Tak for sidst," sagde hun med smil i stemmen. "Selv tak. Jeg tænkte på om du måske havde lyst til at ses en dag?" spurgte han. Hun frydede sig. "Det vil jeg meget gerne. Hvad med i aften?" sagde hun. "Lyder godt. Hvor og hvornår?" svarede han, og hun kunne hører at han allerede glædede sig. "Kan vi ikke mødes samme sted som i går, og så kan vi gå videre derfra?" forslog hun. "Lyder godt. Vi ses om en halv time." han lagde røret på og Kayla satte farten op.
Hun kom til tunnelerne. Hvor hun ringede til Kat. "Jeg er udenfor. Kommer du op?" spurgte hun.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  kattriona Lør Mar 09, 2013 9:36 am

"Jo, lige 2 sek. Ses." hun lagde på og løb op til overfladen og ud. "Hey, Kaykay." hun smilede og løb hen til hende og krammede hende. "Har du cremen med?" hun smilede og så op mod bygningen og fik øje på de to drenge, og før hun viste af det var de på vej ned mod dem. "Godt... nu har vi travlt." hun pegede på de 2 skikkelser der kom gående ned mod dem. "Men de kan jo nok ikke se mit mærke med mindre der kommer lys her ned... hvad der ikke gør lige foreløbig... og ellers får jeg dem bare til at glemme de har set det her..." hun smilede kort og kiggede igen på Kayla.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10244
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  Kayla Lør Mar 09, 2013 9:40 am

Hun fandt hurtigt cremen og gav den til Kat. Så gik hun hen til drengene og krammede dem begge. Hun kyssede blidt Marc og smilede. "Hej med jer!" sagde hun glad, og håbede på at forsinke dem lidt. Hun gik stille og roligt tilbage mod Kat, som hun kunne se var ved at dække sit mærke. Hun tog Marcs arm for at få ham til at stoppe og så på ham. "Hvad er så planen?" spurgte hun sødt. Han smilede frækt til hende. "Hvad med en middag?" forslog han. "Lyder lækkert," smilede hun og gik hen til Kat.
Hun hoppede næsten af glæde. "Marc har inviteret mig ud og spise!" hvinede hun.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  kattriona Lør Mar 09, 2013 9:51 am

Hun snuppede cremen og dækkede sit mærke og kontrollerede med din mobil at man ikke kunne se noget af det røde. "Helt seriøst!?" hun sendte Kayla et glad smil, "jeg er glad på dine vegne." hun smilede til drengende og gav Kayla i smug tuben tilbage til hende. "Nå, Dani? Skal vi lade de 2 par være alene?" hun smilede en skjult besked til Kayla og tog Daniel i hånden. hun stivnede, det varme blod der pulserede i hans arm, hans krop. "Shit." mumlede hun. Hvis hun så meget som slap sig selv lidt løs var han færdig. "Må jeg ikke lige snakke lidt med Kayla?" hun snuppede hurtigt Kaylas hånd og trak hende lidt væk. "Godt, ikke for at ødelægge det for dig og eller Marc... eller for Daniel... Men jeg har ikke rigtigt fået noget at drikke eller at spise... det Det nede var gammelt." hun rystede. "Men kan du ikke lige holde et vågen øje med dem begge... Jeg tror at hvis jeg slipper så meget som en snor af mig selv... er han død." hun kiggede panisk på Kayla.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10244
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  Kayla Lør Mar 09, 2013 9:55 am

Hun rakte tunge til Kats skjulte besked og tog Marcs hånd. Hun smilede til ham, og de begyndte at gå, da kat trak hende væk. Hun lyttede til veninden og skar en grimasse. "Kan du ikke undskyld dig med et eller andet, og så løb hen på skole og hente noget? Ellers så kan Marc og jeg gøre det?" forsøgte hun sig. Hun ønskede ikke at der skulle ske nogen af drengene noget, og heller ikke Kat, og hun vidste det var nødvendigt for Kat at få noget blod, hurtigt. "Hvad siger du?" spurgte hun utålmodigt.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  kattriona Lør Mar 09, 2013 10:41 am

"Okay du holder drengende med selskab og jeg løbe over på skolen. Det andet vil være forrisikabelt. Ses om max et kvarter." hun gik hen mod drengen og så på dem. "Jeg har noget jeg lige skal ordne. Ses." hun gik ned mod jernbanestationen og smuttede hurtigt og let ned. hun tog sine sko af og satte i løb. turen nede under jorden gik stærkt. Hun var lige ude forand skolen og klatrede hen over muren. Inde på skolen var ynglinge var inde og spise. Så hun havde tid til at hente blodet på sit værelse. Hun slugte 2 poser og følte sig klar til at møde Daniel og Marc.
Nede under jorden løb hun tilbage til Diskoteket. Hun tog sine sko på igen og fandt en taske frem. "Sådan her er jeg igen." hun smilede til dem alle sammen og tog Daniel i hånden. "Godt så er jeg klar." Daniel så på hende og spurgte: "Hvad skulle du der nede?" han pegede hen mod Stationen.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10244
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  Kayla Lør Mar 09, 2013 11:45 am

Hun smilede og tog begge drenge under armen. "Hvad så drenge?" sagde hun med et drillende glimt i øjnene. De stod og snakkede lidt om løst og fast, mens de ventede på Kat. Da Kayla hørte Daniels spørgsmål, så hun panisk på Kat. Hendes hjerte og hjerne arbejdede på højtryk; de skulle have en troværdig historie. "Det har ikke noget med os at gøre, skal vi gå?" spurgte Marc, og rev hende ud af sine tanker. "Øhh.. ja" sagde hun lidt desorienteret og så på Kat. Kayla tog hans arm og sammen begyndte de at gå. Kayla spidsede ører for at hører hvad Kat sagde til Daniel, og fordi de jo havde vampyr hørelse, kunne hun nemt opfange det.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  kattriona Lør Mar 09, 2013 12:57 pm

'Åh... Hjælp mig Gudinde! Please.' Hun stod og håbede der ville kommen et svar hurtigst muligt. "Ømm... Ja... Jeg er en pige helt ærligt. Man har jo noget hver måned ik'? Du ved blod." hun grinede lettere panisk, men det var jo ikke helt løgn. "Okay. Nå hvor skal vi hen?" Daniel begyndte at gå. "Jeg tror gerne jeg vil hen et sted hvor der er mennesker.. ikke et Diskotek." hun blinkede og begyndte at gå mod byen. "Ses Kayla og pas på!" hun håbede at Kayla havde forstået den skjulte besked. "Jeg skal bare være hjemme inden sol op gang." hun smilede og trykkede hans hånd.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10244
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  Kayla Lør Mar 09, 2013 1:19 pm

Hun bed sig i læben for ikke at bryde ud i grin. Hun klemte Marcs arm og smilede tilbage til Kat. "Skal jeg nok, og i lige måde!" råbte hun. Marc vinkede kort til Daniel, og så gik de.
"Hvor vil du hen?" spurgte Marc. "Du vælger, jeg kommer her ikke så tit," svarede hun. Han sendte hende et underligt blik, men smilede dog. Hun trak på skuldrene. Det var vel ikke så underligt at selv om hun boede i byen kom hun der ikke så tit..vel? De gik sammen hen af et par gader, og ind på en restaurant. Kayla havde ikke spist morgenmad, men heldigvis for hende knurrede hendes mave ikke. De fik et bord til to og satte sig ned, og bestilte. Kayla fik bare en salat, mens Marc bestilte en bøf.
"Hvor bor du så henne?" spurgte Marc da deres mad kom. Kayla tog en bid, og købte lidt tænketid. "Jeg bor bare på et kollegieværelse, ikke så langt herfra," sagde hun stille og spiste. "Du må vise mig det, når jeg følger dig hjem en gang i nat," smilede han. Hun nikkede bare uden at se på ham og så spiste de mens de snakke om alt mellem himmel og jord. Kayla fortalte ham om sin musik, og han fortalte at han også var musikinteresseret.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  kattriona Lør Mar 09, 2013 1:33 pm

Daniel klemte hendes hånd. "Okay hvad med en tur i biografen?" han klemte hendes hånd og fortsatte, "jeg har hørt der skulle være en vildt god vampyr film i biografen, skal vi se den?" Hun trak vejret roligt for ikke at flippe fuldstendig på ham han viste jo ikke at hun var yngling. "Nah... jeg er ikke til de der vampyr film... men er der ikke nogen med action i?" hun så på ham og krøb under hans arm. "men kan vi ikke tage en bid først?" Daniel så på hende og trykkede hende in til sig. "Jo, Hvor skal det så være?" Kattriona smilede lumsk og kunne lugte hans blod. Jeg tror jeg skal have en saftig bøf." hun smilede for sig selv. "Der ligger en café er over." Han trak hende med rundt om et hjørne og ind på en af de små caféer. Daniel bestilte 2 gange bøf og 2 gange sodavand. "Nå, hvor længe har du været her i byen?" Daniel lænede sig tilbage i stolen og kiggede grundigt på Kattriona. "Tjo, jeg har været her i et stykke tid. Men jeg kommer oprigtigt fra Florida. Hvad med dig?" Kattriona hørte at han var fra byen her. De fik deres mad, Kattriona spiste langsomt for at virke mere piget, end hun enlig var. "Det her er virkelig lækkert." Daniel havde næsten spist hele sin bøf. "Skal jeg køre dig hjem i aften? Eller vil du sove hos mig?" Kattriona blev overrasket over spørgsmålet hun fik stillet. "Det er nok bedst jeg kommer hjem." hun nikkede og spiste resten af hendes bøf.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10244
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  Kayla Lør Mar 09, 2013 1:38 pm

//Skal vi spole frem til at de skal hjem eller hvad?? :-)
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  kattriona Lør Mar 09, 2013 1:39 pm

// Kan vi godt.^^
Vil du? :-D//
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10244
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  Kayla Lør Mar 09, 2013 1:50 pm

//Jaja :-)

De havde spist færdig og snakket en masse. De var meget ens; elskede begge musik, natten og deres venner. Han var fra New York, men var flyttet herover som 5-årig. Kayla kunne virkelig godt lide hans stemme, udsende, ham. Han var en rigtig dejlig fyr. "Skal vi gå?" spurgte han og tog hendes hånd. Hun nikkede. Nu var tiden inde til at hun skulle finde på et eller andet. Hun kunne ikke tage ham med hende til skolen, det ville være det rene selvmord, men de skulle helt sikkert den vej.
Hun førte ham hen mod skole, og da de kunne se den kiggede han på hende. "De der forbandede blodsuger burde ikke havde deres skole så tæt på byen! Tænk hvis de nu dræbte os alle sammen, fordi de ikke kunne styre deres blodtørst," sagde hun med et ret vred undertone. De var stoppet foran skolens port. Hun var helt mundlam; det var ikke gået op for hende at han hadede vampyrerne. Han hadede hende jo. "Marc, kan du lide mig?" spurgte hun. Han så undrende på hende. "Ja da! Du er vildt smuk, sød og sjov," svarede han, trak hende ind til sig og kyssede hende forsigtigt på læberne. Hun ville gerne have besvaret hans kys, men i stedet trak hun sig væk, vendte sig mod skole, og tog et par skridt hen mod porte, og væk fra ham. "Du brude være mere forsigtig når du sviner vampyrerne til. Det kunne ende glat en dag," sagde hun silkeblødt. Han spærrede øjnene op da det gik op for ham hvad hun var. "Det er da løgn!" sagde han. Han lød ikke vred, bare overrasket. "Nej, jeg er et af Nattens børn, og jeg tror ikke vi to skal ses mere," sagde hun. Hun kunne ikke skjule tristheden fra sin stemme.
Han tog et par skridt hen mod hende og trak hende igen ind i sin favn. "Vi ses snart," hviskede han mod hendes øre, kyssede hende blidt og begyndte at gå væk. Da han forsvandt ud af syne gik Kayla ind på skolen, og op på sit værelse. Hun smilede over hele hovedet.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  kattriona Søn Mar 10, 2013 1:34 am

Ude på Cafeén sad Kattriona og Daniel og snakkede sammen. Kattriona fortalte hvorfor hun var kommet her til og hvorfor hun ikke havde været ude i byen før. Det hele hun fortalte var en smule løgn og noget sandhed, Daniel kunne sagtes forstå at hun var løbet væk hjemme fra og at hun ikke ville se sine forældre igen. Daniel betalt bøffen og gik fra bordet sammen med Kattriona. "Hvor var det lige du boede?" Daniel trak hende op og så og Kattriona smilede usikkert. "Der er først noget jeg skal vise dig." Hun tog ham hemmelighedsfuldt i hånden og trak ham med uden for, hvor de fleste mennesker var på vej hjem. "Hvad er det du vil vise mig? Og hvis det her noget med mig at gøre så vil jeg ikke høre det." han så på hende med et kærligt blik. "Joh, altså først skal vi lige et stykke den vej." hun pegede i retningen af skolen. "Så viser jeg dig det." hun gik af sted mod skolen og den kolosalle hemmelighed.
Kattriona stoppede ved portens indgang, mens Daniel ville fortsætte frem ad. "Hvorfor stopper vi ved Det der?" Daniel lavede et kast med hovedet mod skolen. "Ømm... jeg altså detjeg skal vise dig nu er måske ikke... helt okay for sådanne nogen som mig...." Kattriona pillede ved kjolen og kunne ikke rigtig finde udad hvordan hun skulle fortælle det til ham. "Hvad farve har de vampyrer du kender? dem med halvmåne i panden." Han stod og tænkte sig om og sagde: "Blå tror jeg hvorfor?" Han tog Kattrionas hånd og så uforstående på hende. "Hvis du lover ikke at flippe du fortæller jeg dig det... eller rettere viser dig det." Daniel nikkede. Kattriona fjernede cremen fra hendes pande så det skala røde mærke kom frem. "Jeg er ikke en af de blå, men en død." hun gik hen mod porten da Daniel ikke kunne sige andet end: "Det her er ikke sandt." Kattriona åbnede porten og sagde: "Vi mødes i glæde." hun lukkede porten og gik inden for.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10244
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Long time ago -kattriona  - Page 6 Empty Sv: Long time ago -kattriona

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 15 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum