The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_lcapMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_voting_barMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_lcapMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_voting_barMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_rcap 
Alma (1559)
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_lcapMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_voting_barMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_lcapMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_voting_barMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_lcapMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_voting_barMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_lcapMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_voting_barMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_lcapMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_voting_barMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_lcapMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_voting_barMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_rcap 
amiana (903)
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_lcapMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_voting_barMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_rcap 
Kayla (861)
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_lcapMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_voting_barMusik aften i byen ¤Kayla¤ I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Musik aften i byen ¤Kayla¤ I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Musik aften i byen ¤Kayla¤

2 deltagere

Go down

Musik aften i byen ¤Kayla¤ Empty Musik aften i byen ¤Kayla¤

Indlæg  Nefertari Fre Jun 15, 2012 10:09 am

Tid - 21:38 om aften.
Omgivelser - Caférnes gæster og selve cafén.
Sted - Byens café.
Vejr - Stjerneklar nat.
Årstid - Sommer.

Nefertari, der var iklædt en kjole med et vintertræ på, sorte busker og sko, så ned på sin smoothie og tænkte på om hun skulle bestille mad. Hun havde ikke tager noget at spise, før hun gik ned i byen. For over to timer siden.
Hun sukkede dybt og kiggede på se andre gærster, som så ud til at havde det sjovt, og hun ønskede lidt, at det var hende.
Men det vil nok ikke ske.
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9501
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Musik aften i byen ¤Kayla¤ Empty Sv: Musik aften i byen ¤Kayla¤

Indlæg  Kayla Fre Jun 15, 2012 10:38 am

Kayla skubbede døren til caféen op. Hun så sig smilede omkring. Hun var iført en stram kjole og højhælede sko. Hun havde også sorte leggings på. Hun gik op og bestilte en sodavand. Hun satte sig på en stol og kiggede rundt igen. De andre så ud til at more sig. Gid hun havde Kat med herned, men hun skulle ud til hendes hest.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Musik aften i byen ¤Kayla¤ Empty Sv: Musik aften i byen ¤Kayla¤

Indlæg  Nefertari Man Jun 18, 2012 8:51 am

Nefertari lænede sig på tilbage i stolen, og lad hånderne for øjne. Hun var lidt glad for at komme ud af skolen, og ud i friheden. Men hun var det lidt kedelig at være helt alene, unden nogen at snakke med. I hvert fald fra Nettens Hus. Og hun kunne ikke snakke med de normale, fordi de fordømmer hende, hvis de vidste at hun kom fra Nattens Hus. Nefertari sukkede dybt og gned sin pande så hendes noget af dækkecreme forsvandt, og man kunne så lidt at hende halv måne.
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9501
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Musik aften i byen ¤Kayla¤ Empty Sv: Musik aften i byen ¤Kayla¤

Indlæg  Kayla Man Jun 18, 2012 12:29 pm

Hun så en pige tørrer sig over panden. Hun smilede da hun opdagede at pigen var fra Nattens hus. Kayla gik der over. "Hej" sagde hun og smilede. Hun mente ikke at have set pigen før. Hun havde måske gået forbi hende på gangen, men det var ikke en hun havde lagt mærker til. Kayla var lidt usikker på om hendes eget mærke var dækket, så hun fandt sit lommespejl, og så sig i det. Man kunne ikke se hendes mærke. Hun smilede til pigen.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Musik aften i byen ¤Kayla¤ Empty Sv: Musik aften i byen ¤Kayla¤

Indlæg  Nefertari Tors Jun 21, 2012 7:53 am

Nefertari så overrasket op og så på en pige, som var ca. på sin egen alder. "Hej..." hun vidste hvorfor pigen var kommet hen til hendes bord, og sagde hej til hende. Men hun kunne hun lide hendes ligefremhed. Hun hævede øjenbryn den ene øjenbryn, og forstod hvorfor hun tog en lommespejl og kiggede på sin pande. Indtil det stod klart for hende. Hun var fra Nattens Hus, lige som hende selv. "Du er fra Nattens Hus, ik?" Sagde hun og smilte glad.
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9501
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Musik aften i byen ¤Kayla¤ Empty Sv: Musik aften i byen ¤Kayla¤

Indlæg  Kayla Tors Jun 21, 2012 10:36 am

Kayla grinede. "Afsløret!" sagde hun og kiggede på pigen. "Hvis jeg ikke var fra NH var jeg nok ikke kommet hen til dig. Ikke for at være uhøflig" tilføjede hun og smilede til pigen. "Jeg er Kayla. Du er?" spurgte hun og håbede at pigen ikke syntes at hun var for ligefrem. Kayla sagde til sig selv at det måtte pigen selv om. Kayla var som hun var og det kunne man ikke ændre på! Hun mindede sig selv om at hun skulle takke sin bror for alle de ting hun havde lært af ham.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Musik aften i byen ¤Kayla¤ Empty Sv: Musik aften i byen ¤Kayla¤

Indlæg  Nefertari Man Jun 25, 2012 7:33 am

"Det er du heller ikke, og jeg tror desværre, at du vil have ret i det." Nefertari smilte til Kayla, " Jeg er Nefertari den første." Sagde hun og lyd som en gammel fin dame for 1800-tallet, og håbede lidt at Kayla kunne forstå hendes form for humor. Men hvis hun kunne var det ikke hendes skyld, det kunne være lidt svært at forstå hendes humor. "Sæt dig ned hvis du vil."
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9501
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Musik aften i byen ¤Kayla¤ Empty Sv: Musik aften i byen ¤Kayla¤

Indlæg  Kayla Man Jun 25, 2012 9:00 am

Hun grinede lidt. "Så hej Nefertari den første!" sagde hun og satte sig ned. "Tak" hun smilede til Nefertari. "Hvor længe har du været på skolen?" spurgte hun og kiggede indgående på Nefertari. Kayla mindes at have set hende på gangen eller i kantinen. Det gjorde ikke rigtig nogen forskel, men det var da rart at vide at hun helst sikkert kom fra Tulsas NH.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Musik aften i byen ¤Kayla¤ Empty Sv: Musik aften i byen ¤Kayla¤

Indlæg  Nefertari Tirs Jul 10, 2012 8:09 am

"Jeg er på 5. trin nu, så det må sige. I tre år nu... Tror," Nefertari skar en grimasse som fortalte, at hun ikke var sikker. "Men tiden går så hurtigt, at man kan miste tidsfornemmelsen." Sagde hun og smilede skævt, hun tog en slurk af sin smoothie. "Hvad med dig? Hvor længe har du været der?"
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9501
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Musik aften i byen ¤Kayla¤ Empty Sv: Musik aften i byen ¤Kayla¤

Indlæg  Kayla Ons Jul 11, 2012 2:32 am

"Tre år? Så er du jo nok snart færdig" sagde hun med et smil. Hun tænkte lidt over det. "Jeg har kun været der cirka tre måneder" hun sukkede indvendigt. Hun ville så gene have været i Nattens hus længere tid, men hun var først blevet Mærket for tre måneder siden. Hun smilede til Nefertari
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9666
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Musik aften i byen ¤Kayla¤ Empty Sv: Musik aften i byen ¤Kayla¤

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum