The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Fægtning?! - Asmodaeus I_vote_lcapFægtning?! - Asmodaeus I_voting_barFægtning?! - Asmodaeus I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Fægtning?! - Asmodaeus I_vote_lcapFægtning?! - Asmodaeus I_voting_barFægtning?! - Asmodaeus I_vote_rcap 
Alma (1559)
Fægtning?! - Asmodaeus I_vote_lcapFægtning?! - Asmodaeus I_voting_barFægtning?! - Asmodaeus I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Fægtning?! - Asmodaeus I_vote_lcapFægtning?! - Asmodaeus I_voting_barFægtning?! - Asmodaeus I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Fægtning?! - Asmodaeus I_vote_lcapFægtning?! - Asmodaeus I_voting_barFægtning?! - Asmodaeus I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Fægtning?! - Asmodaeus I_vote_lcapFægtning?! - Asmodaeus I_voting_barFægtning?! - Asmodaeus I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Fægtning?! - Asmodaeus I_vote_lcapFægtning?! - Asmodaeus I_voting_barFægtning?! - Asmodaeus I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Fægtning?! - Asmodaeus I_vote_lcapFægtning?! - Asmodaeus I_voting_barFægtning?! - Asmodaeus I_vote_rcap 
amiana (903)
Fægtning?! - Asmodaeus I_vote_lcapFægtning?! - Asmodaeus I_voting_barFægtning?! - Asmodaeus I_vote_rcap 
Kayla (861)
Fægtning?! - Asmodaeus I_vote_lcapFægtning?! - Asmodaeus I_voting_barFægtning?! - Asmodaeus I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Fægtning?! - Asmodaeus I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Fægtning?! - Asmodaeus I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Fægtning?! - Asmodaeus I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Fægtning?! - Asmodaeus I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Fægtning?! - Asmodaeus I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Fægtning?! - Asmodaeus I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Fægtning?! - Asmodaeus I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Fægtning?! - Asmodaeus I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Fægtning?! - Asmodaeus I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Fægtning?! - Asmodaeus

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Jameelah Søn Aug 29, 2010 7:48 am

Tid: Nat
Vejr: Solskin
Omgivelser: Læreren Asmodaeus og andre elever
Sted: Fægtelokalet
Tøj: Sin skoleuniform - se ude til venstre

Jameelah var på vej til sin første fægtetime og var rimelig nervøs. Hun havde aldrig været god til nogen form for idræt, og foretrak at sidde og spille musik i stedet for. Pga. at sin klodsethed sørgede hun altid for at fake en skade, på sin gamle skole, så hun kunne sidde over og være i musiklokalet i stedet. Men her var der ingen vej udenom. Lærerne var jo vampyre og de vidste hvornår man løj. Desværre. Derfor var hun nødt til at deltage.
Hun trådte ind i lokalet, som en af de første elever og stilte sig straks bagerst i lokalet. Der stilte hun sin taske fra sig og satte sit hår op. Før havde det været løst, men hun regnede med at hendes lange hår, ikke var så praktisk i idræt og slet ikke i fægtning. Derfor satte hun det op i en stram hestethale. Det sidste hun havde lyst til, var at miste sit hår, foran alle de andre elever, som sikkert var tusinde gange bedre til det her end hende. De havde jo også gået der i længere tid end hende. En uge på skolen var jo ikke ligefrem meget.
Inden læreren kom besluttede hun sig for at dæmpe sine nerver lidt. Hvis hun ikke passede på, ville hun komme til at hyperventilere og ende nede hos sygeplejersken. Ikke lige det bedste indtryk at gøre på sin nye fægtelærer.
Hun satte sig ned på gulvet, med benene overkors. Begyndte så at meditere lidt.
Jameelah
Jameelah
Yngling

Nye navn : Jameelah Murphy
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 135
Vampyr Erfaring : 10128
Respekt : 1
Skoleuniformen : Jameelah har skiftet skoene ud, med nogle korte, sorte Allstars. Nederdelen er sort og går til midt på lårene og har en slags folder. Trøjen er typisk en grøn, grå eller blå tanktop med en sort, blød kashmir cadigan ud over. En sort lårkort nederdel med grå, grøn eller blå knæstrømper eller strømpebukser.
Join date : 15/08/10
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Asmodaeus Søn Aug 29, 2010 7:56 am

Asmodaeus gik ind i salen med lange skridt, og smed sin frakke over i hjørnet af lokalet, sammen med hans langsværd, da han ikke ville skade eleverne med det.. han kastede et blik rundt på eleverne, han havde ladet sit lange sorte hår være som altid, det hang ned af hans ryg, og over hans skuldre ''God Aften, elever.. jeg er Asmodaeus Garreck McTavon, jeg er fægtelærer her i House of Night.. jeg forventer at i vil gøre jeres absolut bedste.. men jeg forventer ikke at nogen af jer kan overvinde mig i det her fag...'' sagde han koldt imens han hentede en kasse med kårer i til eleverne, for derefter at hente nogle veste til dem, han tænkte at han hellere måtte starte mildt ud med de her.. han spottede en der sad og mediterede nede i enden af lokalet ''Det ser ud som om vi har en der allerede er ved at gøre sig klar til at fægte med en eller anden her..'' sagde han og gik ned til hende med kassen, og satte den foran hende.
Asmodaeus
Asmodaeus
Lærer i Fægtning

Nye navn : Asmodaeus
Antal indlæg : 34
Vampyr Erfaring : 9961
Respekt : 0
Skoleuniformen : Som på billedet, bare med hans lærer emblem på frakken.
Join date : 29/08/10
Geografisk sted : House of Night Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Jameelah Søn Aug 29, 2010 8:02 am

Jameelah havde været så optaget af at meditere, at hun spærrede øjnene forvirret op, da læreren indirekte henvendte sig til hende. Hun havde overhovedet ikke hørt hvad han sagde, bortset fra sit navn. Asmodaeus Garreck McTavon. Allerede inden hun havde set ham, skræmte han hene fra vid og sans. Da hun så op på ham, blev hun skræmt endnu mere. Han virkede meget bestemt og hårdt. Det var klart, at han ikke ville godtage nogen af hendes undskyldninger for at slippe for faget, overhovedet. Bare ved at kigge på ham, kunne hun se det.
Hun sank en klump og var ude af stand til at tale. Først og fremmeste fordi han skræmte hende og fordi hun ikke anede man startede med at meditere til fægtning. Måske havde han bare været sarkastisk..
"Sar.. sarkasme?" stammede hun.
Jameelah
Jameelah
Yngling

Nye navn : Jameelah Murphy
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 135
Vampyr Erfaring : 10128
Respekt : 1
Skoleuniformen : Jameelah har skiftet skoene ud, med nogle korte, sorte Allstars. Nederdelen er sort og går til midt på lårene og har en slags folder. Trøjen er typisk en grøn, grå eller blå tanktop med en sort, blød kashmir cadigan ud over. En sort lårkort nederdel med grå, grøn eller blå knæstrømper eller strømpebukser.
Join date : 15/08/10
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Asmodaeus Søn Aug 29, 2010 8:07 am

Han kiggede ned på hende ''På intet tidspunkt.. jeg mediterer før jeg går til timen her, og jeg forventer at alle mine elever gør det samme..'' sagde han i et lettere koldt toneleje ''grib en kåre, så skal vi se hvad du kan..'' sagde han og sparkede let til kassen foran hende, og pegede så derefter på en vest ''og husk din vest.. ellers kunne du jo komme til skade her..og det ville gå ud over mig, og det er jeg sjovt nok ikke interesseret i lille ven..'' sagde han og kiggede på hende, han samlede selv en kåre op, man lagde den så tilbage for derefter at samle en Main Gauche op, det var en meget meget mindre udgave af en kåre ''Jeg giver dig en chance..'' sagde han og smed den ned i kassen igen, og samlede så en ganske almindelig daggert op derfra, og holdt den så bladet vendte bagud, de andre elever kiggede overrasket, der var ikk nogen af dem han havde gidet at kæmpe med.
Asmodaeus
Asmodaeus
Lærer i Fægtning

Nye navn : Asmodaeus
Antal indlæg : 34
Vampyr Erfaring : 9961
Respekt : 0
Skoleuniformen : Som på billedet, bare med hans lærer emblem på frakken.
Join date : 29/08/10
Geografisk sted : House of Night Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Jameelah Søn Aug 29, 2010 8:14 am

"Virkelig?" spurgte hun og kunne slet ikke skjule sin overraskelse. En lærer der mediterede før timen? Det kunne hun ikke rigtig få til at passe. Hun havde kun gjort det, for at få styr på sine nerver. En tur ned til sygeplejersken pga. af hyperventilation ville være så ydmygende. Det var dog ikke hendes problem lige nu. Det var den skræmmende lærer, og det at hun slet ikke kunne finde ud af at kæmpe. Hun var så bange for ham, at hun slet ikke havde lagt mærke til hans kølige tonefald.
Hun gjorde som hans sagde, rejste sig op og tog en vest på. Samlede bare en eller anden random kåre op. Hun kunne alligevel ikke se forskel på dem, som han kunne. Da hun fik øje på daggerten, kunne hun ikke lade være med at smile. Den imod en kåre? Det virkede lidt latterligt, men han kunne sikkert nedlægge hende på nul komma fem sekunder med den.
Jameelah
Jameelah
Yngling

Nye navn : Jameelah Murphy
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 135
Vampyr Erfaring : 10128
Respekt : 1
Skoleuniformen : Jameelah har skiftet skoene ud, med nogle korte, sorte Allstars. Nederdelen er sort og går til midt på lårene og har en slags folder. Trøjen er typisk en grøn, grå eller blå tanktop med en sort, blød kashmir cadigan ud over. En sort lårkort nederdel med grå, grøn eller blå knæstrømper eller strømpebukser.
Join date : 15/08/10
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Asmodaeus Søn Aug 29, 2010 8:20 am

Asmodaeus smilte koldt da han så hendes smil over hans valg af våben ''Tror du det bliver for nemt med daggerten?'' spurgte han og nikkede over imod et spyd ''jeg kan også bare tage det der..'' sagde han og placerede sig selv i en position hvor han vidste hans krop var i fuld balance, han afventede hendes træk ''Jeg vil rette dine fejl og så videre.. og i andre kan godt se at komme i gang!'' den sidste sætning blev råbt til de andre, som med det samme gik i gang med deres træning ''kom nu tøsebarn.. du lader mig jo vente.. med det her tempo kunne jeg dræbe dig otteogfyrre gange..'' han smilte for sig selv, og kiggede hånligt på hende ''angrib mig nu...'' sagde han og gabte ''Jeg keder mig..'' sagde han og kiggede direkte ind i hendes øjne, han havde en perfekt plan for det her.
Asmodaeus
Asmodaeus
Lærer i Fægtning

Nye navn : Asmodaeus
Antal indlæg : 34
Vampyr Erfaring : 9961
Respekt : 0
Skoleuniformen : Som på billedet, bare med hans lærer emblem på frakken.
Join date : 29/08/10
Geografisk sted : House of Night Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Jameelah Søn Aug 29, 2010 8:26 am

Jameelah rystede på hovedet, som svar på hans spørgsmål. "Du vil uden tvivl, kunne nedlægge mig, på et hjerteslag" indrømmede hun. Hvis han var fægtelærer, måtte han jo være utrolig dygtig. Man forventede jo en god undervisning og det fik man da bestemt også på skolen. Men behøvede fægtelærerne virkelig at være så skræmmende? Eller var det virkelig nødvendigt i sådan et fag.
Hun sukkede over hans kommentare. "Jeg er håbløs" mumlede hun for sig selv, men valgte alligevel at angribe ham. Hendes balance var dårlig og hun anede ikke hvordan man gjorde. Selv hvis han havde været nybegynder ville han have kunne tæve hende. Alene det at være til undervisningen og høre på hans kommentare var ydmygende for hende.
Jameelah
Jameelah
Yngling

Nye navn : Jameelah Murphy
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 135
Vampyr Erfaring : 10128
Respekt : 1
Skoleuniformen : Jameelah har skiftet skoene ud, med nogle korte, sorte Allstars. Nederdelen er sort og går til midt på lårene og har en slags folder. Trøjen er typisk en grøn, grå eller blå tanktop med en sort, blød kashmir cadigan ud over. En sort lårkort nederdel med grå, grøn eller blå knæstrømper eller strømpebukser.
Join date : 15/08/10
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Asmodaeus Søn Aug 29, 2010 8:31 am

han lod daggerten falde til jorden, så spidsen sad i gulvet, og trådte til siden og greb fat i hendes kåre med håndfladerne, på en led så han ikke skar sig ''For ubalanceret..'' han rettede hendes ben til med et hurtigt og blidt spark på det, han rettede hele hendes positur, den var jo helt gal.. hun holdt forkert og alt muligt.. han placerede sig bag ved hende hurtigt som for at tage hendes position i øjesyn fra hendes vinkel, og rettede hendes arm et par millimeter ''du skal så vidt muligt holde den her balance.. hvis ikke du kan det, vil jeg personligt sørge for at du lærer det på meget kort tid..'' sagde han og kiggede på hende, han samlede så en kåre op og stillede sig ved siden af hende ''Følg mine bevægelser'' sagde han og begyndte på en serie stik, og hug, i langsom gengivelse.
Asmodaeus
Asmodaeus
Lærer i Fægtning

Nye navn : Asmodaeus
Antal indlæg : 34
Vampyr Erfaring : 9961
Respekt : 0
Skoleuniformen : Som på billedet, bare med hans lærer emblem på frakken.
Join date : 29/08/10
Geografisk sted : House of Night Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Jameelah Søn Aug 29, 2010 8:40 am

Jameelah sukkede. Normalt var hun optimistisk, men den fejlede vist lige nu. Der var intet positivt ved denne situatition. Hun var absolut håbløs til alt slags motion. "Undskyld, men jeg er født klodset" mumlede hun og lod ham rette på sig. Det var vel det bedste hun kunne gøre på det tidspunkt. Rette sig efter ham. Så ville de måske, få ham til at være lidt venligere i mod hende. Men det tvivlede hun dog stærkt på. Han virkede ikke som personen, som var venlig overfor andre mennesker.
Hun nikkede og fulgte hans bevægelse så godt hun kunne. Regnede med at skulle blive stående, som han havde vist hende, så hun gjorde sit bedste, for ikke at miste balancen og dermed falde ind i ham. Så ville hele klassen jo falde om at grin.
Jameelah
Jameelah
Yngling

Nye navn : Jameelah Murphy
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 135
Vampyr Erfaring : 10128
Respekt : 1
Skoleuniformen : Jameelah har skiftet skoene ud, med nogle korte, sorte Allstars. Nederdelen er sort og går til midt på lårene og har en slags folder. Trøjen er typisk en grøn, grå eller blå tanktop med en sort, blød kashmir cadigan ud over. En sort lårkort nederdel med grå, grøn eller blå knæstrømper eller strømpebukser.
Join date : 15/08/10
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Asmodaeus Søn Aug 29, 2010 9:12 am

han satte farten gradvist op, og gik efter lidt tid ud af standen ''Det kan godt være du er født klodset.. men hvis der er en der kan rette op på det er det nok mig..'' sagde han og kiggede på hende ''og det er en udfordring jeg vil tage op.. har du en mentor endnu?'' spurgte han og kiggede koldt på hende, han udstrålede at han ikke brød sig om særlig mange folk, og at han sagtens ville kunne dræbe hvem som helst, hans øjne afslørede ingen følelser, på noget tidspunkt.
Asmodaeus
Asmodaeus
Lærer i Fægtning

Nye navn : Asmodaeus
Antal indlæg : 34
Vampyr Erfaring : 9961
Respekt : 0
Skoleuniformen : Som på billedet, bare med hans lærer emblem på frakken.
Join date : 29/08/10
Geografisk sted : House of Night Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Jameelah Søn Aug 29, 2010 9:16 am

Hun fortsatte med at lave det han havde vist et par gange, men stoppede så for at koncentere sig om hvad han sagde. "Måske, men helt ærlig - så sent som i går faldt jeg over en taske!" udbrød hun opgivende og slog ud med armene, hvilket resulterede i at hun kom til at svinge kåren hen mod Asmodaeus. Ikke lige frem særlig heldigt. Bare han ikke blev ramt og blev sur på hende. Mere end han allerede var. Sådan virkede det i hvert fald.
Hun rystede på hovedet. "Nej, der er ikke nogen, der har ville være min mentor åbenbart" sagde hun med et skuldertræk. Hun overvejede ikke den mulighed, at han måske ville være hendes mentor. Den tanke var alt for absurd til at hun ville finde på at tænke den.
Jameelah
Jameelah
Yngling

Nye navn : Jameelah Murphy
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 135
Vampyr Erfaring : 10128
Respekt : 1
Skoleuniformen : Jameelah har skiftet skoene ud, med nogle korte, sorte Allstars. Nederdelen er sort og går til midt på lårene og har en slags folder. Trøjen er typisk en grøn, grå eller blå tanktop med en sort, blød kashmir cadigan ud over. En sort lårkort nederdel med grå, grøn eller blå knæstrømper eller strømpebukser.
Join date : 15/08/10
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Asmodaeus Man Aug 30, 2010 2:55 am

han greb bladet på kåren før den kunne skære ham, og kiggede på hende ''Javel ja.. det må vi jo så finde en løsning på..'' sagde han og slap kåren ''og siden du ingen mentor har, så vil jeg godt tilbyde at være din mentor.. jeg har ikke en at være mentor for på stående fod, du skal bare vide at det vil blive hårdt for dig, men der vil være en chance for at jeg faktisk ville komme til at bryde mig om dig hvis du accepterer, og det ville jo så være den første ud over min bror jeg bryder mig om'' sagde han og smilte koldt.
Asmodaeus
Asmodaeus
Lærer i Fægtning

Nye navn : Asmodaeus
Antal indlæg : 34
Vampyr Erfaring : 9961
Respekt : 0
Skoleuniformen : Som på billedet, bare med hans lærer emblem på frakken.
Join date : 29/08/10
Geografisk sted : House of Night Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Jameelah Man Aug 30, 2010 7:27 am

Hun nikkede. Hvis der var nogen, som kunne rette op på hendes klodsethed, så måtte det da klart være ham. Hun ville ikke turde være klodset i nærheden af ham. Men det ville nok blive temmelig svært, for at skræmte hende en del. Uhyggelige ting plejede at have en øgende effekt på hendes klodsethed. Måske den ville makke ret overfor ham? Hun tvivlede, men ville lade det komme an på en prøve. Den eneste det kunne skade var hende selv.. Plus minus et par andre, hvis de kom til at stå lidt for meget i vejen.
Jameelah spærrede sine varme, mørke øjnene op, da han tilbød at være hendes mentor. Hvor vildt! Tænk at sådan en sej lærer, ville være mentor for lille, klodsede hende. Hele hendes ansigt lyste op i et stort smil, fra øre til øre. "Jeg vil gerne have dig som mentor! Wow! Tænk du gider det, men det bliver nok en udfordring" udbrød hun og nikkede mod kåren, som han holdt mellem sine hænder.
Jameelah
Jameelah
Yngling

Nye navn : Jameelah Murphy
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 135
Vampyr Erfaring : 10128
Respekt : 1
Skoleuniformen : Jameelah har skiftet skoene ud, med nogle korte, sorte Allstars. Nederdelen er sort og går til midt på lårene og har en slags folder. Trøjen er typisk en grøn, grå eller blå tanktop med en sort, blød kashmir cadigan ud over. En sort lårkort nederdel med grå, grøn eller blå knæstrømper eller strømpebukser.
Join date : 15/08/10
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Asmodaeus Ons Sep 01, 2010 11:24 am

han kiggede på hende, og tog sin position med en enkelt kåre igen ''Det er en udfordring jeg gerne tager op.. en Vampyr kan ikke være klodset, så det skal rettes op på..'' sagde han og begyndte at udføre en serie balance krævende udfald med kåren ''Følg med på de her bevægelser..'' sagde han imens han udførte dem, de var højst avancerede, og han tvivlede på at hun kunne udføre dem alle, men han var også sikker på at hun kunne udføre nogle af dem, han ville ikke tillade at hun ikke havde en balance der var til at prale af, han var jo lærer i fægtning, og fægtning var en balance kunst.
Asmodaeus
Asmodaeus
Lærer i Fægtning

Nye navn : Asmodaeus
Antal indlæg : 34
Vampyr Erfaring : 9961
Respekt : 0
Skoleuniformen : Som på billedet, bare med hans lærer emblem på frakken.
Join date : 29/08/10
Geografisk sted : House of Night Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Jameelah Ons Sep 01, 2010 11:30 am

Jameelah nikkede ivrigt, stadig et stort smil. "Men mon ikke det forsvinder når jeg gennemføre min forvandling?" spurgte hun nysgerrigt. Det håbede hun, at det gjorde. En klodset vampyr. Sådan en fandtes ikke. Men et af hendes største ønsker, større end at slippe af med sin klodsethed, var at blive vampyr. At kunne leve i flere hundrede år, uden overhovedet at få de mindste tegn på aldring, var bare.. fantastisk. Men også det at hun kunne gøre en forskel for andre, i meget længere tid end andre ville kunne gøre, var en rar tanke.
Hun så på de bevægelser han lavede et par gange, for at få dem ind i hovedet. Stilte sig så som han havde vist hende og begyndte at udføre bevægelserne, så godt hun kunne. Mere kunne hverken han eller hende forlange.
Jameelah
Jameelah
Yngling

Nye navn : Jameelah Murphy
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 135
Vampyr Erfaring : 10128
Respekt : 1
Skoleuniformen : Jameelah har skiftet skoene ud, med nogle korte, sorte Allstars. Nederdelen er sort og går til midt på lårene og har en slags folder. Trøjen er typisk en grøn, grå eller blå tanktop med en sort, blød kashmir cadigan ud over. En sort lårkort nederdel med grå, grøn eller blå knæstrømper eller strømpebukser.
Join date : 15/08/10
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Asmodaeus Ons Sep 01, 2010 1:05 pm

Han stoppede selv, og iagttog hendes bevægelser ''det ser ikk helt skidt ud lige nu.. men det er heller ikk godt..'' sagde han og kiggede på hende '' så vil jeg forresten melde at jeg er din mentor..'' sagde han og lagde armene over kors, de andre elever var i fuldt gang med at øve deres fægtning, og nogle af dem prøvede forgæves at udføre Asmodaeus' kampstil ''en ting der hjælper på balancen er faktisk også dans..'' sagde han imens han holdt øje med hendes bevægelser ''Kan du danse? hvis du kan det ville det gøre det hele meget lettere..''
Asmodaeus
Asmodaeus
Lærer i Fægtning

Nye navn : Asmodaeus
Antal indlæg : 34
Vampyr Erfaring : 9961
Respekt : 0
Skoleuniformen : Som på billedet, bare med hans lærer emblem på frakken.
Join date : 29/08/10
Geografisk sted : House of Night Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Jameelah Ons Sep 01, 2010 1:10 pm

Hun sukkede irriteret. Både på sig selv og på ham. Hvorfor kunne han ikke abre være glad for at hun faktisk forsøgte, at gøre som han ville have hende til? Og hvorfor skulle hun også være så dårlig til sport? Det var hel klart ikke noget genetisk, for begge hendes forældre løb og hendes lillebror dyrkede kampsport. Det var sikkert bare hende, som heller ville sidde og spille musik i stedet og undgå al fysisk aktivtet.. Ud over at gå selvfølgelig.
Hun rystede på hovedet. "Dans er livsfarligt for både mig og alle andre" sagde hun med et skævt smil. Sidste års skolefest, ville være et godt eksempel på hvor dårlig hun var. Det havde lykkedes hende, at vælte samtlige par i det styrt hun selv havde lavet. Nu ejede hun skolerekorden for "Skyld i flest fald". Ikke lige frem noget at være al for stolt af.
Jameelah
Jameelah
Yngling

Nye navn : Jameelah Murphy
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 135
Vampyr Erfaring : 10128
Respekt : 1
Skoleuniformen : Jameelah har skiftet skoene ud, med nogle korte, sorte Allstars. Nederdelen er sort og går til midt på lårene og har en slags folder. Trøjen er typisk en grøn, grå eller blå tanktop med en sort, blød kashmir cadigan ud over. En sort lårkort nederdel med grå, grøn eller blå knæstrømper eller strømpebukser.
Join date : 15/08/10
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Asmodaeus Tors Sep 02, 2010 5:11 am

han hævede et øjenbryn ''Javel ja.. det er meget muligt at det er farligt, men det er nok nødvendigt..'' sagde han sammenbidt og rullede med øjnene ''Det vil nok sige at du i fritiden skal til danse kurser.. du må selv vælge om det ska være på en skole, eller med mig..'' sagde han og puttede hænderne i lommen, alt imens han gik rundt om hende *Hmm.. det kunne være at hun kan lære det.. hvis hun anstrenger sig meget.. jeg ved allerede hvad hendes fejl er, hun mangler sin selvtillid.. og siger bare ja når man ber hende om noget* tænkte han stille for sig selv.
Asmodaeus
Asmodaeus
Lærer i Fægtning

Nye navn : Asmodaeus
Antal indlæg : 34
Vampyr Erfaring : 9961
Respekt : 0
Skoleuniformen : Som på billedet, bare med hans lærer emblem på frakken.
Join date : 29/08/10
Geografisk sted : House of Night Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Jameelah Tors Sep 02, 2010 7:50 am

Hun kneb koncenteret sine læber sammen. Nikkede. "Ja, det har du nok ret i" indrømmede hun modvilligt. Godt nok, var hun ikke meget for det, men hun vidste at det var nødvendigt. Men at skulle gøre det på en danseskole, ville være alt, alt for ydmygende for hende. Måske ville han faktisk ydmyge hende? Men hun ville i hvert fald ikke lære at danse på nogen som helst skole. For alle ville grine af hende og de ikke nok slet ikke danse med hende pga. af at hun var en yngling og dermed en kommende vampyr. Hvis hun da var så heldig. Det håbede hun. "Jeg vil hellere have dig, som lærer i dans end at skulle på en danseskole" sagde hun ærligt.
I mens hun havde snakket, havde hun fortsat lavet det med sin kåre, som han havde vist hende at hun skulle gøre. Hun anstrengte sig også en del, for at holde balance og postitionen, som han havde vist hende.
Jameelah
Jameelah
Yngling

Nye navn : Jameelah Murphy
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 135
Vampyr Erfaring : 10128
Respekt : 1
Skoleuniformen : Jameelah har skiftet skoene ud, med nogle korte, sorte Allstars. Nederdelen er sort og går til midt på lårene og har en slags folder. Trøjen er typisk en grøn, grå eller blå tanktop med en sort, blød kashmir cadigan ud over. En sort lårkort nederdel med grå, grøn eller blå knæstrømper eller strømpebukser.
Join date : 15/08/10
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Asmodaeus Tors Sep 02, 2010 7:54 am

han kiggede overrasket på hende ''ifølge dine øjne skræmmer jeg dig, men alligevel vil du lære af mig..'' sagde han og tog hænderne op af lommen ''nuvel, stil efter din næste lektion her i lokalet, der er alligevel ikke fægtning her på det tidspunkt, og jeg laver intet der alligevel..'' sagde han stille og gik rundt om hende imens han observerede hendes bevægelser, de skulle være perfekte, intet andet var godt nok, han ville aldrig lade hende overleve hvis hun fejlede ham, han havde altid fået top vampyrer ud af sine ynglinger.
Asmodaeus
Asmodaeus
Lærer i Fægtning

Nye navn : Asmodaeus
Antal indlæg : 34
Vampyr Erfaring : 9961
Respekt : 0
Skoleuniformen : Som på billedet, bare med hans lærer emblem på frakken.
Join date : 29/08/10
Geografisk sted : House of Night Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Jameelah Tors Sep 02, 2010 8:02 am

Hun nikkede og så på ham ud af øjenkrogen. Hans overraskede udtryk, fik hende til at smile. Som sædvanlig bredte det sig altid i hele hendes ansigt, helt op til hendes øjne, som nærmest begyndte at lyse. Når hun smilede var det altid et oprigtigt smil. Aldrig hånligt eller noget i den stil. "Jeg regner jo med at min mentor, kan lære mig noget" sagde hun med et bredt smil på sine læber. Hun nikkede og glædede sig allerede til næste lektion. Der skulle hun have sit yndlingsfag. Musik. Det ville være dejligt befriende og hun ville få en mulighed, for at få alt det dårlige til fægtning ud af sit hovede.
"Okay" mumlede hun og fortsatte med bevægelserne. Hun havde tænkt sig at blive ved indtil han bad hende stoppe eller at timen var forbi.
Jameelah
Jameelah
Yngling

Nye navn : Jameelah Murphy
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 135
Vampyr Erfaring : 10128
Respekt : 1
Skoleuniformen : Jameelah har skiftet skoene ud, med nogle korte, sorte Allstars. Nederdelen er sort og går til midt på lårene og har en slags folder. Trøjen er typisk en grøn, grå eller blå tanktop med en sort, blød kashmir cadigan ud over. En sort lårkort nederdel med grå, grøn eller blå knæstrømper eller strømpebukser.
Join date : 15/08/10
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Asmodaeus Tors Sep 02, 2010 8:11 am

han stod og observerede hende lidt mere ''det er fint.. nu skal du fortælle mig lidt om dig selv'' sagde han lige pludselig ''hvor kommer du fra, og hva lavede du før du blev mærket, bare basis ting jeg godt vil vide om dig.. så kan det også være at du får noget at vide om mig, hvis du stiller de rigtige spørgsmål..'' sagde han og satte sig ned, han sendte de andre elever ud af lokalet imens de snakkede, de havde alligevel tævet hinanden voldsomt meget nu, og han var blevet træt af at høre på deres klynken, han kunne ikke klare svaghed, og de udviste alle svaghed, de var ikke værdige til at blive Vampyrer i hans øjne.
Asmodaeus
Asmodaeus
Lærer i Fægtning

Nye navn : Asmodaeus
Antal indlæg : 34
Vampyr Erfaring : 9961
Respekt : 0
Skoleuniformen : Som på billedet, bare med hans lærer emblem på frakken.
Join date : 29/08/10
Geografisk sted : House of Night Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Jameelah Tors Sep 02, 2010 8:18 am

Hun stoppede og så efter de andre, som han havde sendt ud. Satte sig så overfor ham og tog sit hår ud af sin elastik. Hun rystede de lange, røde lokker på plads, så de indrammede hendes ansigt. Hun så ham så direkte ind i øjnene. Hendes varme, mørke øjne mødte hans lyse, kolde øjne. "Jeg er født og opvokset i Brooklyn, New York. Før jeg blev mærket var jeg fuldtids klodset og yndlingsoffer for de populære på min high school" fortalte hun. Intet tydede på at hun skammede sig over det eller løj. Heller ikke at hun havde nydt det. Hvem ville dog nyde, at være offer for cheerleadere og footballspillere? De færreste ville hun gætte på. "Har en lillebror, mor og far, som elsker mig højt, selv nu. Jeg er sygeligt angst overfor klovne og små hunde. Plus jeg er allergisk overfor æbler" indrømmede hun med et skuldertræk. Det med æblerne gjorde hende ikke så meget. Hun havde aldrig brudt sig særlig meget om dem alligevel. "Og så er jeg en ret dygtig musiker.. Mere du vil vide?" spurgte hun.
"Nå, fortæl mig så om dig selv" sagde hun med et alvorligt udtryk i både øjne og ansigt.
Jameelah
Jameelah
Yngling

Nye navn : Jameelah Murphy
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 135
Vampyr Erfaring : 10128
Respekt : 1
Skoleuniformen : Jameelah har skiftet skoene ud, med nogle korte, sorte Allstars. Nederdelen er sort og går til midt på lårene og har en slags folder. Trøjen er typisk en grøn, grå eller blå tanktop med en sort, blød kashmir cadigan ud over. En sort lårkort nederdel med grå, grøn eller blå knæstrømper eller strømpebukser.
Join date : 15/08/10
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Asmodaeus Tors Sep 02, 2010 8:32 am

han lyttede til hvert et ord hun sagde ''Javel.. det er en interessant historie..'' sagde han så og betragtede hende i lidt tid ''Jeg hedder Asmodaeus Garreck McTavon, jeg kommer fra Dublin, Irland, og har været der det meste af mit liv, og som seksten årig blev jeg mærket, der var jeg lige flyttet til Boston, og nu er jeg her.. jeg er 642 år gammel..'' sagde han, det var tydeligt at han lagde skjul på sin historie, han havde aldrig selv nydt sit liv, før han blev Vampyr...
Asmodaeus
Asmodaeus
Lærer i Fægtning

Nye navn : Asmodaeus
Antal indlæg : 34
Vampyr Erfaring : 9961
Respekt : 0
Skoleuniformen : Som på billedet, bare med hans lærer emblem på frakken.
Join date : 29/08/10
Geografisk sted : House of Night Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Jameelah Tors Sep 02, 2010 8:38 am

Hun lyttede til hvert eneste ord han sagde. Tog det til sig, og gemte det inde i sin hjerne. Hendes hukommelse var ret god, hun kunne huske de fleste ting, som hendes veninder eller familie havde glemt. Ting der var sket, flere år tilbage. Derfor havde hun altid været god i skolen. Undtagen i idræt, selvfølgelig, men det var bare en lille bitte detalje, som ingen lagde mærke til. "Hvornår besluttede du dig for at blive lærer?" spurgte hun nysgerrigt. Havde han altid været det, eller var det sket engang, da han var i starten af sine hundrede år? Hun elskede at lytte til andres historier. Man kunne altid lære noget nyt og så fik man tit en ny ven.
Jameelah
Jameelah
Yngling

Nye navn : Jameelah Murphy
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 135
Vampyr Erfaring : 10128
Respekt : 1
Skoleuniformen : Jameelah har skiftet skoene ud, med nogle korte, sorte Allstars. Nederdelen er sort og går til midt på lårene og har en slags folder. Trøjen er typisk en grøn, grå eller blå tanktop med en sort, blød kashmir cadigan ud over. En sort lårkort nederdel med grå, grøn eller blå knæstrømper eller strømpebukser.
Join date : 15/08/10
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

Fægtning?! - Asmodaeus Empty Sv: Fægtning?! - Asmodaeus

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum