The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Gamle vaner - Page 5 I_vote_lcapGamle vaner - Page 5 I_voting_barGamle vaner - Page 5 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Gamle vaner - Page 5 I_vote_lcapGamle vaner - Page 5 I_voting_barGamle vaner - Page 5 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Gamle vaner - Page 5 I_vote_lcapGamle vaner - Page 5 I_voting_barGamle vaner - Page 5 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Gamle vaner - Page 5 I_vote_lcapGamle vaner - Page 5 I_voting_barGamle vaner - Page 5 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Gamle vaner - Page 5 I_vote_lcapGamle vaner - Page 5 I_voting_barGamle vaner - Page 5 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Gamle vaner - Page 5 I_vote_lcapGamle vaner - Page 5 I_voting_barGamle vaner - Page 5 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Gamle vaner - Page 5 I_vote_lcapGamle vaner - Page 5 I_voting_barGamle vaner - Page 5 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Gamle vaner - Page 5 I_vote_lcapGamle vaner - Page 5 I_voting_barGamle vaner - Page 5 I_vote_rcap 
amiana (903)
Gamle vaner - Page 5 I_vote_lcapGamle vaner - Page 5 I_voting_barGamle vaner - Page 5 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Gamle vaner - Page 5 I_vote_lcapGamle vaner - Page 5 I_voting_barGamle vaner - Page 5 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Gamle vaner - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Gamle vaner - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Gamle vaner - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Gamle vaner - Page 5 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Gamle vaner - Page 5 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Gamle vaner - Page 5 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Gamle vaner - Page 5 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Gamle vaner - Page 5 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Gamle vaner - Page 5 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Gamle vaner

2 deltagere

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tors Sep 29, 2011 10:30 am

Alma så på ham og smilede og kyssede ivrigt og længselsfuldt tilbage og stønnede lidt mod hans læber og nød bare at mærke de elektriske stød der for gennem hendes krop under hans kærtegn. Hun havde lukkede øjne og stønnede nydende over hvad han gjorde og sukkede lidt trist da han stoppede da hun virkelig nød det. Hun lagde sit helt ind til ham, smilede og pressede sig tættere mod ham og lidt mere med sit underliv og bryst, fuldstændig ubevist, hun nød bare at være så tæt på ham, hun havde aldrig oplevet noget lignende og hun var virkelig helt væk i ham og alle deres fælles følelser, da de virkelig var berusende.
Hun sukkede blidt mod hans hals og smilede over ham, men drak stadig ivrigt videre fra ham. "Så meget.." Stønnede hun lavt og lagde hurtigt sine læber mod såret igen for ikke at spilde noget som helst af hans blod. Hun sukkede og stønnede af nydelse og pressede sig helt ind til ham.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tors Sep 29, 2011 12:20 pm

Drake smilede, betragtede hende, kyssede ivrigt, og længselsfuldt tilbage, mærkede og hørte hende stønne, smilede lidt han var så varm mod hende, som om hun fik blodet til at pumpe rundt i ham, han elskede det, og forsatte sin leg med fingrende mod hendes krop. Han så på hende da han stoppede med et undskyldende blik ”undskyld, jeg blev nød til at holde, ellers ville jeg ikke klare meget mere, du udmatter mig min elskede, men det er dejligt” hviskede han mod sig, hans hænder holdte hende ind til sig, Da han mærkede hendes krop så tæt mod sin, hendes underliv og bryst der blev presset mod sig, stønnede han lavt, hans hænder vandrede over hendes ryg igen, udenom hvert enkelt lille ar, Hans følelser for hende var uden ende, han elskede hende virkelig, var helt væk i hende, hun var en rus for ham i sig selv, følelsen af at mærke hende mod sig på denne måde var fantastisk,
Han hørte hende suk, smilede til hende og mærkede bare hvordan hun drak af ham, dette måtte aldrig ende, han pressede sig mod hende.

Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tors Sep 29, 2011 12:45 pm

Alma kyssede længselsfuldt og ivrigt igen og slap så hans læber for at kunne få vejret ordenligt. Hun gispede let efter vejret og smilede samtidig til ham. Hun nød den måde han fik hendes hjerte til at banke hurtigere og hurtigere i sit bryst. Hun sukkede lidt da han stoppede sine kærtegn, men smilede så kærligt og forelsket til ham. "Det er okay, min elskede" hviskede hun blidt og kærligt til ham. "jeg elsker dig.." Hun så ham kærligt og dybt forelsket i øjnene.
Hun smilede lidt og stønnede selv svagt og pressede en smule ivrigt hendes bryst og underliv mod ham og nussede ham blidt på det øverste af hans lår på hans underbukser og drak ivrigt videre af ham. Hun vidste ikke hvordan hun havde kunnet leve uden ham i al den tid, nu, på så kort tid, var han blevet hendes et og alt, hun ville virkelig gøre alt for ham.
Hun stønnede lavt og lod blidt sin hånd glide lidt ned mellem hans når og blidt kærtegne hans inderlår.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tors Sep 29, 2011 12:59 pm

Drake så på hende, kyssede ivrigt, og længselsfuldt med, blikket var spørgende da hun slap hans læber, lige indtil han hørte hun trak vejret, Han smilede da hun gispede ”træk vejret lille skat, du skulle nødig forsvinde fra min side nu” hviskede han blidt og tog hendes hænder efter han havde stoppet sin leg med hendes krop, ”mange tak min skat” hviskede han og lukkede øjnene kort og smilede frækt ”jeg elsker også dig min elskede” hviskede han og satte sig op, og lagde hænderne om hendes hofter, så ind i hendes øjne og blinkede til hende ”vi har værelset helt for os selv, og vi sidder bare her” grinede han blidt og kærtegnede hendes hofter igen.
Han smilede kort til hendes stønnen, og blev kun endnu varmere, hvis det da var muligt, da hun pressede hendes bryst og underliv mod ham, han smilede og mærkede hendes hænder mod hans underbukser, han nød at hun drak af ham, for han følte sig i et med hende, og han elskede det, han levede med hende, og ville gøre det til den dag han ikke var her mere, han kunne ikke leve uden hende, hun havde givet ham så meget på så kort tid, han mærkede hendes hånd på hans lår, han håbede hun ville forsætte på den måde. Han stønnede da hun kærtegnede hans inderlår, og lukkede øjnene ”du må ikke stoppe” hviskede han og hentydede til hendes kærtegn og hende drikkeri af hans blod.

Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tors Sep 29, 2011 1:30 pm

Alma smilede lidt og fik lagsomt kontrol over sit åndedræt igen. Hun lo lidt. "Jeg forsvinder ingen steder, du får mig bare til at tabe vejret" Sagde hun lavt og blidt. Hun smilede kærligt til ham. "Dejligt.. Jeg kunne ikke ønske mig mere" Hvidkede hun kærlgt og nød hans frække smil. Hun satte sig op med ham og blev siddende i hans skød, helt tæt på ham. Hun så på ham og lo blidt. "Sidder og sidder" Hviskede hun drillende og kyssede ham kort og nød hans kærtegn.
Hun smilede lidt og havde det virkelig varmt, og nød det fuldt ud. Hun lagde sine ben lidt om ham og pressede sig tættere på ham og sukkede nydende. Hun stønnede blidt mod hans hals og drak langsomt, men ivrigt af ham og kærtegnede hans hals med sin tunge imens. Hun smilede lidt af ham og lod lige så stille hendes hånd glide længere op ad hans inderlår mens hun kærtegnede ham intenst.


Sidst rettet af Alma Tors Dec 08, 2011 1:02 pm, rettet 1 gang
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tors Sep 29, 2011 1:48 pm

Drake smilede og så på hende, han hørte hun fik kontrol over hendes åndedræt igen og smilede blidt til hende ”er du sikker på du ikke forsvinder nogen steder hen min elskede, og er du sikker på jeg kun får dig til at tabe vejret?” spurgte han blidt og frækt med et frækt glimt i øjet, Smilet over hendes ord bredte sig sødt kærligt og forelsket ”det er jeg glad for at hører du syntes og siger min elskede ” hviskede han kærligt, til hende og kærtegnede hendes hofter mens hun sad i hans skød, han sørgede for at holde hende tæt til sig, han så ind i hendes øjne og smilede da hun kommenterede hans ord, ”ja vi sidder bare her, sidder og slapper af, nyder hinanden fuldt ud” hviskede han frækt til hende og gengældte hendes kys. Han mærkede hans ben om sig og smilede da hun pressede sig tættere til ham, hans hænder fandt derefter op til låsen på Hendes BH han lukkede øjnene da hans fingre forsigtigt åbnede den han gjorde det mens hun drak af ham det måtte ikke stoppe, men han ville mærke hendes bryst mod sin hende varme hud mod sin, ikke bare stoffet i Bh’en han stønnede mens hun drak af ham.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tors Sep 29, 2011 2:13 pm

Alma så på ham og smilede blidt over ham. "Nej, du får mig til så meget andet" Hviskede hun kærligt og frækt. Hun så på ham og smilede varmt, kærligt og forelsket til ham. "Altid" Hviskede hun kærligt og nød hans kærtegn. Hun holdte sig helt ind til ham og sørgede for at det ikke var det mindste luft mellem deres kroppe, hun ville bare tættere på ham.
Hun smilede af ham. "Jah, vi nyder bestemt hinanden" Hviskede hun frækt og pressede blidt sit underliv tættere mod hans og undertrykte et lille suk af nydelse.
Hun trak vejret lidt hurtigere da hun mærkede hans hænder mod hendes BH's lås, men lod ham med glæde åbne den og hun hjalp endda osse med at få den af hende. Hun tøvede lidt, stadig med læberne mod hans hals, inden hun blidt pressede sit bryst mod hans og sukkede af nydelse.


Sidst rettet af Alma Tors Dec 08, 2011 1:05 pm, rettet 1 gang
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tors Sep 29, 2011 2:30 pm

Drake smilede frækt til hende, og så ond i hendes øjne og kærtegnede hendes hofter ”det lyder dejligt at jeg får dig til andet også” hviskede han frækt og udfordrende hans øjne strålede frækt til hende. ”nemlig jeg vil altid være din” hviskede han kærligt og sødt til hende ”for du vil altid være min” tilføjede han blidt og forsatte sin kærtegn af hendes krop, der var ikke en millimeter hans fingre ikke havde været nu, udover de mere intime steder, dem havde han undgået, ”du er altså fantastisk min elskede” hviskede han da han mærkede hvor tæt hun kom på ham, han mærkede der intet luft var mellem dem, han mærkede hvor tætte de var, han lagde armene om hende, mærkede hendes bryst mod sit, og nød det. ”ja vi nyder i hver fald hinanden” hviskede han frækt og mærkede hendes underliv der blev presset mod han, han sukkede af nydelse han ville ikke skjule han nød det.
Han smilede og hørte hendes vejrtrækning ”træk vejret dybt min skat. Så overlever du” hviskede han drillende men frækt han var glad for hun hjalp til i stedet for at stoppe ham, da han mærkede hendes læber mod hans hals og at hun stadig drak af ham, samt hendes blottede bryst mod sit, kunne han næsten ikke klare mere, han ville have hende nu.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tors Sep 29, 2011 2:53 pm

Alma så hans frække smil og smilede lige så frækt igen. "Jah.. Du kan få mig til meget mere" Hviskede hun frækt og lokkende i hans øre og nappede blidt til hans øreflip.
Hun så på ham og blev helt varm inden i over hans ord. "Det er lige sådan det er" Hviskede hun fuldstændig enig med ham og kyssede ham blidt lige under øret og nød hans kærtegn og kunne næsten ikke vente på mere af ham.
Hun smilede blidt og kærligt over hans ord. "Ikke som sig min elskede" Hviskede hun blidt og kærligt. Hun smilede og sukkede af nydelse og ville bare have mere af ham, hun kunne jo slet ikke få nok. Hun smilede over hans suk og pressede sig tættere på ham og lod sin hånd tage forsigtigt på ham mens de stadig sad helt tæt. Hun drak langsomt af ham og strakte nydelsen så meget som hun kunne, men hun kunne let mærke deres begge lyst til hinanden og fik så bare mere lyst til ham.


Sidst rettet af Alma Tors Dec 08, 2011 1:08 pm, rettet 1 gang
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tors Sep 29, 2011 3:04 pm

Drake så hun smilede lige så frækt tilbage som han havde smilt til hende, og han nød det, ”det lyder fantastisk” hviskede han frækt og udfordrende og kærtegnede hendes hofter og sukkede nydende da han hørte hendes ord i hans øre. Langsomt gled hans øjne i, da han åbnede dem igen var det som om han var fuld af ny energi.
Drake mærkede hun blev varm over det han sagde ”det er det nemlig, og jeg håbede du ville give mig ret min skat” hviskede han og nød at kun kyssede ham der, han havde virkelig lyst til hende, hans ene hånd fandt hendes bryst, han kærtegnede det ene blidt, og roligt for at se hvordan hun ville reagere på det. Han vidste der ikke ville gå lang tid endnu enden hun ville have mere af ham, og han ville have mere af hende.
Han smilede blidt og nikkede ”jo mere end mig min elskede ”hviskede han stolt over at de ikke kunne blive enige, men sådan var det vel altid, langsomt lod han begge sine hænder finde hendes bryst, han kærtegnede det let og så på hende, han nød at hun pressede hende selv tættere på ham, han lukkede nydende øjne, og sukkede smilede og nydende. Han nød at mærke hendes læber mod hans hals mens hun drak. Lysten til hende voksede og voksede og han vidste ikke hvorfor.

Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tors Sep 29, 2011 3:30 pm

Alma smilede og lod blidt og lokkende sin tunge kærtegnets hans øreflip og sukkede lokkende i hans øre. Hun smilede og mærkede så hans hånd mod sit bryst og hun gav et højt suk fra sig i nydelse. Hun småstønnede lidt over hans kærtegn og var nødt til at slippe hans sår så det healede. Hun slak sine læber og tog mere ivrigt på hans bule og havde bare virkelig lyst til ham, og lysten blev bare mere og mere umulig at modstå.
Hun lo blidt af ham og nød at de ikke kunne blive enige om lige netop det. Hun mærkede nu begge hans hænder mod sine bryster og hun stønnede af nydelse og nød det virkelig. "Du må ikke stoppe" Stønnede hun.
Hun lod forsigtigt sin hånd først kærtegnets ham lige over hans underbuksekant og derefter forsigtigt lade sin hånd glide lidt ned i hans underbukser, usikker på om han ville have det eller ej.


Sidst rettet af Alma Tors Dec 08, 2011 1:10 pm, rettet 1 gang
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tors Sep 29, 2011 3:42 pm

Drakes hånd kærtegnede hendes bryst. Han sukkede da han mærkede hendes tunge lege med hans øreflip, da han hørte hendes lokkende suk lagde han sig ned og trak hende med sig. Han havde hørt hendes høje suk da han havde lagt hånden mod hendes bryst, han hørte hendes stønnen da han kærtegnede hendes bryst. Han mærkede hun slap såret, han hørte hun slikkede sig om læberne og mærkede så hendes hånd mod sin bule, og lysten til hende var blevet uimodståelig ”ja sådan ikke slip” hviskede han stønnende.
Han smilede blidt over hun også syntes det var sjovt, han mærkede og hørte hendes stønnen da begge hænder fandt hendes bryst, han smilede over det ”jeg har ikke tænkt mig at stoppe min elskede” hviskede han nydende og lænede sig op og kyssede dem blidt, hans tunge gled kort hen over det ene, inden han igen lagde sig ned og lukkede nydende øjnene da han mærkede hvor hendes hånd var på vej hen. ”du må ikke stoppe” hviskede han blidt og stønnede da han mærkede hendes hånd gled, han nikkede som tegn til at hun gerne måtte forsætte.

Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tors Sep 29, 2011 3:54 pm

Alma stønnede af nydelse og ønskede mindst af alt at han stoppede, da hun virkelig nød at han rørte ved hendes bryster. Hun kunne snart ikke klare det mere, hun ville have ham nu. Hun smilede lidt af ham og tog kærligt og ivrgt på ham.
Hun smilede af ham. "Godt" Stønnede hun nydende og gispede ligefrem da hun mærkede hans læber og tunge mod dem. Hun stønnede højt
Hun så på ham og smilede lidt og lod så sin hånd glide helt ned i hans underbukser og forsigtigt tage på hans lem og kærtegne den forsigtigt.

//Har virkelig ingen krea x.x//


Sidst rettet af Alma Tors Dec 08, 2011 1:12 pm, rettet 1 gang
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tors Sep 29, 2011 3:59 pm

Drakes smilede af at hun stønnede, han forsatte ufortrødent og sukkede langsomt og langtrukket, han vendte dem så hun var nederst, og smilede, han kunne ikke vente han ville have hende nu, Han så på hende med et frækt og sultent blik, lukkede så øjnene da hans læber igen fandt hendes bryst, hans tunge gled over huden på hende og langsomt begyndte han at nappede blidt i dem.
Han nikkede og så på hende ”ja det er det” hviskede han og kunne virkelig ikke ikke holde sig tilbage, han stønnede lavt og højt da han mærkde hendes hånd om sit lem, han krympede lidt sammen da hun kærtegnede den, han slappede dog hurtigt af igen, og stønnede ”du må ikke slippe eller stoppe” hviskede han blidt og nydende mens han stønnede.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tors Sep 29, 2011 4:07 pm

Alma smilede af ham og lod ham vende dem om og havde ssdig sin hånd nede i hans underbukser inden hun forsigtigt hev dem af ham og smed dem på gulvet så han nu var helt nøgen. Hun lod sin hånd finde hans lem igen og kærtegne den blidt mens hun samtidig tog på ham.
Hun lukkede sine øjne oh stønnede lidt højt af nydelse over hvad
Han gjorde mod hende. Hun så op på ham med et sultent og længselsfuldt blik der ganske enkel skreg og at hun ville have ham nu. "Med glæde" Stønnede hun og smilede lidt over hvad de havde gang i.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tors Sep 29, 2011 4:18 pm

Drake smilede til hende og forsatte legen med hendes krop, hans ene hånd fandt vej ned i hendes trusser, og strøg over hendes underliv, han lukkede øjnene mens han forsatte, Han mærkede hun trak hans underbukser af ham "det er ikke fair, min lille skat" hviskede han mod hendes bryst, han mærkde hun tog fat om ham igen, og kærtegnede ham og han smilede stort og nydende af hende kærtegn, og at hun lå og tog på ham, hans muskuløse krop spændtes engang i mellem.
han mærkede at hun stønnede højere og forsatte han ville ikke stoppe, ikke nu. Hans blik var blevet mere sultent og længselsfuldt "det er godt min skat, forsæt til vi ikke kan mere, til vi falder om af træthed" hviskede han frækt og stønnende.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tors Sep 29, 2011 4:33 pm

Alma smilede frækt og sultent til ham og gippede sig let huk mærkede hans hånd mog sit underliv pg stønnede så sf nydelse, hun var virkelig våd. Hun smilede sf ham og nød hvad han havde gang i. "Så tag mine af" Hviskede hun frækt og lokkende og stønnede så af nydelse over ham. Hug tog mere ivrigt på ham og kan mærke lysten til at mærke ham bliver mere og mere uimodståelig, hvis dette da overhoved var muligt. Hun kærtegnede kærlig og sulten hans lem og ville bare have ham nu.
"Det var det jeg selv havde i tankerne, min søde skat" Hviskede hun frækt oh lokkende.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tors Sep 29, 2011 4:42 pm

Han smilede frækt til hende og så sultent på hende, en finger fandt langsomt op i hende han kunne mærke hvor våd hun var og smilede over det, han nikkede af det hun sagde "vil du da ikke have dem på mere lille skat?" spurgte han blidt og frækt inden han hurtigt fik dem trukket af hende. Han mærkede hun tog mere ivrigt om ham, han stønnede han mærkede hvor sulten han var efter hende og hvor sulten hin var efter ham "det lyder da helt fantastisk min lille skat" hviskede han frækt og vendte dem om igen og lukkede øjnene og sukkede af nydelse
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tors Sep 29, 2011 5:04 pm

Alma smilede frækt og lokkende og gispede let da hun mærkede hans finger og stønnede bagefter. Hun nåede ikke engang St svare inden han havde taget dem af hense og hun pressede sig mod hans finger og stønnede lavt af nydelse og lidt sf smerte da hun jo var jomfru. Hun så sultent og læbgselsfuldt op på ham og smilede frækt og lokkende. Hun slap langsomt hans lem og lod sin hånd køre op ad hans mave og bryst. Hun havd virkelig bare lyst til ham, og nød deres følelsers berusende følelse.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Søn Okt 02, 2011 10:37 am

Drake så på hende og smilede, han forsatte lidt endnu og så på på hende, han havde ikke tænkt på han var den første hun var sammen med, men havde dog tænkt det igennem med at hun var hans første gang. Men han nød tanken om bare at være hende, han ville kun væres hende. Han blik var frækt, sultent og længselsfuldt, langsomt sukkede han da hun slap hans lem, han lukkede øjnene og mærkede hendes hånd på af sit bryst ”lov mig at blive hos mig så længe som muligt” stønnede han ”eller lov mig aldrig at vige fra min side Alma” hviskede han bedende mens han stønnede. Han havde for længst bekræftet det bånd der var mellem dem, det måtte ikke ende, eller ændres, det ville han ikke overleve, ikke ret længe hvis der skete noget dårligt mellem dem.
Drake vendte dem om så hun var nederst, han kyssede hende ned af brystet, mens hans fingre stadig gled ind og ud af hende, forsigtigt selvom han kunne høre hun nød det.

Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tirs Okt 04, 2011 12:32 pm

Alma så op på ham og trak vejret hurtigt og ujævnt og stønnede af hvad han gjorde. Hun havde tænkt på at de var hinandens første og var virkelig lykkelig over at hun var hans første og omvendt. Hun elskede bare tanken om at hun var hans og ingen andens, de var som skabt for hinanden.
Hun så på ham med fuldstændig samme blik og smilede kærligt og forelsket til ham. "Begge.." Stønnede hun. "Jeg lover begge.." Hun ville aldrig væk fra ham, aldrig miste ham, hun ville ikke kunne klare det, det ville ødelægge hende fuldstændig.
Hun smilede en smule da han vendte dem om og stønnede af hans kys og skød sit bryst op mod ham, ubevist, og stønnede endnu højere af hans finger der var oppe i hende. Hun mærkede bare lysten til ham stige og stige, og hun ville have ham nu.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tirs Okt 04, 2011 12:58 pm

Drake så på hende og smilede ved hendes vejrtrækning der blev mere uhævn og hurtigere, han smilede ved hendes stønnen og nød at mærke hende mod sig, de var hinandens første, hun var hans første kys første kæreste, og han nød det, han var lykkelig og elle vild med det, for han ville gøre alt for hende, han elskede hende virkelig glad for det var hende han lå sammen med og ikke en anden, hans blik var sløret af glade tåre.
Han smilede og så på hende lykkelig over hendes ord ”det glæder mig, varmer mig at hører Alma, for du betyder alt for mig, og jeg vil ikke miste dig, og du vil aldrig miste mig, det vil jeg ikke tillade, der er kun en ting der kan skille os fra hinanden” hviskede han glad, selvom han vidste at døden ikke var noget at spøge med, men i hans univers var det altså det eneste der kunne skille dem ad.
Han kyssede hende forsat, ned af halsen ned mod hendes bryst. Hans fingre gled forsat ind og ud af hende, hans ene finger havde fået selskab af en anden, han tunge gled over hendes hud, legede lidt over brystet på hende den venstre hånd fandt op på hendes bryst, den kærtegnede den, legede med den, han var virkelig glad for der ikke var noget der kunne forstyrre dem, for han havde virkelig bare lyst til hende.


//har virkelig ingen krea i dag...//
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tors Okt 06, 2011 1:32 pm

Alma så på ham mens hendes smil bare blev større og mere og mere kærligt i takt med hans følelser og hun fik tårer i øjnene over hans ord, han gjorde hende virkelig lykkeligt. "Dracius.." Hviskede hun stønnende, "Min elskede løve søn.."
Hun stønnede over hans kys og lod sin hånd glide ned ad hans mave igen til hun mærkede hans lem. Hun tog blidt på den og kørte sin hånd frem og tilbage uden rigtig at tænke over hvad hun gjorde. Hun gispede af nydelse og stønnede så da hun mærkede at han nu havde to fingre op i hende, det gjorde lidt ondt, men nydelsen fik det til at svinde ind. Hun stønnede i nydelse over alt hvad han gjorde og mærkede bare at hun blev mere og mere tændt. Hun ville virkelig have ham nu.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tors Okt 06, 2011 1:48 pm

Han smilede og kyssede hende inderligt. Han havde set hun havde fået tårer i øjnene, let lagde han hovedet på skrå og smilede da han så hendes lykkelige ansigt. Han kunne se hun var lykkelig, blev selv mere lykkelig ”Ja Alma min skat,” han svarede først på at hun hviskede hans navn stønnende, da han hørte hun sagde hans efternavns betydning smilede han stort og lykkeligt ”jah jeg er løvens søn” hviskede han blid.
Højlydt stønnede han da han mærkede hendes hånd der gled ned af hans mave, ”lad være med at stoppe Alma” hviskede han da han mærkede hendes hånd over sit lem, han var overrasket over det var gået så langt, men han nød det. Han elskede hende virkelig. Hans fingre gled forsat ind og ud af hende, han smilede han havde forsat kun to fingre oppe i hende. Han lyttede til hendes støn, og for at dæmpe dem begge lod han sine egne læber presse hårdt mod hendes i et inderligt kys. Hans krop lyste af vildskab, han havde virkelig bare lyst til hende og det skulle være nu, inden det var overstået.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Fre Okt 14, 2011 10:37 am

Alma smilede lykkeligt og kyssede ham inderligt igen, og lagde den hånd, hun ikke havde om hans lem, i hans nakke og pressede sine læber hårdere mod hans. Hun kunne mærke at han blev mere lykkelig i takt med hende.
Hun smilede stønnende da han sagde at hun ikke måtte stoppe, og det ville hun heller ikke. Hun kørte fortsat sin hånd frem og tilbage over hans lem, lidt hurtigere nu hvor hun virkelig kunne se at han nød det. Hun havde aldrig troet at de ville gå så langt, men hun fortrød det overhoved ikke, og hun var virkelig glad over at han blev den der tog hendes mødom. Hun var hans og kun hans, hun ville ikke være andres, for hun elskede ham virkelig, mere end noget andet.
Hun stønnede stadig af hans fingre og nød det virkelig. Hun smilede lidt da hun mærkede hans læber og kyssede inderligt igen og pressede sine læber hårdt mod hans. Hun kunne mærke hans vildskab og lyst og vidste at hendes krop selv viste det samme, for hun havde virkelig lyst til ham og ville have ham nu.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 5 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum