The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_lcapHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_voting_barHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_lcapHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_voting_barHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_lcapHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_voting_barHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_lcapHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_voting_barHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_lcapHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_voting_barHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_lcapHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_voting_barHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_lcapHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_voting_barHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_lcapHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_voting_barHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_rcap 
amiana (903)
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_lcapHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_voting_barHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_lcapHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_voting_barHardcore girls • Ciel. - Page 2 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Hardcore girls • Ciel. - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Hardcore girls • Ciel.

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Ciel Søn Jul 10, 2011 3:49 pm

"Oui," sagde han med et skævt smil og så stadig på hendes emblem. "Jeg skulle være begyndt idag, men jeg nåede desværre kun dramatimen." Han lagde hovedet lidt på skrå og så hende flygtigt i øjnene før han begyndte at spise igen.
"Og jeg har valgt Spansk fra ... Det ville være en for stor mundfuld at begynde i en klasse, hvor alle er så langt foran." Han trak på skulderne, som om det ikke betød noget - hvilket det jo heller ikke gjorde. Så længe han bare gik til Drama og Fægtning var han ret så ligeglad med de andre fag. Selvfølgelig var Vampyre og Samfund også utroligt vigtigt, men det var på en anden måde. Det var jo livsnødvendigt for ynglinge at lærer - det var Spansk ikke.
"Jeg har været i Polen en gang før," sagde han med et skævt smil. "Men der var jeg vist kun 8 ... Jeg tror ikke, jeg kan sige noget på polsk mere ... " Han bed sig lidt i læben og tænkte sig om. "Jagoda betyder blåbær eller noget i den retning eller er det mig der er galt på den?" Hans udtale var bestemt ikke polsk, men han kunne jo knap få en amerikansk udtale, så det var vel ikke noget chok for hende. Han smilede skævt og troede bestemt ikke at han huskede rigtigt ...
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 10970
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Asia Man Jul 11, 2011 12:38 am

Hun kunne slet ikke lade være med at smile over hans muntre oui. Det lød langt mere nuttet når han sagde det, end det nogensinde ville komme til at lyde ud af hendes mund. Det var en kendsgerning hun blev nød til at leve med.
"Hvad syntes du så om drama?" spurgte hun og skar et stykke lasagne af sin klat. Personligt kunne hun ikke særlig godt lide drama, selvom det burde være fedt at lade sig som om hun var en anden. Alligevel var det ikke særlig fedt...
Hun lyttede interesseret. "Ah.. Spansk." Hun skar ansigt. "Jeg tror at de fleste har et horn i siden på spansk. Undtagen mig, selvfølgelig... Jeg taler det næsten flydende nu." Hun prøvede at sige det lidt mere beskedent end det kom til at lyde, så hun kunne ikke lade være med at smile skævt.
"Har du været i Polen?" spurgte hun ivrigt. Hun kunne ikke lade være med at smile lidt bredere, da han prøvede at tale polsk. Det lød sket ikke polsk, men det var vel godt prøvet. Hun snerpede læberne sammen for ikke at grine. "Tæt på - mere bare sådan... bare bær."
Asia
Asia
Yngling

Nye navn : Asia Frost. Hendes gamle navn var Aurelia Mróz.
Url Alder : 19 År.
Antal indlæg : 80
Vampyr Erfaring : 9394
Respekt : 0
Skoleuniformen : Profil.
Join date : 03/07/11
Geografisk sted : The House of Night > Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Ciel Man Jul 11, 2011 5:02 am

Han proppede en stor klat pasta i munden for at trække tiden ud, før han svarede. Han kunne ikke rigtig frit sige så meget om sig selv. Det kunne alt for let afslørre, hvorfor han var tvunget til at flytte til Amerika ... Han vidste, han var en god skuespiller og han havde nok aldrig været hundrede procent sig selv. Han havde altid en maske af en slags på, og ofte overraskede det de, der troede, de kendte ham ... Det var også en af de to ting, han selv kunne sige, han var god til. Drama og fægtning havde været hele hans identitet engang ... Psykisk og fysisk kunst i hans tankegang.
"Jeg holder af kunsten bag," svarede han så bare kort for hoved. Hvis han sagde mere ville hun bare opfatte det meste af, hvad han gjorde, som skuespil - hvilket det jo på mange områder var. "Det var min pasion længe før fægtning ... Min mor er skuespiller, så det lå vel bare i blodet." Han trak på den ene skulder og fjernede ikke blikket fra sin mad.
"Jeg har ikke noget imod Spansk, jeg er bare ikke så god til sprog," sagde han med et skævt smil. "Og jeg var kun i Polen, fordi min mor skulle være der ... Og min far kunne ikke tage dig af både mig og min bror." Han kommenterede ikke hans fejl med Polsk, eftersom han jo ikke kunne sproget fandt han heller ikke fejlen pinlig.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 10970
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Asia Man Jul 11, 2011 12:03 pm

Hans svar omkring drama var en lille smule kryptisk, men hun skulle i hvert fald ikke presse ham. Det var hun ikke den rette til, især ikke lige nu hvor hun næsten kunne mærke hemmeligheder ligge som spindelvæv omkring dem.
Hun åbnede sin æblejuice og en lille bøtte. Hun vippede det mørkerøde indhold ned i sin juice, rørte rundt med sugerøret så væsken fik en underlig, honningrød farve, og smagte på den. Præcis som den skulle være.
Da han fortalte at hans mor var skuespiller, blev hun pludselig ret nysgerrig. Men det var vel også spændende, især når hendes egne forældre var så skide normale og kedelige som alle mulige andre. "Noget du vil fortælle om? Jeg vil nemlig gerne høre om det." Hun betragtede ham imens han spiste og så på sin mad. Hans blå, blå øjne var fæstnet til hans tallerken.
"Fransk er en superb start på emnet 'sprog'. Især når du befinder dig i det store Amerika. Det kan jeg godt love dig. Der er intet bedre scoretrick." Hun trak på skuldrende og nippede til sin blodjuice igen.
Asia
Asia
Yngling

Nye navn : Asia Frost. Hendes gamle navn var Aurelia Mróz.
Url Alder : 19 År.
Antal indlæg : 80
Vampyr Erfaring : 9394
Respekt : 0
Skoleuniformen : Profil.
Join date : 03/07/11
Geografisk sted : The House of Night > Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Ciel Man Jul 11, 2011 12:16 pm

Han sukkede svagt. Han brød sig ikke rigtig om at snakke om sine forældre - i hvert fald ikke efter han blev mærket. Men ofte kom han til at sige for meget. Det var en ret dårlig ting i hans situation.
"Tja ... Der er ikke meget at fortælle ... Hun startede med at rejse rundt i landet med en teater-gruppe. De skuepil der blev opsat var ofte gamle eventyr, myter og så Shakespear-tragedier." Han smilede lidt ved den tanke. William Shakespear havde altid været en stor kilde til inspiration for ham, og selvom han aldrig havde indrømmet det overfor andre, var han sikkert den person Ciel så mest op til.
"En dag, da jeg var omkring de 5 år gammel og allerede kunne hvert stykke udenad, blev hun opdaget af en talentspejder og hun begyndte at tage rundt i Europa mens hun fik en masse biroller i nogen småfilm." Han sukkede tungt og tog en bid af sin pasta. "Min bror bar næsten lige blevet født og det betød at mig og ham var et stort arbejde for mine forældre ... Hele vores familie var efterhånden aldrig samlet." Han satte albuen mod bordet og støttede kinden i hånden, mens han prikkede i sin pasta - han havde mistet appetiten.
En latter slap ham alligevel, da hun snakkede om hans modersmål.
"Scoretrick?" Ordet lød fuldstændig forkert i hans mund og især mens han grinede. "Du kan måske lide min accent?" Han lagde hovedet på skrå og smilede drillende til hende.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 10970
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Asia Man Jul 11, 2011 2:45 pm

Han lød næsten undvigende da han skulle til at fortælle. Det fik hende til at blive mere nysgerrig, men hun fik alligevel en smule dårlig samvittighed. Hvorfor, viste hun ikke helt præcist.
"Hvad så med din far? Og din bror? Rejste de med?" spurgte hun, imens hun rettede lidt på lasagneklatten på hendes tallerken. Hun følte sig sulten, men havde ikke lyst til at spise den. Underligt nok... Men det var typisk hende. I stedet tog hun en dyb slurk af blodjuicen.
"Men det var da godt, ikke sandt? At blive opdaget må virkelig have gjort hende glad." Hun løftede sin højre skulder og kom med et lidt forsigtigt, prøvende smil.
En svag og næsten usynlig rødmen bredte sig over Asias olivenfarvede kindben. "Helt ærligt," sagde hun, imens hun alligevel stangede et stykke lasagne og stak det ind i munden. Hun viftede med gaflen og tænkte sig om, så det så ud som om hun var et menneske som alle andre. En hel almindelig teenager, helt sorgløs.
"Helt ærligt, så syntes jeg den er virkelig kær."
Så lagde hun sin gaffel fra sig og sendte ham et sigende blik. "Men du skal ikke komme for godt i gang. Du kan skal ikke score mig, med det der blege look. Det er ikke mig." Hun kom mere til at lyde kostbar og hardcore end enlig afværgende. Underligt tonefald hun brugte.
Asia
Asia
Yngling

Nye navn : Asia Frost. Hendes gamle navn var Aurelia Mróz.
Url Alder : 19 År.
Antal indlæg : 80
Vampyr Erfaring : 9394
Respekt : 0
Skoleuniformen : Profil.
Join date : 03/07/11
Geografisk sted : The House of Night > Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Ciel Man Jul 11, 2011 5:49 pm

Han sukkede tungt og stak en hel del pasta i munden, så det tog et langt stykke tid, før han kunne begynde at tale igen. I mellemtiden rystede han bare unvigende på hovedet.
"Min far arbejdede ... arbejder indenfor politiet ... Så han måtte blive i Frankrig og tage sig af min bror, da ingen af mine forældre kunne tage sig af os begge." Han fik det pludselig dårligt og så ikke specielt glad ud, ved at indrømme hans fars arbejde. Hvis hans far havde vist, hvorfor han blev sendt til Amerika ...
"Men jeg vil helst ikke snakke mere om min familie, hvis det er okay." Hans stemme var pludselig bare en hæs hvisken og det lød et sekund som om han var lige ved at græde. Han havde set skævt til sin familie, men derfor betød det ikke, at han ikke elskede dem! Han var blevet knudt, da de ikke havde accepteret ham.
Den triste maske lyste op med en dirrende og dog svag latter, da hun snakkede om, at han ikke skulle forsøge at score hende.
"Jeg håber ikke, du tror, jeg er intresseret i dig på den måde, chéri," grinede han og rystede kort på hovedet. "Jeg har en kæreste hjemme i Frankrig. Og jeg vil forsøge at opretholde mit forhold med ham ... " Han sukkede svagt og så igen lettere nedtrykt ud.
"Hvad mener du med ... øh ... blege look?"
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 10970
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Asia Tirs Jul 12, 2011 2:08 am

Hendes dårlige samvittighed blev hun skærpet da hun så hans udtryk. Hun fortrød at hun havde fået ham til at tale om det, da det åbenbart var et ømt punkt for dem begge. Hun var godt nok nysgerrig, men ikke så meget at hun ville bore i ham. Det ville være groft. "Det er okay. Jeg vil skam ikke tvinge dig." sagde hun, og støttede begge sine albuer på bordet.
Larmen omkring dem var stilnet en smule af, nu hvor de fleste af eleverne havde travlt med at spise, og kun havde gang i lidt dæmpet hyggesnak, som Asia og Ciel. Det var utroligt så meget ynglinge kunne larme, især når de burde spise.
Hun blev en smule lettet over at han sagde at han ikke var interesseret i hende. Det ville være fantastisk at få en drengeven. Bare for en gangs skyld. Alle de andre drenge hun kendte, var hun blevet tvunget ud i en slags akavet flirt. Men det var det slut med, lovede hun sig selv.
"Ham?" spurgte hun forundret. Hun havde slet ikke troet at Ciel var bøsse. Men det var faktisk en smule underholdende.
Hun lagde hovedet på skrå, med et sælsomt og meget muntert smil. "Ja, jeg er mere til surferfyre. Ikke sådan nogle vampyr nogen, hvis du ved hvad jeg mener. JEg ved godt at blå øjne og mørkt hår er nuttet, men der skal altså lidt andet til også." Hun fniste og skyndte sig at proppe munden fuld af mad igen. Hun kunne næsten ikke fatte at hun talte om tiltrækning og fyre med en fransk, dramatisk fægter.
Asia
Asia
Yngling

Nye navn : Asia Frost. Hendes gamle navn var Aurelia Mróz.
Url Alder : 19 År.
Antal indlæg : 80
Vampyr Erfaring : 9394
Respekt : 0
Skoleuniformen : Profil.
Join date : 03/07/11
Geografisk sted : The House of Night > Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Ciel Tirs Jul 12, 2011 5:09 am

Han lod hurtigt emnet om hans forældre ligge. Hun sagde selv, hun ville ikke presse ham, og der var hans mulighed jo, for at lukke den diskussion med det samme.
Han grinede lidt af hendes udtryk. Hun så så forbløffet ud ... Det kunne da ikke være så stort et chok, kunne det?
"Oui, ham," grinede han lidt og lagde så også mærke til at der pludselig var blevet så stille omkring dem. Normalvis kunne man altid høre, at man var omgivet af teenagere, men hvis han skulle være ærlig, var ynglinge nok mere rolige end mennesker - i hvert fald efter hans mening. Men det var jo klart. 3. trins elever var bekymret over, at det lige var kommet til sådan et sted, 6. trins elever var nervøse for den snarlige forvandling og de ind imellem bekymrede sig for, om forvandlingen ville gå galt og man ville hoste sine organer op.
Det var et sidespor hans anker tog, før han genvandt fatningen og smilede til hende igen.
"Køn betyder intet for mig ... Hvorfor skal kærlighed handle om, hvad en person har mellem benene?" Han smilede og trak kort på den ene skulder. "Jeg elsker ham og så er der vel ikke andet, der er vigtigt ... Jeg ville bare ønske jeg kunne se ham igen." Han havde været ved at stikke noget pasta i munden, men med tanken om den store afstand mellem Tulsa og Pari fik ham til at stoppe op og sænke gafflen.
"Surfertyper? Ikke-vampyre?" Han lagde hovedet på skrå og rynkede brynene. "Men så ved du vel, at den du falder på, kun kan blive din gemal, ikke?" Han forstod ikke helt hvorfor nogen satte grænser for, hvem de ville falde for. Ciel gik ikke selv efter en bestemt type. Han lod alt komme som det ville. Den rigtige skulle nok komme en eller anden dag.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 10970
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Asia Fre Jul 15, 2011 3:38 am

Asia førte grinene hendes hænder op foran sig, som om hun afværgede hans argumenter eller bare viste at hun var ufarlig i den diskussion. "Du skal ikke bevise noget over for mig. Jeg er sgu ikke nogen homofob." Hvis sandheden skulle frem, så var hun måske selv en lille smule mere alternativ end ligefrem hetro.
"Jeg kender godt selv langdistanceforhold, og det er ikke cool." Hun havde oprigtigt ondt af Ciel. Da hun kom i fængsel og flyttede til Tulsa, prøvede hun at holde kontakten til sin polske kæreste, men det var ikke særlig nemt når der var gået lang tid siden de sidst havde set hinanden og rørt hinanden. Der var altså stor forskel på at kunne se hinanden med ens egne øjne, end at skrive emails og ringe.
Asia åbnede munden, efter hun havde sunket en mundfuld mad, og skulle lige til at forklare ham at en surfer-type ikke nødvendigvis var menneske, men hun løftede bare sugerøret op til sin mund og drak i stedet for.
Hun ville helst undvære det der gemal noget, men menneske-blodet i det forhold var vel et tydeligt plus? Ikke? Det var da fedt at have en omvandrede blodbank der var forgabt i hende, men også ret barbarisk. Hun viste ikke helt hvad hun skulle syntes om det.
Asia
Asia
Yngling

Nye navn : Asia Frost. Hendes gamle navn var Aurelia Mróz.
Url Alder : 19 År.
Antal indlæg : 80
Vampyr Erfaring : 9394
Respekt : 0
Skoleuniformen : Profil.
Join date : 03/07/11
Geografisk sted : The House of Night > Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Ciel Fre Jul 15, 2011 6:51 am

Han rystede bare på hovedet af hende, da hun satte hænderne op mellem dem.
"Rolig, chéri, jeg har skam ikke tænkt mig at slå dig. Jeg sagde jo bare min mening." Han trak på den ene skulder og sukkede så kort.
Piger var sjælendt så homofobiske som drenge ... alligevel var der flere bøsser end lesbiske i verdenen. Det var nu en løjerlig verden, de levede i.
Hans blik blev medfølende, da hun fortalte at hun også havde oplevet langdistance forhold. Han vidste hvor ondt det gjorde og hvor dybt man længtes efter sin kæreste.
"Det værste er, at den slags forhold sjælendt holder ... Jeg er så bange for at miste ham." Han ønskede så inderligt at tage tilbage til Frankrig og slå armene om hans mørkhårede skønhed. Men de måtte desværre nøjes med at chatte. Derfor var Ciel også virkelig lykkelig for, at han havde sin egen computer med, så han ikke behøvede at sidde på biblioteket hele tiden. Det var virkelig en trøst.
"Men jeg havde ikke noget valg. Min ypperstepræstinde i Frankrig sagde at Tulsa ville være bedre for mig - så jeg må håbe, hun havde ret." Han bed sig hårdt i læben. Det var hans egen skyld, at han var blevet forvist fra sit fædreland ... Han kunne ikke gøre noget ved fortiden.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 10970
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Asia Søn Nov 06, 2011 1:02 pm

Asia smilede svagt. Hun viste godt at han ikke ville have slået hende, men det var alligevel lettende at han sagde det. Nogen kunne godt være ret følsomme omkring deres seksualitet... Men hun ville alligevel gerne se ham prøve....

Et lidt trist smil gled over hendes læber. "Jeg håber virkelig at dit forhold holder." Det måtte vel lykkes nogen gange. Hendes havde nemlig ikke holdt, men hun gav ikke sig selv skylden. Hendes kæreste havde været noget af en player, og hun blev nød til at kæmpe for at holde på ham.

Hun lagde hovedet på skrå og vippede med sin gaffel. "Hvorfor sendte hun dig herhen? Er der en god grund eller er det bare nedtur?"
Asia
Asia
Yngling

Nye navn : Asia Frost. Hendes gamle navn var Aurelia Mróz.
Url Alder : 19 År.
Antal indlæg : 80
Vampyr Erfaring : 9394
Respekt : 0
Skoleuniformen : Profil.
Join date : 03/07/11
Geografisk sted : The House of Night > Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Ciel Søn Nov 06, 2011 11:28 pm

Hans hjerte slog hårdere, da hun spurgte ud til, hvad der var sket. Han brød sig ikke om at tænke på det overhoved ...
Han sukkede dybt og så undskyldende på hende.
"Jeg er sikker på, jeg kan stole på dig, ma chéri, men hvis jeg fortæller det til nogen, bliver jeg sendt til et nyt Nattens Hus ... " Han så hende kort i øjnene men flyttede så blikket ned igen.

// Skal vi spole lidt frem? En uge eller noget? <.< Der er sket ret meget for Ciel, mens du har været væk xD
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 10970
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Asia Man Nov 07, 2011 1:23 pm

// Fino, skal vi sige at de bare er mødtes igen og er spolet lidt ind i samtalen? ^^

Asias mørke øjne voksede en smule i overraskelse og forvirring. Det kunne da ikke passe at der var sket noget så alvorligt, kunne det? Men hun af alle burde vide at verdenen var uretfærdig af og til, og at det ikke var til nogen nytte at være naiv. Tanken fik hende til at knytte sine hænder.
"Det forstår jeg godt. Du behøver ikke at sige noget." Hun havde sænket stemmen en smule, og smilede indforstået til ham. De havde begge mange hemmeligheder, og de ville blive imellem dem indtil de selv havde fået styr på dem. Asia var i hvert fald ikke helt klar til at snakke om hendes fortid og dens problemer endnu.
Asia
Asia
Yngling

Nye navn : Asia Frost. Hendes gamle navn var Aurelia Mróz.
Url Alder : 19 År.
Antal indlæg : 80
Vampyr Erfaring : 9394
Respekt : 0
Skoleuniformen : Profil.
Join date : 03/07/11
Geografisk sted : The House of Night > Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Ciel Tirs Nov 08, 2011 2:37 pm

// Jeg er ikke 100 på, hvad du mener xD Efter, hvad der næsten lige er sket, kan de ikke bare fortsætte den der samtale >.<
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 10970
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Asia Fre Nov 11, 2011 3:00 pm

// Regnede jeg også med, men viste ikke helt hvad jeg skulle gøre ^^'
Laver vi en ny tråd? //
Asia
Asia
Yngling

Nye navn : Asia Frost. Hendes gamle navn var Aurelia Mróz.
Url Alder : 19 År.
Antal indlæg : 80
Vampyr Erfaring : 9394
Respekt : 0
Skoleuniformen : Profil.
Join date : 03/07/11
Geografisk sted : The House of Night > Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Ciel Lør Nov 12, 2011 7:40 am

// Ok. Vil du? Mit liv er så fucked up for tiden, at jeg ikke kan samle mig til ret meget >.<
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 10970
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Asia Ons Nov 16, 2011 12:19 pm

// Stakkels dig ^^
Mit liv er mindst lige så fucked up, men jeg vil se på det i den næreste fremtid. //
Asia
Asia
Yngling

Nye navn : Asia Frost. Hendes gamle navn var Aurelia Mróz.
Url Alder : 19 År.
Antal indlæg : 80
Vampyr Erfaring : 9394
Respekt : 0
Skoleuniformen : Profil.
Join date : 03/07/11
Geografisk sted : The House of Night > Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Ciel Tors Nov 17, 2011 2:51 pm

// Noget du vil snakke om, så siger du til ^^
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 10970
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hardcore girls • Ciel. - Page 2 Empty Sv: Hardcore girls • Ciel.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum